[Demo] Vuurwerkdumper Leiderdorp - 10 december 2024 AANMELDEN VERPLICHT

Added to Calendar: 10-12-24

Qua vuurwerk was dit een tegenvaller inderdaad. Enorm rommelig geschoten en de producten kwamen niet lekker uit de verf. De laatste tijd vind ik de demos trouwens vaker erg rommelig. Alsof iemand het signaal van de ontstekers "jamt" ofzo haha

Voor wat betreft inzet, sfeer en locatie: chapeau! :applause:

Laatst bewerkt:
Chaotisch, hurricane die niet goed stond, verkeerde producten afschieten/ door elkaar, dus qua demo nee. Maar ook hier weer de hello 30mm bakken doen het echt goed. En vond de magnificent van WTF ook erg sterk.

Als ik het hele plaatje beschouw, heb ik een leuke demo beleefd. Dit komt dan mede door de opzet. Gaf een beetje het gevoel van een winkeliersdemo. Leuke ontvangst met een gelegenheid om wat te snacken en te drinken. Gelet op beoogde aanvang kwam mij dit goed uit. Lekker broodje hamburger en frites genomen. Daarna de nodige liefhebbers gesproken

Zoals hierboven vermeld, de demo zelf ging er wat rommelig aan toe. Helaas stonden de nodige bakken met shapes dwars op het publiek en kwam de volgorde volgens mij ook niet helemaal overeen met de schietlijst. Hierdoor moet ik nog even checken of ik het juiste product mijn waardering geef. Maar denk dat voor mij was de Tyrant de topper van de avond was.

Ook weer thuis en heb best wat leuke producten gezien maar ook producten die zwaar tegen vielen. de Berlin was zo'n cake waar ik naar uit cake maar was gewoonweg een slappen hap met gepruttel. Tyrant was redelijk, maar viel toch echt in het niet bij de Warface van Weco en de Dahlia Express, wat voor mij ook meteen de twee toppers van de avond waren.

Arme, arme Kevin. Die had het zwaar vanavond met de microfoon. Desalniettemin veel respect voor team Vuurwerkdumper Leiderdorp! Was het pas tweede jaar dat ze dit organiseren werd omgeroepen. Het was niet perfect maar dat maakte de sfeer wel melig en gezellig. Parkeren was gezien de locatie top geregeld en je was zo weer weg na afloop. Dank voor de toch leuke avond!!

Het is maar goed trouwens dat die 400 shot pruttelpot “per ongeluk” als eerste ging want daarna kon het alleen maar beter! :thumbsup:

heb medelijden met die jongen die aan het praten is ze lopen hem elke keer te onderbreken met het vuurwerk :P
lijkt me best klote en zwaar als je er staat en dat het niet helemaal loopt zoals je gepland hebt of op hebt gehoopt
(niet lullig bedoeld ofzo hoor totaal niet)

Leuke demo wel. Was soms niet helemaal duidelijk wat er geschoten werd maar mocht de pret niet drukken. Aantal toppers maar ook wat floppers.

Back
Bovenaan