[Demo] Vuurwerkdumper Leiderdorp - 10 december 2024 AANMELDEN VERPLICHT

Added to Calendar: 10-12-24

Als ik het hele plaatje beschouw, heb ik een leuke demo beleefd. Dit komt dan mede door de opzet. Gaf een beetje het gevoel van een winkeliersdemo. Leuke ontvangst met een gelegenheid om wat te snacken en te drinken. Gelet op beoogde aanvang kwam mij dit goed uit. Lekker broodje hamburger en frites genomen. Daarna de nodige liefhebbers gesproken

Zoals hierboven vermeld, de demo zelf ging er wat rommelig aan toe. Helaas stonden de nodige bakken met shapes dwars op het publiek en kwam de volgorde volgens mij ook niet helemaal overeen met de schietlijst. Hierdoor moet ik nog even checken of ik het juiste product mijn waardering geef. Maar denk dat voor mij was de Tyrant de topper van de avond was.
Ik vond het inderdaad gezellig en sfeervol. Vuurwerk is vuurwerk en wij hebben genoten

De sfeer was goed, de demo rommelig en de waaiers moeten volgend keer even goed gecontroleerd worden. Maar het was weer een gezellige avond in ieder geval. Hopelijk wordt het een vaste prik deze demo, want als de kinderziektes eruit zijn dan heb je echt een leuke avond.
Voor wat betreft het vuurwerk zelf flink wat gepruttel gezien. De Magnificent vond ik persoonlijk het beste. Prachtig goud en dikke crackling. Verder presteerd het grotere spul van Hello heel degelijk. Was op voorhand benieuwd naar de Event Ice Tiger. Weet niet zo goed wat ik er van vond. De pauzes draaien hem een beetje de nek om. Verder vond ik het wel een hele mooie gevarieerde bak. Hoop dat ie net ff wat meer indruk maakt als ik er over 3 weken onder sta. Alle producten volgen in de product topics. Hieronder wel de finale.

Bedankt voor een gezellige en vermakelijke avond met vuurwerk. De ontvangst was erg goed geregeld. Ik kon mijn fiets prima parkeren.
Goeie locatie voor de demo uitgekozen. Qua catering had niemand wat te klagen volgens mij.
Gezelligheid ten top met behoorlijk wat bekende gezichten.
En zelfs nog even de tijd gehad om met een van jullie een praatje te houden over de producten.
Hier en daar wat aandachtspuntjes voor volgend jaar, toch?! Want wat zou het toch heerlijk zijn om hier een jaarlijkse traditie van te maken.

Mijn toppers:
Ti Sento - HF wat een spectaculaire doos was dat zeg. Mooie volle effecten, genoeg variatie en zeer kleurrijk.
Tyrant - HF wat een beuker zeg. De beste van de avond voor mij. Als je deze in de straat hebt staan, dan weet je niet wat je mee maakt. Zulke grote effecten die erg goed uitgewerkt waren. Echt de hele lucht gevuld. Zeer indrukwekkend.
MAGNIFICENT - WTF deze bak was echt heel goed ook. Met name als je bedenkt dat we met behoorlijk wat wind en op grote afstand van deze bak stonden te kijken naar een goudbak die zich in het Nederlandse weer heel goed hield. Keiharde klappen in het begin, mooie goudeffecten en de eindsalvo’s waren erg strak getimed waardoor de hele lucht vol was met heldere crackling.

Verrassing van de avond:
Universe of Passion - Evolution ik moet eerlijk bekennen dat ik deze niet kende en ook niet de moeite genomen had om de productvideo te bekijken dus ik was erg blij verrast. Ik zag namelijk super heldere tails die heel strak uitgewerkt waren. Echt felle kleuren met mooie gouden lijnen er tussen. De waaier er na was helemaal niets mis mee. Mooie bak voor een rust momentje in de show.

@vuurwerkdumperleider bedankt!

