Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die bewaker dacht inderdaad dat hij bij Thunderdome of Nightmare aan de deur stond. Hele onsympathieke vent die totaal de plank missloeg voor het publiek dat er kwam. Echter beste Cigarman kon je na de demo gewoon bij de hoofdingang naar binnen in plaats van de forumingang.
Vanuit Vuurwerkcrew willen wij reageren op de diverse negatieve opmerkingen in dit topic, wij lezen dit werkelijk met verbazing!! Rubro biedt 100 leden aan om te komen kijken binnen de hekken, zijn ze niemand verplicht, dat doen ze voor de liefhebbers. Binnen no-time is dat vol en kijkt iedereen er naar uit, Rubro zet intussen alles op om het zo goed mogelijk te laten verlopen met de tijd met dealers en met de leden van de fora.
Je bent als liefhebber welkom op een demo-avond voor dealers, alles is gratis, je kunt lekker wat te drinken pakken, gezellig praatje met elkaar maken etc. De moeite, tijd en het geld wat ze hier in steken, is allemaal voor de liefhebbers, ze doen dit graag en willen de liefhebbers er bij betrekken!
En dan krijgen ze hier tal van leuke reacties te lezen, daar doe je het voor, maar ook reacties waarin men zit te klagen over zaken als een bitterbal en een "kleine zaal"? Ongelooflijk, ondankbaar tot en met. En die paar reacties kunnen het voor een heleboel verzieken, want waarom zouden een importeur al die tijd, moeite en geld nog steken in een volgende keer?
Dit bericht is namens de gehele crew, wij gaan er ook geen discussie over voeren, wij willen gewoon melden dat wij de ondankbaarheid niet kunnen en willen begrijpen!
Ben-de actief Jonguh
Maar idd, zowel voor- als achteraf was er plek om ergens binnen te gaan.
Dat de zaal misschien iets te klein was, en de mogelijkheid er niet was om naar de wc te gaan, moeten we dan maar niet naar kijken. Ik vind het een mooi gebaar van Rubro naar de freaks toe. Wel vind ik, dat deze puntjes van kritiek niet negatief opgevat moeten worden door de crew. Zie het als iets positiefs voor Rubro, zodat ze daar de volgende keer rekening mee kunnen houden.
Onzin dat je niet naar de WC kon, denk dat die persoon niet goed gekeken heeft en de zaal was niet huge nee, maar meer dan groot zat, ik kwam na half negen pas aan en kon rustig een zitplek nemen.
Ook was er gratis drinken en bitterballen, die heb ik niet gehad nee...maar dat is omdat ik die 2 keer heb afgeslagen aangezien ik geen vlees eet.
Dus wat dat betreft niks op aan te merken en daarvan kan ik me voorstellen dat vwc/fpm hier een opmerking over maakt.
Mbt de show is het gewoon niet anders dat het jammer was dat er een aantal producten voortijdig afgingen, en wat betreft effecten, dat is net ieders smaak. Ook ik vond veel op elkaar lijken, maar daar is toch niks mee, als Rubro denkt dat daar het meeste vraag naar is, prima toch?
Onzin dat je niet naar de WC kon, denk dat die persoon niet goed gekeken heeft en de zaal was niet huge nee, maar meer dan groot zat, ik kwam na half negen pas aan en kon rustig een zitplek nemen.
Ook was er gratis drinken en bitterballen, die heb ik niet gehad nee...maar dat is omdat ik die 2 keer heb afgeslagen aangezien ik geen vlees eet.
Dus wat dat betreft niks op aan te merken en daarvan kan ik me voorstellen dat vwc/fpm hier een opmerking over maakt.
Mbt de show is het gewoon niet anders dat het jammer was dat er een aantal producten voortijdig afgingen, en wat betreft effecten, dat is net ieders smaak. Ook ik vond veel op elkaar lijken, maar daar is toch niks mee, als Rubro denkt dat daar het meeste vraag naar is, prima toch?
Gisteren een erg gezellige avond gehad op de demo van Rubro Vuurwerk.
Over de producten en de demo is al het nodige gezegd, dus rest mij enkel Rubro ontzettend te bedanken voor de leuke avond!
Hieronder een aantal van de foto's.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()