[Demo] Vuurwerkdumper Leiderdorp - 10 december 2024 AANMELDEN VERPLICHT

Added to Calendar: 10-12-24

Ik ben benieuwd naar die Dahlia Madness, krijgen we eindelijk een antwoord of Broekhoff inderdaad filmpjes heeft verwisseld.
Ook erg benieuwd naar, evenals de verschillende producten van Hello die nog niet eerder ergens getoond zijn.
Hopelijk is er ergens een livestream.

Hou er rekening mee dat dit niet overal is toegestaan. 1 x iemand van de omgevingsdienst gehad die de show niet wou laten doorgaan omdat er een drone dichtbij het schietveld vloog. Pas toen ze er achter kwamen van wie de drone was en die persoon over de juiste papieren beschikte was het geen probleem ✌️
ja goed punt, als het goed is is de registratie bij de rdw nog geldig hahaha binnenkort wel weer even verlengen maar das nu nog niet

Ook aanwezig! Benieuwd hoeveel ruggengraten ik morgen hoor breken en of ik zelf nog wel mee terug mag van m’n partner… :applause:

Ook aanwezig morgen!

Even kruitsnuiven op de dinsdagavond. :D Hopelijk ook nog een amazing rainbow op de lijst?

Ahh jammer dat het rubro spul volgens mij allemaal 20mm is wat geschoten word (op stukje icetiger na). Ben benieuwd naar de beelden van de hello producten!

Back
Bovenaan