Bedankt voor een gezellige en vermakelijke avond met vuurwerk. De ontvangst was erg goed geregeld. Ik kon mijn fiets prima parkeren.
Goeie locatie voor de demo uitgekozen. Qua catering had niemand wat te klagen volgens mij.
Gezelligheid ten top met behoorlijk wat bekende gezichten.
En zelfs nog even de tijd gehad om met een van jullie een praatje te houden over de producten.
Hier en daar wat aandachtspuntjes voor volgend jaar, toch?! Want wat zou het toch heerlijk zijn om hier een jaarlijkse traditie van te maken.
Mijn toppers:
Ti Sento - HF wat een spectaculaire doos was dat zeg. Mooie volle effecten, genoeg variatie en zeer kleurrijk.
Tyrant - HF wat een beuker zeg. De beste van de avond voor mij. Als je deze in de straat hebt staan, dan weet je niet wat je mee maakt. Zulke grote effecten die erg goed uitgewerkt waren. Echt de hele lucht gevuld. Zeer indrukwekkend.
MAGNIFICENT - WTF deze bak was echt heel goed ook. Met name als je bedenkt dat we met behoorlijk wat wind en op grote afstand van deze bak stonden te kijken naar een goudbak die zich in het Nederlandse weer heel goed hield. Keiharde klappen in het begin, mooie goudeffecten en de eindsalvo’s waren erg strak getimed waardoor de hele lucht vol was met heldere crackling.
Verrassing van de avond:
Universe of Passion - Evolution ik moet eerlijk bekennen dat ik deze niet kende en ook niet de moeite genomen had om de productvideo te bekijken dus ik was erg blij verrast. Ik zag namelijk super heldere tails die heel strak uitgewerkt waren. Echt felle kleuren met mooie gouden lijnen er tussen. De waaier er na was helemaal niets mis mee. Mooie bak voor een rust momentje in de show.
@vuurwerkdumperleider bedankt!
Ps: Volgend jaar een freakactie?