[Demo VERPLAATST] VUURWERKBUNKER.NL demo + show 21 december 2019

Idem voor de Pyro Madnez! Geen topic hier op VWC.

5dbb0769c7204891400320.png

2000 gram kruit, 130 schoten. 139 euro.

Ook de Crackling Wavez heeft op VWC ook geen eigen topic.

5dbb08ba11709400807266.png

Bevat 35 schoten, 488 gram, en kost 44,99 euro.
Is dit een omlabeling? Ik kan hem net niet vinden. Er zijn genoeg crackling chry waaiers op de markt, maar deze samenstelling is nét weer even anders.
Hoe dan ook, ik vond het erg vet! Ontzettend breed en groot. De crackling reikt zó ver uit, dat het bijna riskant wordt om dit in een smalle straat af te steken.

Ziet er zoals elk jaar weer tot in de puntjes perfect uit. Bedankt voor het delen van alle beelden!

Ik wil iedereen bedanken voor de massale opkomst! Het was een geslaagde en gezellige dag opbouwen met een topteam van bouwers. Het weer heeft ons uiteindelijk niet in de steek gelaten, Vrijdag had ik er een hard hoofd in:handsup: volgend jaar bestaat VUURWERKBUNKER.NL 5 jaar dus wie weet tijd voor een feestje:D

Kleine notitie: alle vuurwerkbunker show zijn ontworpen en geprogrammeerd door mij zelf. Uiteraard kom je zonder een topteam en schiet apparatuur nergens!

Ook de Crackling Wavez heeft op VWC ook geen eigen topic.

5dbb08ba11709400807266.png

Bevat 35 schoten, 488 gram, en kost 44,99 euro.
Is dit een omlabeling? Ik kan hem net niet vinden. Er zijn genoeg crackling chry waaiers op de markt, maar deze samenstelling is nét weer even anders.
Hoe dan ook, ik vond het erg vet! Ontzettend breed en groot. De crackling reikt zó ver uit, dat het bijna riskant wordt om dit in een smalle straat af te steken.

Volgens mij zijn de cakes en de boxen van de climax lijn omlabelingen van vuurwerktotaal.

Volgens mij zijn de cakes en de boxen van de climax lijn omlabelingen van vuurwerktotaal.
Ja, ze lijken mij inderdaad geïmporteerd door Vuurwerktotaal, toch toch kan ik niet overal duidelijk een omlabeling van vinden. Dit is vermoedelijk dan de Crackling Fan 2.0.

Gisterenavond een prachtige demo gezien. Leuke producten. Heb het meeste gefilmd, die filmpjes zijn geüpload en staan op mijn kanaal.

Vele bekenden weer gezien. De wind ging precies op tijd liggen. De finale was echt een dik spektakel. Harde digitale knallers. Het ging maar door. Schitterende steppers ook.

Omdat we nog een uur moesten rijden en we graag Rico - Badr willen zien, gingen we al filmend terug naar onze auto. Daardoor waren we de drukte voor en waren we nog op tijd :D

Eerst nog een leuke tussenshow:

En de grande finale!

Iedereen die dit heeft mogelijk gemaakt wil ik heel erg bedanken!:handsup:

Wat een geweldige demo weer gisteravond en de show was natuurlijk weer abnormaal goed. Wederom erg goed georganiseerd met behoorlijk wat verkeersregelaars, verlichting op de locatie en alles werd duidelijk omgeroepen. Ook keurig een schietlijst ontvangen bij aankomst en het was weer gezellig druk. Uiteraard waren de nodige forumleden ook weer aanwezig, maar ik had toch ook de indruk dat er enorm veel mensen uit het Westland waren die nog niet eerder bij een Vuurwerkbunker demo spektakel zijn geweest.

De toppers van de avond:
- Sparks: ik vind dit echt een leuk gevarieerd potje, met keurige effecten en een prima spreiding voor 20mm.
- Ruffneck: Deze heb ik al eerder tijdens een andere demo gezien. Niet helemaal zoals op de China film, maar dat mag de pret niet drukken. Prachtige gouden boeketten met groene blinkers en ook deze vind ik voor het kleine kaliber echt goed presteren.
- Colossal: Wat een cake is dit zeg! Omlabeling van de Massive, met echt enorme boeketten en een burst waar je U tegen zegt. Deze is minstens net zo goed als de eerste batch van de Massive en misschien nog wel iets beter.
- Bunker Biem: Ik was vooralsnog niet echt een liefhebber van de 100sh 20mm blokjes, maar daar brengt deze topper verandering in. Echt van begin tot het eind genoten. Mooi tempo en een prima afwisseling van verschillende effecten, die echt goed te noemen zijn voor het kaliber.
- Bunker Blaster: Deze topper liet vorig jaar al menig vuurwerkhart sneller kloppen, maar ook nu was dit weer een topper van formaat. Vooral de rapid fire salvo's met glitter willows van cake 3 vind ik echt prachtig.
- Bunker Baas: Prachtige toevoeging aan de eigen Bunker lijn. Schitterende effecten en de verschillende schietrichtingen maken het helemaal af.
- Mega Willows: De Mega Willows heeft eigenlijk weinig woorden nodig. Dit is gewoon Nederlands consumenten vuurwerk van het hoogst niveau. Had ook de indruk dat nu de pauzes tussen de cakes wat korter waren. Bij de 2018 batch werd het salvo van 9 schoten tegelijk gelanceerd, wat zorgde voor een gigantische dreun. Echt enorm indrukwekkend. Nu werden de 9 schoten in salvo's van 3 in een fractie van een seconde na elkaar gelanceerd, maar nu ben ik wel heel erg kritisch. In de lucht was hier vrijwel niets van te zien en het publiek om mij heen was echt onder de indruk van deze geweldenaar!
- Future Hulk: Deze zag ik even niet aankomen, maar wat een dikke cake is dit. Mijn inziens gaat het om een omlabeling van Der Hammer, maar dan uit de Duitse Watt lijn van Vuurwerktotaal. Echter was van deze versie de burst echt maximaal evenals de spreiding. Wat een geweldig kleurenspektakel en dan ook nog eens voor een bijzonder scherpe prijs.

Het is al meerdere keren gezegd, maar de show was ook nu weer geweldig. Het steppen met de single shots in de opening was top en door het ritme van de fluiter (Blitzies en Devils Scream) waande ik mij even in Valencia. Vervolgens prachtige comets van Vulcan in diverse kleuren, echt kippenvel. De Zena Power Crackling Box in de finale knalde er ook flink op los en dan salvo's van Eccentric Shots waren zeer geslaagd. Wat een top spul van ABA. Zowel de single shots als de 20gr digitale knallers waren een geweldige toevoeging en de druk van de knallers was goed te voelen.

Echt enorm veel respect voor Robin en Tobias hoe zij het Vuurwerkbunker concept hebben neergezet. Vuurwerkbunker en Big Smile weer bedankt voor de top demo en geweldige show en ik kijk nu alweer uit naar december volgend jaar!

Back
Bovenaan