Demo Rubro Vuurwerk 2013

Er zit een verschil tussen normale en absurde vragen, wat jij vraagt is absurd. Ik vraag netjes of er eten of drinken wordt geserveerd, anders neem ik zelf wat mee. Niks brutaal aan, toch? We zullen wel zien wat Rubro ons aanbiedt, alles wat extra is, is mooi meegenomen.

Ik hoop trouwens wel dat alles netjes uit elkaar staat en zo wordt afgeschoten dat er een reëel beeld wordt geschetst van de producten. Niet dat er vijf per meter worden afgeschoten zoals ik bij winkeliers demo's zag.

Ik ga er vanuit dat het een zelfde soort opstelling zal worden als vorig jaar. 1 spot met 2 stuks en 1 spot met 1.
Eigenlijk hoop ik gewoon op 2 spots met allebei 1 stuk vuurwerk. En dan flink wat uit elkaar. dan zie je goed wat je krijgt. Alleen ik kan ook wel begrijpen dat ze het ook gewoon leuk willen laten lijken en flink wat geweld willen creëren.
Hoe dan ook: Ik ga er van genieten.
greetzz

@bram95 Even voor de duidelijkheid... Ik vraag helemaal niks. Die limo hoef ik toch niet serieus uit leggen hè?
Overigens zeg ik niet voor niets "het zal wel niet zo bedoeld zijn maar..."

Maar goed, we zullen het meemaken. Veel plezier toegewenst in ieder geval. Wordt vast een interessante avond.

Hallo Ik heb me ook aangemeld voor de vuurwerkshow voor aanstaande maandag maar ik heb het bericht in de map gehad en heb em geopend maar ik kan nu niks terug vinden wat moet ik nu doen ?? Want ik moest het alleen nog printen en dat wou ik die zelfde avond nog doen

Komt goed, heb je berichtje beantwoord.

Als er nog meer mensen zijn die geen uitnodiging hebben ontvangen, stuur een mailtje naar [email protected] en we sturen de uitnodiging opnieuw.

Vergeet niet de uitnodiging mee te nemen naar de demo!

Timo Fruytier, Rubro Vuurwerk

Hallo Ik heb me ook aangemeld voor de vuurwerkshow voor aanstaande maandag maar ik heb het bericht in de map gehad en heb em geopend maar ik kan nu niks terug vinden wat moet ik nu doen ?? Want ik moest het alleen nog printen en dat wou ik die zelfde avond nog doen

Ik zou komende maandag niet gaan. Het is dinsdag namelijk.
Greetzz

Ik heb dr ook flink zin in!
Weersvooruitzichten zijn goed en ik verheug me erg op deze productpresentatie.
Laatste keer was Lesli 2011 voor mij .
Toch ook nog even een stukje waardering naar Rubro en Vuurwerkcrew voor deze mogelijkheid!

Ik kan igenlijk ook niet wachten tot morgen.
Heb er zeer veel zin in en ben zeer benieuwd met wat rubro komt.

Ik sta ook al behoorlijk te stuiteren ,tot morgen iedereen .
Let's get excited,
And we just can't hide it, (no no no)
I'm about to lose control and I think I like it.
I'm so excited,

foto via twitter onderschept :

BSmdUxYIQAAeDWH.jpg

Rubro Vuurwerk ‏@Rubrovuurwerk 6m
Voorbereidingen in volle gang! Gooi morgen alles aan de kant, het geweld komt dit keer uit het oosten van het land!

Gaaf zo te zien 2 nieuwe doorlontbakken in de heavy legend lijn.
Zie nog een cake Ghost en die cake bovenop de RTR met die rode punten.

Back
Bovenaan