Wat een gru-we-lijke finale weer! Het bleef maar gaan! En ook een fijne product demo. Dit waren wat mij betreft de toppers/opvallers:
Neon Attack: Mooie heldere kleuren, ik hou er van

Red Widow: Mooie waaier met een heel erg goed uitgevoerd Ghost effect. Grote ronde boeketten.
Yellow River: Vorig jaar een vriend deze aangesmeerd maar oud en nieuw ergens anders gevierd en dus niet gezien, maar wat een mooie bak is dit zeg! Moet 100% een keer in de collectie komen. Dat goud is echt om van te smullen.
Zena Triumph: Deze meermalen geschoten en vond het altijd een hele fijne bak en dat blijft het. Was gewoon goed vanavond.
Colorful City: Kleurtjes

Met name dat lila/blauw in de boeketten vind ik om te smullen.
Blue Night Fire: Mooi en een hele mooie opbouw, versnelt merkbaar de hele box lang. Heb ik persoonlijk nog niet zo goed uitgevoerd gezien in een product.
En dan nog een eervolle vermelding voor de Bunker Blaster, vers van de pers. Deze was vanochtend gelost en presteerde naar mijn mening prima. Mooie bak voor een prima prijs. Zou hem in ieder geval aanraden aan vrienden als ze op zoek zijn naar een mooie betaalbare box.
Vond zoals hierboven al vermeld de Coco Blue inderdaad wat tegenvallen. Terwijl ik hem afgelopen jaarwisseling in de straat juist enorm dik vond. Met hele mooie grote ronde effecten. Heb daarom ook niet het idee dat ie echt last had van de wind..