Ps: Volgend jaar een freakactie?

Goed geregelde demo op een prima locatie! Was in de gelegenheid om een hapje te eten en drinken na werk, met wat mede liefhebbers kunnen praten over de geschoten producten. Verder mooie demo actieprijzen en natuurlijk lekker kunnen kruitsnuiven en naar vuurwerk kunnen kijken. Toppers van de avond waren inderdaad de Tyrant met goede burst en mooie kleurtjes en de Magnificent met de crackling chry finales. Ook was het weer heerlijk om de Transbombers te zien in de finale. Hopelijk volgend jaar weer! PS: Doe dan iets met een zaklamp seinen naar het schietveld als ze het product mogen aansteken, dan hoef je niet door het vuurwerk heen te praten. :d

De sfeer was goed, de demo rommelig en de waaiers moeten volgend keer even goed gecontroleerd worden. Maar het was weer een gezellige avond in ieder geval. Hopelijk wordt het een vaste prik deze demo, want als de kinderziektes eruit zijn dan heb je echt een leuke avond.
Voor wat betreft het vuurwerk zelf flink wat gepruttel gezien. De Magnificent vond ik persoonlijk het beste. Prachtig goud en dikke crackling. Verder presteerd het grotere spul van Hello heel degelijk. Was op voorhand benieuwd naar de Event Ice Tiger. Weet niet zo goed wat ik er van vond. De pauzes draaien hem een beetje de nek om. Verder vond ik het wel een hele mooie gevarieerde bak. Hoop dat ie net ff wat meer indruk maakt als ik er over 3 weken onder sta. Alle producten volgen in de product topics. Hieronder wel de finale.

Even props naar dat je de video zo snel in elkaar hebt weten te knutselen? Ik ben zelf nu ook bezig… ik heb helaas allemaal losse filmpjes gemaakt ipv 1 lange video waar ik de pauzes uit kan knippen

Ook weer thuis en heb best wat leuke producten gezien maar ook producten die zwaar tegen vielen. de Berlin was zo'n cake waar ik naar uit cake maar was gewoonweg een slappen hap met gepruttel. Tyrant was redelijk, maar viel toch echt in het niet bij de Warface van Weco en de Dahlia Express, wat voor mij ook meteen de twee toppers van de avond waren.
Ik vond juist alles van Weco zeer matig haha, alle 25 en 30 mm bakken van Hello waren wat mij betreft de positieve uitschieters gisteren

Bedankt voor een gezellige en vermakelijke avond met vuurwerk. De ontvangst was erg goed geregeld. Ik kon mijn fiets prima parkeren.
Goeie locatie voor de demo uitgekozen. Qua catering had niemand wat te klagen volgens mij.
Gezelligheid ten top met behoorlijk wat bekende gezichten.
En zelfs nog even de tijd gehad om met een van jullie een praatje te houden over de producten.
Hier en daar wat aandachtspuntjes voor volgend jaar, toch?! Want wat zou het toch heerlijk zijn om hier een jaarlijkse traditie van te maken.

Mijn toppers:
Ti Sento - HF wat een spectaculaire doos was dat zeg. Mooie volle effecten, genoeg variatie en zeer kleurrijk.
Tyrant - HF wat een beuker zeg. De beste van de avond voor mij. Als je deze in de straat hebt staan, dan weet je niet wat je mee maakt. Zulke grote effecten die erg goed uitgewerkt waren. Echt de hele lucht gevuld. Zeer indrukwekkend.
MAGNIFICENT - WTF deze bak was echt heel goed ook. Met name als je bedenkt dat we met behoorlijk wat wind en op grote afstand van deze bak stonden te kijken naar een goudbak die zich in het Nederlandse weer heel goed hield. Keiharde klappen in het begin, mooie goudeffecten en de eindsalvo’s waren erg strak getimed waardoor de hele lucht vol was met heldere crackling.

