[Demo VERPLAATST] VUURWERKBUNKER.NL demo + show 21 december 2019

Geen regen, niet al te koud. Alleen de wind baart mij zorgen : ZW5 :sad:

Om je wat gerust te stellen: weerplaza geeft windkracht 3/4 aan (en droog) voor vrijdagavond.

Los van de commerciele belangen is het sowieso niet heel slim (lees: hoog risico) om een demo op minder dan 1 km van het strand te organiseren.

niet heel slim (lees: hoog risico) om een demo op minder dan 1 km van het strand te organiseren.

Inderdaad, ik denk niet dat ze daar bij stil hebben gestaan toen ze deze Intratuin kozen voor de demo. Laten we hopen dat de wind mee gaat vallen en geen spelbreker wordt.

Ik ben er wegens geen verlofmogelijkheden dit jaar helaas niet bij, niet als bouwer maar ook niet als toeschouwer :sad:

Ik ben er wegens geen verlofmogelijkheden dit jaar helaas niet bij, niet als bouwer maar ook niet als toeschouwer :sad:

Dat is ruk man. Ik ken en snap het gevoel, ik loop wisseldiensten en kon in eerste instantie geen verlof krijgen voor twee demo's. gelukkig hoorde ik op beide dagen dat ik eerder weg kon, en kon zo er nog bij zijn. maar het is ook wel eens anders geweest :sad:

Vooral benieuwd naar de Bunker-lijn en de Lesli compounds!
Eens zien of de Wild Lion net zo dik is als in Zoetermeer.

Het zal mij benieuwen. De wind piekt vrijdagmiddag en neemt dan wel af, maar aan zee lijkt een windkracht 5 vrijdagavond goed mogelijk.
Wat eerder is gezegd: misschien een wat ongelukkige keuze, een demo net achter de duinen.
We gaan het zien!

I.v.m. de weersverwachting voor morgenavond (stormachtig) is de spektakelshow+ demo van vuurwerkbunker.nl verzet naar as zaterdagavond 21 december (vanaf 19:30 uur inloop). Zegt het voort!

Bron Facebook

Ai, erg jammer, dat wordt voor mij ook wel zo lastig dat het niet echt haalbaar meer is. Jammer, maar niets aan te doen. Vuurwerk blijft nu eenmaal weersafhankelijk.

Ik heb nog wel een dagje geduld en ben er dus ook zaterdag bij. Jammer dat deze dan tegelijk met Quartel in Pijnacker valt, maar dan heeft deze toch duidelijk mijn voorkeur.

Edit: maar morgen wel weer de mogelijkheid om naar Benthuizen te gaan (als deze wel doorgaat :p )

Jammer dat deze dan tegelijk met Quartel in Pijnacker valt....

Edit: maar morgen wel weer de mogelijkheid om naar Benthuizen te gaan (als deze wel doorgaat :p )

Ja Quartel staat hier nog steeds op de lijst.

Voor de vrijdsg zit ik nu te twijfelen tussen Benthuizen - VWT en Goudvuur - Vulcan….. keuzes maken pfffff

Ja Quartel staat hier nog steeds op de lijst.

Voor de vrijdsg zit ik nu te twijfelen tussen Benthuizen - VWT en Goudvuur - Vulcan….. keuzes maken pfffff

Goudvuur was vorig jaar lekker met die dikke Vulcan compounds! Zijn net profblokkies.

Back
Bovenaan