Demo: Valk Vuurwerk Nijverdal 13 december 2013

Salute cake 1 wordt geschoten (2013 versie) Dus iemand, filmen die hap. Ik kan helaas niet aanwezig zijn gezien het niet bepaald om de hoek is.

Dan verwacht ik vrijdag en zaterdag veel reacties in het topic van de Salute Cake 1, hopelijk in positieve zin! En als deze cake weer zo goed is dan zullen er vast aardig wat freaks inslaan :p

De Salute cake die geschoten is ging hard, kei hard! Door een foutje is deze echter ook verwisseld met de E.S. 3.0. Dus op moment dat de 3.0 zou moeten komen kwam de salute cake. Later kwam deze nog eens volgens de lijst en wederom was deze kei hard!

Lijkt mij dus wel goed te zitten met deze bak, tenzij ze 2x een 2012 hadden liggen...

ook net terug van de demo.
waren leuke producten en de salute cake 1 was ERG goed!
skyscreamers... tja...
heavy legend blokjes zijn gelukkig ook niks veranderd.
en welke was nou die cakebox (van zena geloof ik) met per schot multicolor boeket met witte blinkers.
waren echt grote boeketten! en dacht ik ook niet zo gek duur. sowieso onder de 80,-
eind show ging er ook lekker af zeg!
valk bedankt voor dit leuke uurtje.

nee dat waren de mayhem en triumph box
de sky screamers waren erg erg erg slecht!!!!!
salute cake 1 was erg erg goed!!

ook net terug van de demo.
waren leuke producten en de salute cake 1 was ERG goed!
skyscreamers... tja...
heavy legend blokjes zijn gelukkig ook niks veranderd.
en welke was nou die cakebox (van zena geloof ik) met per schot multicolor boeket met witte blinkers.
waren echt grote boeketten! en dacht ik ook niet zo gek duur. sowieso onder de 80,-
eind show ging er ook lekker af zeg!
valk bedankt voor dit leuke uurtje.

Dat was volgens mij de zena mayhem, vond dit een super mooie box.

nee klopt heavy legend viel ook erg tegen.
delicious thunder en shinning stars waren ook erg mooi
starpalm box ook erg mooi

dan was het idd de zena mayhem.
jammer dat mn budget op is... want hij was erg goed!
heavy legend 49 vond ik niet tegenvallen ten opzichte van vorig jaar.
daarintegen vond ik de shining stars weer tegen vallen.
achja, zoveel mensen, zoveel verschillende meningen:)

heb ook een erg leuke demo gezien,en wat een finale zeg!! en zelfs in de finale kwam de salute cake er gewoon boven uit.
zena en rubro heeft dit jaar weer erg leuk nieuw vuurwerk,moet nog maar eens kijken naar mijn lijstje wat ik nu moet halen.

heb nog paar foto,s gemaakt.met dank aan vuurwerkevents.

999231_10201017957560481_912758225_n.jpg

1477714_10201017513629383_986274011_n.jpg

Back
Bovenaan