Demo Rubro Vuurwerk 2013

Kan iedereen daar zo naar toe?
Zonder uitnodiging?

Hoe laat begint het trouwens?
Staat er niet bij.

Alle forumleden mogen deze demo bijwonen. Maar er zal natuurlijk ook een deel zijn uitsluitend voor winkeliers neem ik aan! Maar de demo zelf is voor alle forumleden.

Rubro zal zoals in de startpost vermeld binnenkort komen met meer informatie en een aanmeldprocedure! Tijd zal t.z.t. ook bekend worden, ligt denk ik ook aan de vergunning die ze krijgen.

De winkeliers hebben al hun uitnodiging gehad. Heb zelf bij een winkelier waarmee ik mee naar de demo gaat al mogen snuffelen in de brochure en er staat weer wat te gebeuren bij Rubro.

Heb er nu nog meer zin in.

Mochten er mensen uit de omgeving dordrecht gaan . ik zoek eigenlijk een plekje om mee te rijden. uiteraard tegen vergoeding van de benzinekosten . lijkt me tof hierbij aanwezig te zijn!

Officieel persbericht dat niet alleen op de site van Rubro staat maar ook via de huis-aan-huis kranten zal worden gemeld, aldus onze contactpersonen bij Rubro:

Vuurwerkshow in Rijssen

Op dinsdag 27 augustus houdt de Overijsselse vuurwerk importeur Rubro Vuurwerk uit Wierden haar jaarlijkse vuurwerk demonstratie bij Lucky the feel good provider in Rijssen.

Tijdens deze demo avond worden alle dealers van Rubro vuurwerk uitgenodigd om de nieuwste trends op vuurwerk gebied te aanschouwen. Ook dit jaar is Rubro vuurwerk erin geslaagd om consumenten vuurwerk naar een nog hoger niveau te tillen. Het vuurwerk voor het komende jaar is nu nog spectaculairder en voorzien van de nieuwste effecten van 2013. Het belooft weer een geweldige avond te worden met als hoogte punt de vuurwerk demonstratie. Op deze manier kunnen de dealers van Rubro vuurwerk een voorproefje krijgen van wat men in december kan verwachten.

De vuurwerk demonstratie zal om 21.15 beginnen en eindigen rond de klok van 22.00 uur. Deze demonstratie avond is uitsluitend bedoeld voor de dealers van Rubro vuurwerk , maar u kunt als vuurwerk liefhebber ook mee genieten buiten het afgesloten terrein van Lucky The Feel Good Provider in Rijssen.

Bron: http://www.rubro.nl/nieuws-rubro/persbericht2013show/

Het is daar ieder jaar drukker, goed dat ze het er nu gewoon goed bekend maken, levert minder klachten op als ze weten wat er is en iedereen is vrij om ook gewoon te komen kijken en genieten! :)
Het zal in Rijssen inmiddels een begrip en traditie worden zo eind augustus.

Inderdaad, het gaat met het jaar steeds sneller vooruit en het wordt maar groter en groter.
Nog een weekje te gaan, dan weten we allemaal waar Rubro dit jaar mee komt.
Ik ben iig zeer nieuwschierig en heb er ontzetted veel zin in.

Na afloop zowieso voor de genodigden. Maar misschien dat Timo namens Rubro hier iets over kan zeggen?

Haha tja je kan maar iets belangrijk vinden bij een demo haha... geef mij maar mooi vuurwerk in plaats van bitterballen :p

Ik heb in ieder geval veel zin in de demo... heb hoge verwachtingen en ga genieten van de opening van bet seizoen!

Ja ik weet uit ervaring dat ik altijd honger krijg na zo'n avond dus een bittergarnituur kan er dan wel in :p . Het vuurwerk komt wel.

Hapje en drankje krijg je van tevoren tenminste zo was t vorig jaar wel. Je ziet t vanzelf wel maar t kan me niet schelen eigenlijk als we maar mooi vuurwerk zien dat is t allerbelangrijkste toch!!

Hapje en drankje krijg je van tevoren tenminste zo was t vorig jaar wel. Je ziet t vanzelf wel maar t kan me niet schelen eigenlijk als we maar mooi vuurwerk zien dat is t allerbelangrijkste toch!!

Ja ik weet uit ervaring dat ik altijd honger krijg na zo'n avond dus een bittergarnituur kan er dan wel in :p . Het vuurwerk komt wel.

Heb jullie allebei een thanks gegeven, beetje tegenstrijdig, maar ik vind het eigenlijk allebei wel belangrijk. :p Maargoed we hebben wel weer genoeg gekletst over een eventuele bittergarnituur, we zien wel. :)

De demo's van Rubro zijn altijd zeer goed geregeld, zowel het vuurwerk als de hapjes/drankjes.
Maar goed, we zullen zien of dat dit jaar ook weer zo zal zijn.
We moeten blij zijn dat we er met zn allen te gast mogen wezen:wink:.

Kan ik ook worden opgehaald door een limo met chauffeur?

Zonder gekheid, liefhebbers worden speciaal uitgenodigd om naar een winkeliersdemo te komen. Dat is al redelijk bijzonder lijkt me. En dan nog vragen of er wel wat drinken en te happen is... Misschien is het niet zo bedoeld, maar het klinkt redelijk brutaal.:shocked:

Back
Bovenaan