DEMO Tiel 03-dec-2009

Waarschijnlijk voor Tomcat.
Tomcat verkoopt Broekhof en Pro-Line.

Demo zal zijn voor de Broekhof producten.

De vorige demo's waren echt waardeloos.
Ligt niet aan Amuza, of welke schieter dat was.
Maar er wordt een bepaald product geschoten, bijvoorbeeld de bang to bang.
En dan laten ze een plaatje en de prijs zien van de Drum Rithem box.
Kansloos, omdat de gene die op het diaknaopje moet drukken, te druk is met zijn/haar koffie.

Maar ik ga toch kijken, een zeikerd moet toch zijn stof scoren, om er over te zeiken.

Grapje als er een mogelijkheid is om te kruitsnuiven ben ik er bij.

Deze pak ik ook weer mee,idd een drama de voorstelling maarja de kenners weten het wel te onderscheiden.

Misschien kom ik ook wel even langs...donderdagen zijn wel gunstig voor me. Zie wel hoe m'n pet staat t.z.t.!

Hier een advertentie, uit de stad Tiel, van vorige week.
Je kan ook voor gratis vuurwerk sparen.

DSC_7064_Medium_.JPG

Vuurwerkdemonstratie van TomCat aan de Waal
zondag 29 november 2009 00:02

TIEL – De decembermaand is in aantocht. Dumpshop TomCat is al jaar en dag een grote vuurwerkleverancier in Tiel en deze winkel verzorgt op de donderdag voor Sinterklaas, donderdag 3 december, voor de achtste maal een knallende vuurwerkshow rond 21.00 uur aan de Waalkade in Tiel.

Even na negenen start de show, waarin een ruime greep uit het vuurwerkassortiment van de dumpshop live te zien zal zijn. De sfeer van oud en nieuw komt alvast even tot leven, omdat het vuurwerk tijdens de demonstratie voor het eerst elektronisch afgestoken zal worden. Hiermee is een betere timing mogelijk en zal het er dus nog spectaculairder uit gaan zien dan voorafgaande jaren. Tijdens de demonstratie worden de nieuwe folders uitgedeeld, die daarna ook in de winkel verkrijgbaar zijn.

Na 4 december is in Dumpshop TomCat een complete showroom ingericht waarin het complete assortiment te zien is. Gerenommeerde merken als Crown en Proline, die ook dit jaar weer een keur van nieuwe artikelen op de markt hebben gebracht, tonen wat ze bieden. Ook geeft TomCat veel aandacht aan de veiligheid met de verkoop van veiligheidsbrillen, lonten en vuurwerklemmen.

De voorverkoop van vuurwerk start op 3 december en loopt tot 24 december. Vooraf bestellen levert in ieder geval gratis vuurwerk op bij een minimale besteding van 25 euro. Bestellijsten kunnen worden ingeleverd in de winkel of online op www.dumpshoptomcat.nl.

Bij besteding van elke €5,- aan schoenen, kleding, messen, sieraden en legeraccessoires bij dumpshop TomCat ontvangt de klant een stempel. Bij een volle spaarkaart van 30 stempels kan op 31 december een gratis een pakket vuurwerk van €25,- worden afgehaald.

Vuurwerkbonnen met een vrij besteedbaar bedrag zijn ook te koop als kado voor sinterklaas of kerst. Op de verkoopdagen 29, 30 en 31 december is de winkel geopend van 8 tot 17.30 uur en op donderdag 31 december tot 21 uur. Dan staat een compleet team klaar om te adviseren en het vuurwerk naar de auto te brengen. Zo blijven de rijen zo kort mogelijk. Op 29, 30 en 31 december wordt gekocht vuurwerk desgewenst in Tiel ook gratis thuisbezorgd.

Dumpshop Tomcat, Weerstraat 43, 4001LC Tiel. Telefoon 0344-611459 of www.dumpshoptomcat.nl.
Bij inlevering van dit artikel €2,50 gratis vuurwerk bij een minimale bestelling van €35,- vuurwerk. Ook geldig tijdens de vuurwerk verkoopdagen.

http://www.veenendaalsekrant.nl/pag...erkdemonstratie-van-TomCat-aan-de.458296.news

Schietlijst

Schietlijst

Heb net de schietlijst uitgewerkt voor de demo Tiel voor de gene die interesse in hebben.
Alle artikelen zullen vanaf 2 postities geschoten worden.

