[Demo] Vuurwerkdumper Leiderdorp - 10 december 2024 AANMELDEN VERPLICHT

Added to Calendar: 10-12-24

pyrofan#1

VWC lid
Winkel: Vuurwerkdumper Leiderdorp
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Leiderdorp
Locatie: Na aanmelding bij de Vuurwerkdumper ontvang je per mail het adres
Datum: Dinsdag 10 december 2024
Tijdstip: 19:00 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: ...
Collectie: Broekhoff, GBV, EVolution Fireworks, Hello Fireworks, Vuurwerktoppers, Rubro
Bijzonderheden: Aanmelden via [email protected]

Vuurwerkdumper.JPG

Schietlijst
  1. Smiley Fontein - Broekhoff Vuurwerk
  2. Solar - Evolution Fireworks
  3. Berlin - Hello Fireworks
  4. Turbo Fountain - Hello Fireworks
  5. Leiderdorp - Hello Fireworks
  6. Wizard - Hello Fireworks
  7. Extreme Willow - Vuurwerktoppers
  8. Battle of Angels 103sh - Broekhoff
  9. Atmosphere 64sh - Broekhoff
  10. Ti Sento - Hello Fireworks
  11. Event Tropic 200's Display - Rubro
  12. Heaven Inside - Hello Fireworks
  13. Tyrant - Hello Fireworks
  14. Warface - Weco
  15. 1.2" Dahlia Madness -Broekhoff
  16. Event Finale 400 shots - Hello Fireworks
  17. Magnificent! - Vuurwerktoppers
  18. Hurricane - Hello Fireworks
  19. Event Icon of the Sky 400's Display - Rubro
  20. Event Ice Tiger - Rubro

Leuke lijst! Ga zeker even kijken of het lukt om te gaan. Is voor een doordeweekse dag niet heel dichtbij maar met de weinige demo's die er nog zijn ga ik er toch proberen bij te zijn. Kan ik gelijk de 1.2" Dahlia Madness in real life zien! En ben natuurlijk ook benieuwd naar de nieuwe Rubro producten

Aanwezig. Ben heel benieuwd naar de spulletjes van Hello. En ook naar de Event Ice Tiger aangezien ik die dit jaar in de straat heb staan. :)

Aangemeld. Leuke lijst met Hello Fireworks producten. Heb al tijdens een privé show de nodige producten gezien. Echter werden die zo snel/overlappend geschoten, dat ik ze niet uit elkaar kon houden. Ben benieuwd hoe ze het parkeren gaan regelen.

Sowieso aanwezig want deze is nagenoeg in mijn achtertuin. Ben ook erg benieuwd naar de Hello producten en hoe die zich staande houden tussen het geweld van Rubro, Broekhoff en Vuurwerktoppers.
Er wordt niet voor niks aanbevolen om te komen met de fiets he ;))
Wel jammer dat de dichtstbijzijnde bushalte 20 minuten lopen is. Anders had je de auto ergens anders kunnen neerzetten en gewoon de bus in kunnen stappen voor een paar haltes

Dikke schietlijst! maar deze laat ik schieten :angel: Ben benieuwd hoe die Tyrant het doet kan wel eens een toppertje zijn.

Hou er rekening mee dat dit niet overal is toegestaan. 1 x iemand van de omgevingsdienst gehad die de show niet wou laten doorgaan omdat er een drone dichtbij het schietveld vloog. Pas toen ze er achter kwamen van wie de drone was en die persoon over de juiste papieren beschikte was het geen probleem ✌️

Back
Bovenaan