Demo: Vuurwerkgigant Apeldoorn 18 december 2013

RickGAE

VWC lid
Wat: Demo
Plaats: Apeldoorn
Waar: Americahal, Laan van Erica 50, Apeldoorn
Datum: 18-12-2013
Tijd: nnb
Waarom: nnb
Wat: Cafferata
Winkel: Vuurwerkgigant Apeldoorn
Extra informatie: Met diverse artiesten, o.a Django Wagner.

1426714_467166663402474_757584180_n.jpg

Foto: Facebook Vuurwerkgigant Apeldoorn.

ik ook. zou wel graag willen weten hoelaat de demo begint, want die artiestenmeuk heb ik geen belang bij haha

Ik ga sowieso, alleen al om kans te maken op 1000 euro buurtassortiment :D

Ik heb begrepen dat het een pyromusical wordt. Ik neem de camera iig mee :D

Nederlandse artiesten bij vuurwerkshow in Apeldoorn
4 uur geleden

Laatste update: 4 uur geleden

APELDOORN Evert Pieper van de Vuurwerkgigant ziet het publiek vanavond het liefst per fiets naar de Americahal komen. Daar begint om 18.30 uur een feest met verschillende Nederlandstalige zangers, waaronder Django Wagner. De optredens worden afgesloten met een grote vuuwerkshow. ,,We hebben veel ruimte'', zegt Pieper. ,,Ook voor auto's. Maar we hopen dat mensen uit de buurt de fiets nemen. Dan blijft de Americahal goed te bereiken.''
Parkeerruimte is er voor en naast de hal aan de Laan van Erica 50. ,,Aan de achterkant komt het podium te staan. Aan die kant wordt ook het vuurwerk afgestoken.'' Los van de afsluitende vuurwerkshow gaat er gedurende de avond meer de lucht in. Het gaat dan om het vuurwerk dat bij de Vuurwerkgigant te koop is.

De lijst met artiesten die morgen naar de Americahal komen is lang. Onder meer Django Wagner (Kali) en regionaal bekende zangers als Frank van Etten (Leef als een zigeuner), Roy Otters, Henk Dissel, Zanger Gerard (Jongen van de handel) en Harry Vesseur komen optreden.

Door: Jeroen Pol

1471368_486087508177056_834133604_n.jpg

Die auto op de foto is een hele dikke BMW M5 brute wagen is dat, goeie handel dat vuurwerk.
Jammer dat deze net niet op de foto staat want daarom hadden ze hem er wel bij gezet.

Die jongens handelen in wel wat meer dan alleen vw maargoed. De show was goed getimed. Alleen vrij kort helaas. Bij de meeste demo's is de finale een stuk bruter

Back
Bovenaan