Ik wil hier toch wel bij zijn :)
Nog andere liefhebbers aanwezig? Cigarman? Jawe?

Ik zie best wat Broekhoff producten waarvan nog geen fatsoenlijke demo-film is, dus ik ga me daarvoor inzetten met m'n camera.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe Broekhoff producten, denk dat ik ook even een kijkje kom nemen hier.

Ik ben er ook bij, als het weer het toelaat natuurlijk... Ik loop namelijk met mijn rug te tobben en de kou is daar niet goed voor, zeker niet i.c.m. staan en naar boven kijken...

Ik zie best wat Broekhoff producten waarvan nog geen fatsoenlijke demo-film is, dus ik ga me daarvoor inzetten met m'n camera.

Ik denk dat ik deze demo maar even skip Darksoul.
Aangezien ik al twee dagen thuis ben i.v.m. griep.
Ik heb nu wel iets van ik ga even langs, maar dat kan over een uur anders zijn.

Deze kan ik niet bij zijn darksoul,helaas heb ik andere bezigheden bijgekregen.

Regen is zelden een reden om een demo niet door te laten gaan. Dus ga er maar vanuit dat het doorgaat! Het wordt al droger, en de buienradar laat voorlopig geen regen zien in Tiel.

Zo, ik ben weer thuis:D.
Ik vond het niet echt geweldig... Maar volgens mij was ik niet de enige die dat vond. Ik heb eigenlijk geen positieve reacties op de demo gehoord van publiek wat om me heen stond.
Een behoorlijk aantal cake's gingen niet zoals gepland Met name het eind bij de laatste 3 ging er steeds iets fout, bij 1 gingen er van de 2 maar 1 helemaal af, bij de andere ging hij maar half af en tenslotte bij het laatste ging de cake op 1 shot na helemaal niet af.
Een opvallende tegenvaller vond ik wel de Final nog wat van Crown, ik weet de naam zo niet meer precies. Voor die 99 euro kun je wel een betere pot aanschaffen, hij is langdurig maar ook behoorlijk saai dit komt waarschijnlijk door dat de meeste shots mines waren. Een echte afrader dus!
De finale was ook al niet veel soeps volgens mij verder er in totaal 4 cakes ofzo geschoten, het klonk wel lekker met die galm van de stad Tiel maar om het nou een echte finale te noemen...
Ik zie dat ik wel erg negatief typ, maar dit zijn de dingen die in eerste instantie zijn blijven hangen. Natuurlijk waren er ook mooie cakes, maar daar heb ik de naam niet van onthouden.
Gelukkig was het wel droog tijdens de demo. De wind was al erg genoeg:rolleyes:

Ondanks dat ik griep heb, ben ik toch maar gaan kijken.
Even uitwaaien en kruitsnuiven is wel goed voor me denk ik.

Even me commentaar over de Demo.

Crown.
Ik vond tijdens de Crwon demo, 2 producten mooi/leuk.
Dat was de multi thunder en de Tripple shots.

De grote cakes zijn wel mooi, maar als je ziet hoeveel je daarvoor moet betalen.
Dan heb ik zo iets van, daar ga ik geen positief commentaar over geven.
Want je wordt echt getild.
En als je die effecten gaat vergelijken met Wolff en Royal dan wordt je echt goed genaaid.

Pro-Line.
Pro-Line had gelukkig wel een aantal mooie cakes.
De Thundergold brocade, wat werd uitgesproken door de entertainer, als thundergold brokade.
Vond ik mooi.
Ook de Quick step vond ik mooi.

Ik was wel benieuwd naar de Big bigger biggest, maar die ging op twee schoten na niet af.

Na de demo even met een aantal bekenden gepraat en toen ben ik naar huis gereden.

Voor de liefhebbers heb ik nog drie folders van Broekhof, Pro-Line en een schietlijst.
Stuur me maar een pm, mocht je intersse hebben.

