[Demo] Vuurwerkbunker.nl IJsselstein 14 december 2017

Aanwezig, eindelijk in de gelegenheid en goed aan te rijden, dus ben er morgen bij!
Heb er zin in, voorgaande jaren de films bekeken en was onder de indruk!

Show van vorige jaar was inderdaad een consumenten vuurwerktopper..moet jammer genoeg tot 20.00 uur werken anders was ik er zeker bij geweest.

Dikke lijst en ook allemaal top producten in de finale show! Het is nu zeker dat ik aanwezig ben samen met nog iemand van het forum. Heb er zin in!

Zo mooie lijst zeg. Beginnen met de Colorful City, geweldig. Ben wel benieuwd welke batch er wordt geschoten. Ben ook benieuwd of de Jackhammer en 3Xheaven al productie zijn. De finalelijst ziet er ook weer top uit en hoop op weer zo'n (single shot) spektakel als vorig jaar!

Vorig jaar geweest, en erg genoten! Dit jaar ziet de schietlijst er ook weer prima uit, dus wij zijn weer aanwezig!

Vorig jaar was dit een van de beste demo's waar ik ooit geweest ben. Dit jaar een stuk verder rijden, maar zeker de moeite waard denk ik. Ik ben vooral benieuwd naar de producten van EVO.. en de finale natuurlijk.

Wat een waanzinnig gave show! De product demo liet veel mooie producten zien, dan eindshow was helemaal top! Zeer goede product keuze, wisselend tempo en afwisseling van effecten. Een van de beste consumenten shows die ik heb gezien. Complimenten aan Big Smile fireworks en iedereen die heeft meegeholpen :)

Bizarre finale. Nog een glimlach op m'n gezicht. Vuurwerkbunker en big smile is een goede combi!!

Kan me haast niet voorstellen dat de Jackhammer productie was :p

Weer een hele dikke show dus zo te lezen.
Kom maar op met die films, zeer benieuwd.

Genoten vanavond!
De toppers:
1. Jackhammer
2. Jackhammer
3. Jackhammer
4. Wall of Willows
5. Crackling War
6. Girls like pyro’s

Ik vond de Revolver XXL (Battle of Vendetta) iets tegenvallen.

3xheaven helaas nog niet van de boot... Toppers voor mij de Colorful City, Wall of Willows en Jackhammer, maar ook de Wings of Darkness!

In finale was ik erg benieuwd naar de Coco Blue. Helaas werden de andere cakes er voor mijn gevoel iets te snel doorheen geschoten waardoor de Coco een beetje verdween. Maar wat ik er van gezien heb....Wat een Monster!!!

En verder echt een hele dikke finale, waar geen eind aan leek te komen....:D

Helaas kon ik hier vanavond niet bij zijn omdat ik moest trainen. Nu was deze demo op hemelsbreed 10 tot 15 km van waar ik aan het trainen was en hierdoor heb ik het wel goed kunnen horen. Voor mijn gevoel duurde de finale redelijk lang want het bleef knallen, dat klonk toch wle lekker!

Laatst bewerkt:
Echt een hele hele hele gruwelijke finale. Niet eerder zoiets gezien bij een demo. Vuurwerkbunker en bigsmile bedankt :)

Back
Bovenaan