Demo Vlagtwedde 17-12-2009

Vuurwekshow.png

Klopt. Maar gezien de nieuwe producten van Schuurmans vind ik het helemaal niet erg :)
Ik zal hier trouwens ook aanwezig zijn met camera :p

Edit: Camera kapot, dus filmen zal niet lukken.

Laatst bewerkt:
Geachte,
In verband met de slechte weersomstandigheden, Gaat onze vuurwerkshow helaas niet door,
Wij proberen zo snel mogelijk een andere dag te zoeken met betere weersomstandigheden, waarschijnlijk in het begin van volgende week.

De demo is verplaatst naar 212 december. Zelfde tijd, zelfde plaats.

Laatst bewerkt:
Bij goede weeromstandigheden is de vuurwerkshow as dinsdagavond 22 december 2009 om 19:30h aan de schoolstraat 26 tegenover nr 29 9541 ce in Vlagtwedde.

Na de vuurwerkshow nodigen we u uit voor een hapje en een drankje! Bij Mestenmaker aan de nieuwe weg 7 in Vlagtwedde.

Met Vriendelijke Groet,
Jan Mestenmaker Tel: 0599-454934

Het was een leuk showtje, er werden toch best wel wat producten geschoten. Er werd per twee geschoten, maar was het maar één keer zo dat de twee cakes tegelijk aan waren gestoken. Beetje jammer.
Als finale werden een aantal van de producten achter elkaar/tegelijk afgestoken.

Ik vond Schuurmans Vuurwerk een beetje tegenvallen, veel kleine boeketten en zwakke bursts. Er zaten echter wel een paar pracht producten bij, zoals de Battle Ground, Moonlight Festival en Buffalo. Ik had zelf Coyote en Wolf graag nog mee willen maken, maar die werden niet geschoten helaas.

Back
Bovenaan