Wat mij vooral is bijgebleven, is dat de laatste paar schoten van de Megasteps wel een erg harde burst hadden... Misschien zegt dat genoeg.

Maar ja, de opzet vond ik goed, vooral dat ze het nu elektrisch deden. Vorig jaar stonden ze 5 minuten te pielen om zo'n pyrotorch aan te krijgen...:bonk: Ook liepen de plaatjes op het scherm nu goed mee met de producten.

Dat een aantal cakes niet, of niet helemaal afgegaan is, ligt natuurlijk niet aan Tomcat voor wie ik het wel erg sneu vindt. Ze zijn natuurlijk niet verplicht een demo te geven.
Volgens de entertainer waren de cakes doorweekt, omdat ze al zo lang buiten stonden. Dat schijnt een verplichting te zijn in de wet (zal wel met controle bij daglicht te maken hebben???). En ik neem toch aan dat alles wel afgedekt is geweest, maar optrekkend vocht of iets???

Ook heb ik het vermoeden dat bij de finale niet alles is afgegaan...

De Defcon Thunder viel me trouwens qua bursts nog positief mee, maar voor die prijs kun je denk ik toch beter een aantal Clouds of Thunder kopen.

Ik ben ook net weer thuisgekomen :)
Ik ben wel goed verkleumd nu >_< Het was guur koud op het veld, met die wind over de Waal. Daarna moest ik nog een half uur wachten op de bus. En in het busje stond de verwarming ook nog eens nauwelijks aan...Dus bij thuiskomst maar de radiator op standje sahara gezet.
Het was kurkdroog tijdens de gehele demo! Volle maan prijkte aan de hemel. Nog even wat forumleden gesproken, en toen begon het keurig op tijd. De oproeper praatte alles leuk aan elkaar; deed hij goed :)
Broekhoff heeft kwalitatief goede cakes, maar met een vaak té hoge prijs. De schappelijker geprijsde cakes zijn juist kwalitatief weer véél minder. Dan praten we over boeketten die erg snel vervliegen, lelijk gevormd zijn, en een slappe burst.
Pro-Line kwam vanavond duidelijk beter naar voren dan Broekhoff. Pro-Line heeft vaker een (erg) goede burst, en de boeketten zijn beter van kleur en formaat. Toch heeft ook Pro-Line er wel wat missers bijzitten. Zo vond ik de Thundergold Brocade echt drie keer niks! Opvallend dat Cigarman die juist wel goed vond...

Gedetailleerde productevaluaties vind je in de topics. Ik ga nu aan de slag met de films! Jaja, ik heb aardig wat gefilmd. Hopelijk staan de productfilms en finale later vanavond online :)

Ik wil er toch even kort op reageren.

Het weer was echt bagger we hadden alles in de groene folie ook de onderzijde.
Daar het geheel electrisch werd onstoken moesten we al om 16.00 uur alles op positie gaan zetten.
Toen we klaar waren hebben we er ook nog eens zijlen over gelegd tot 20.30 uur.

Kijk en dat een pot dan half gaat of een aantal schoten en daarna stopt daar kunnen wij ook niet alles aan doen.
Tijdens controle daaarna van de potten hebben wij kunnen zien dat gewoon de vertraginglont af was geslagen net zo ook bij de laatste.
Verder zijn niet alle potten op 2 posities geschoten omdat niet alle potten binnen waren.
Dus dat de chinees zijn werk niet goed doet daar kunnen wij niks aan doen.
Door de regen zijn er daadwerkelijk maar 2 potten niet gegaan.

Wat betreft de pot van €99 moet ik je zeker gelijk geven en wat de finale betreft als ik 9 potten en dan 9 dezelfde potten krijg ja wat dan.......

( Woorden DARKSOUL ) Toch heeft ook Pro-Line er wel wat missers bijzitten. Zo vond ik de Thundergold Brocade echt drie keer niks! Opvallend dat Cigarman die juist wel goed vond...

EN DAT WAREN DE POTTEN VAN DE FINALE............

Back
Bovenaan