Verrassing van de avond:
Universe of Passion - Evolution ik moet eerlijk bekennen dat ik deze niet kende en ook niet de moeite genomen had om de productvideo te bekijken dus ik was erg blij verrast. Ik zag namelijk super heldere tails die heel strak uitgewerkt waren. Echt felle kleuren met mooie gouden lijnen er tussen. De waaier er na was helemaal niets mis mee. Mooie bak voor een rust momentje in de show.

@vuurwerkdumperleider bedankt!

Ps: Volgend jaar een freakactie?
Helemaal mee eens👌👌

Allereerst complimenten voor de Vuurwerkdumper om voor het eerst zo'n demo op te zetten. Bij aankomst werden we de juiste richting opgestuurd door verkeersregelaars en we hadden al snel een parkeerplaats gevonden. De entree op locatie was leuk aangekleed. De verlichting en gezellige drukte zorgde al direct voor een erg fijne sfeer. Ik heb er zelf geen gebruik van gemaakt, maar ook de catering leek prima in orde, dus complimenten voor het organisatorische vlak. Uiteraard nog even een foldertje gescoord voor de verzameling.

Op het schietveld verliep zoals vermeld helaas niet alles vlekkeloos, al ligt dit natuurlijk buiten de macht van Vuurwerkdumper. Vooraf een erg interessante schietlijst met daarop veel nieuwe artikelen en een paar reeds bestaande artikelen die ik nog niet eerder live heb gezien. Ik was erg benieuwd of Hello Fireworks de lijn van de Mayday en Topaz Blue vast kon houden, want die waren vorige week geweldig.

Gedeeltelijk kan Hello dat zeker. De Tyrant was de topper van de avond. Vooral cake 1 beschikt over een schitterende kleurencombinatie en die specifieke kleurencombinatie doet zelfs een beetje denken aan Argento. Goede spreiding, goed uitgevoerde boeketten, prima tempo en redelijk divers. Dit is gewoon goed vuurwerk.

De Magnificent! van Cafferata was ook echt een topper en boven verwachting goed. Je moet maar net van dit type goud houden, maar het zag er gewoon erg strak uit. Flinke boeketten, prima burst. Kortom het klopte gewoon.

De Wizard van Hello Fireworks wist eveneens te verrassen. Die had ik net als de Tyrant en de Ti Sento al op de radar als potentiële toppers en ook de Wizard wist dit gisteravond waar te maken. Echt een zeer goede spreiding, heerlijke burst en bovendien erg heldere kleuren. Hij schiet wat snel leeg voor het geld, maar de kwaliteit is simpelweg erg goed. Complimenten Hello.

De 1.2" Dahlia Madness was niet de topper van de avond en kan zich niet meten met een Kingstown Hangover en 1.2" Total Event Box etc., maar kwam al met al prima over. Niet direct het effect wat je verwacht bij het horen van de productnaam, maar wel gewoon een ruime voldoende. Dat prachtige glitterende goud in combinatie met blauwe sterren blijft mij keer op keer aanspreken.

Naast de toppers viel er ook wel een aantal artikelen door de mand. Rubro was met de kleinere kalibers verre van overtuigend. Dit kunnen ze echt beter, getuige de Pyro 5 van vorig jaar. Ook Hello Fireworks wist met het kleinere kaliber niet te overtuigen zo waren de Event Finale 400sh en de omlabeling van The Underdog niet sterk.

Daarnaast was het weer geweldig om heel wat bekende gezichten te zien uit het wereldje en zo'n demo avond blijft dan ook keer op keer ouderwets gezellig. Na de demo nog even blijven hangen met een groepje en meningen delen over de producten en precies dat is waar voor mij de decembersfeer in aanloop naar o&n voor staat. Vuurwerkdumper nogmaals dank. Een goede verkoop gewenst en hopelijk smaakt dit ook voor jullie naar meer en is de demo voor herhaling vatbaar.

Back
Bovenaan