DEMO Tiel 03-dec-2009

Nou, hier is de film van de finale dan :)

Klaarblijkelijk kijken we naar 9 stuks Thundergold Brocade.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik wil er toch even kort op reageren.

Het weer was echt bagger we hadden alles in de groene folie ook de onderzijde.
Daar het geheel electrisch werd onstoken moesten we al om 16.00 uur alles op positie gaan zetten.
Toen we klaar waren hebben we er ook nog eens zijlen over gelegd tot 20.30 uur.

Kijk en dat een pot dan half gaat of een aantal schoten en daarna stopt daar kunnen wij ook niet alles aan doen.
Tijdens controle daaarna van de potten hebben wij kunnen zien dat gewoon de vertraginglont af was geslagen net zo ook bij de laatste.
Verder zijn niet alle potten op 2 posities geschoten omdat niet alle potten binnen waren.
Dus dat de chinees zijn werk niet goed doet daar kunnen wij niks aan doen.
Door de regen zijn er daadwerkelijk maar 2 potten niet gegaan.

Wat betreft de pot van €99 moet ik je zeker gelijk geven en wat de finale betreft als ik 9 potten en dan 9 dezelfde potten krijg ja wat dan.......

Ik beschuldig jullie schieters ook nergens van, begrijp me goed. Ik geef juist meer af op de wetgeving die blijkbaar verplicht zoiets al heel vroeg op te zetten, waardoor vocht alle kans krijgt. Ook zeg ik helemaal niet dat jullie er niet al het mogelijke aan gedaan hebben om vochtproblemen te voorkomen... Ik vond het achteraf gezien dan juist nog knap dat er toch nog een hoop wel goed is afgegaan!!!

Bedankt voor je uitleg ook trouwens, de finale is gezien jullie materiaal dan nog goed geslaagd!!!

( Woorden DARKSOUL ) Toch heeft ook Pro-Line er wel wat missers bijzitten. Zo vond ik de Thundergold Brocade echt drie keer niks! Opvallend dat Cigarman die juist wel goed vond...

EN DAT WAREN DE POTTEN VAN DE FINALE............

Oké. Dan is dat ook duidelijk :)
Maar ik zag in de finale ook een aantal BLAUWE boeketten (peonies) rond 0:28. Dat was maar een paar tellen. Welke cake was dat?

Back
Bovenaan