Demo Rubro Vuurwerk 2013

Over 24 uur zitten we in de bus terug van school, aankomst thuis kan ik meteen in de auto naar de andere AKH'tjes! En dan gezellig naar de Rubro demo!

Ben benieuwd hoe de producten gaan uitzien wat ze gemaakt hebben. Omschrijving ziet er leuk uit! Nu de uitwerking nog! Ik laat me verrassen morgen! :D

Ook erg veel zin in morgen. Eerst een veel te langen school dag en rond halve zes achter het stuur kruipen tristen op halen en door na de rest van de AKH crew. En dan gezellig met zen allen op naar het noorden.

Erg benieuwd na wat we gaan zien. Echt veel zin er in.

Laatst bewerkt:
De foto op de vorige pagina is niet heel erg groot, maar op die foto staan al 13 nieuwe producten... :D

Over 24 uur zitten we in de bus terug van school, aankomst thuis kan ik meteen in de auto naar de andere AKH'tjes! En dan gezellig naar de Rubro demo!

Ben benieuwd hoe de producten gaan uitzien wat ze gemaakt hebben. Omschrijving ziet er leuk uit! Nu de uitwerking nog! Ik laat me verrassen morgen! :D

Moeten we bang worden met zo'n AKH clan? :p hahahaha :wink:

Heb er ook zin aan mannen!

Bij ons achter de schermen staan de nieuwe producten al enige tijd klaar om het morgen online te zetten.
Ik kan jullie zeggen dat Rubro dit jaar GROOTS uitpakt.

Ik wens aan allen die morgen gaan veel "oehss" ahhhs en wtf momenten toe..
Veel plezier!!! En zie de opnames wel verschijnen :D

Moeten we bang worden met zo'n AKH clan? :p hahahaha :wink:
Dat weet ik wel zeker! We gaan voor heel veel vuurwerk zorgen! :droolthum

Bij ons achter de schermen staan de nieuwe producten al enige tijd klaar om het morgen online te zetten.
Ik kan jullie zeggen dat Rubro dit jaar GROOTS uitpakt.

Rubro gaat inderdaad heel groots uitpakken! Heb al deel nieuwe artikelen mogen aanschouwen, en deze zijn zeker niet mis! Jullie worden in ieder geval niet teleurgesteld, tenminste als de kwaliteit van de demo producten goed is! Maar daar vertrouw ik Rubro wel in! :D

Accu van de filmcam ligt al aan de oplader, de fotocamera ga ik nu aan de oplader hangen!

Nu hopen dat ze Qua prijs ook weer goed zitten. En mogen Rubro lekker groeien. Vorig jaar voor het eerst het merk gehad naast Royal en zena en Bon. En komt er dit jaar ook vast weer wel. Afhankelijk van wat de dealer neemt :)

Wens iedereen heel veel plezier morgen! Ben benieuwd waarmee ze gaan komen. Morgen nacht voorzichtigjes aan,wat whoehoe momentjes als het nodig is. Als de demo,s er weer zijn,mischien helemaal. Haalbaar hoort tenslote haalbaar te zijn,:wink:

Even een signlament:

- blanke huidskleur
- donkerblond haar
- grijze ogen
- rond gezicht
- ben voor iemand van 14 heel lang, rond de 1.90 meter
- stevig postuur
- verder draag ik een opvallend jasje in de jamaica/rasta kleuren van adidas met een groot logo op de rug.

Heb mijn vader bij mij, die totaal niks met vuurwerk heeft. maar die ik snel forumlid heb gemaakt zodat hij er bij kon zijn wabt dat wilde hij graag voor de eerste keer. Hoop dat je dat begrijpt. :)

Zo duidelijk?

@Michelangelo gezellig dan spreek ik u morgen wel even aangezien mijn vakantie niet meer door gaat ook aanwezig.

begin nu toch wel erg veel zin te krijgen.weet al een beetje wat er dit jaar nieuw is en ben daar heel erg benieuwd na!!!!gaat super worden!!!kan niet anders:p

Back
Bovenaan