Demo Rubro Vuurwerk 2013

ook net terug van de demo.
alles was erg goed verzorgd.
wat betreft de demo: de opening was echt geweld onder een mooi stukkie muziek.
qua boxen zijn er heel wat bijgekomen,alleen vond ik de prijzen die op de lijst stonden wel een beetje angstig:P

de finale vond ik persoonlijk een beetje matig,maja een vergunning is ook een aantal kilo's en als je al kijkt hoeveel dei boxen wegen snap ik persoonlijk wel dat je niet veel overhoud voor een mooie grote finale(excuse me if im wrong)

verder erg genoten
en bij deze Rubro bedankt

Ben net terug ook , was een leuke verassende demo en ik vond zelf best goed bezocht voor Augustus , ben weer helemaal in de vuurwerk stemming top :D

Zo.
Ook net thuis van de demo.
Was zoals vorig jaar allemaal weer netjes verzorgt en geregeld.
Demo was op een paar foutjes ook weer prima.
Wat betreft nieuwe producten tja er zijn weer een aantal erg verrassende cakes bij gekomen.
Helaas zit er in de nieuwe show/combi boxen teveel van hetzelfde wat ik persoonlijk erg jammer vind.
Met het grote aanbod zou je dit beter kunnen doen door wat bakken totaal anders qua effect en opbouw aan te bieden.
Al met al wel weer heerlijk kruit lopen snuiven met een flink aantal bekenden.

gr

Terug van een hele fijne avond. Je eerste meeting en tevens demo, is natuurlijk geweldig.
Met een aantal mensen gezellig gekletst en handen geschud.

De demo zelf vond ik prima, maar veel producten vielen ver buiten mijn budget en vraag me af of ze dat qua prijs/kwaliteit ook wel überhaupt waard kunnen zijn. Tevens ook wel prijs/kwaliteits toppers. Intro vond ik geweldig, finale vind ik maar niks.

Hartelijk bedankt Rubro!

Nu lekker slapen en de producten nog eens goed doornemen en terugkijken. :bye:

Zo, ook weer terug en net als voorgaande jaren genoten van de prachtige spulletjes! Inderdaad wel veel boxen, maar elke box had toch wel zijn eigen "twist". De finale was inderdaad niet zoals we gewend zijn maar dat had te maken met de vele klachten van Rijssenaren vorig jaar dus moesten ze creatief zien. Vandaar een Opening en een Finale. Hierbij mijn beide filmpjes daarvan:

Ben ook net terug uit Rijssen. Vondt het inderdaad een leuke avond goed georganiseerd hoefde nu niet boven aan de balustrade te staan om de producten te bekijken. De producten op zich zaten toppertjes tussen. Maar dan moet je wel diep het buideltje in. Bedankt was weer een fijne avond.

Net terug van mijn demo bij rubro en zat net met de folder in mijn hand het voor mij zelf te evalueren. Allereerst wil ik beginnen met het bedanken van Rubro voor de goede zorgen en het heerlijke eten. (een chinees en een openbar doen het altijd goed). Maar deze avond ging natuurlijk om het vuurwerk en ik wil me hier dan ook graag op richten.

We begonnen de avond met een leuke intro, hier is natuurlijk niks op aan te merken. Dit is altijd een leuke extra.

De avond begon met de cake's die afgeleid waren van de traditionele shocks. Deze waren naar mijn mening leuk. de laatste van 243 shots ging mis, dus hier kan ik niet over oordelen. alhoewel ik het bedrag wat hier voor betaald moest worden nog al erg hoog vond voor alleen wat shocks. Je kan veel goedkoper zelf doorlonten.

Toen kwam de nieuwe glamour lijn, deze was wel aardig maar niet dat ik dacht; woow. Als je van blinkers houd is dit leuk, maar het is niet bijzonder.

Het normale spul ga ik niet over oordelen, hier ging zoveel mis dat ik dit voor een volgende demo wil bewaren. Er ging wel erg vaak opeens eens andere pot doorheen.

Dan de doorlontbakken. man man man, wat is dit me tegengevallen. Mijn vermoeden is dat OF de omgeving erg gehorig is, OF hier sample te bespeuren was, want man wat klonken sommige knallen hard. Maar dat ik er nu wild enthousiast van werd? Nee, links van mij klapte wat mensen voor IG. Maar ik kreeg het vermoeden dat die de pot vorig jaar niet met oud en nieuw gekocht hadden. De boxen leken naar mijn mening allemaal op elkaar, het was voornamelijk goud wat de boventoon voert. Het tempo van de boxen viel me ook zwaar tegen. Volgens rubro kon ik de buurt er mee weg blazen, maar naar mijn mening kon ik eerder zeggen: "Kijk buurman daar is een boeket... .... ... ... ... .. ... kijk en daar nog een.". En de prijzen, sommige zijn gewoon 250 euro... wie gaat nu zoveel geld voor 1 doos neerleggen. voordat geld kan ik zelf ook wel 6 of 4 cakes samenstellen... het is gewoon 1/8 ste maandloon in minder dan 1 minuut. Naar mijn mening iets te gek, helemaal in deze tijd.

Mijn conclusie: de oude producten van rubro zijn goed en zeker aanraders. Maar de nieuwe doorlont bakken zijn in mijn ogen veel te duur.

Een verslag en productvideo's komen morgen! Ik heb wel al de productfoto's gepost en ik post hier nog wat foto's van de zaal etc:

P1020120_zps73063321.jpg

P1020119_zps24bf4c63.jpg

P1020117_zps58a98fe9.jpg

P1020116_zpsf06400e0.jpg

Kindervuurwerk: :p
P1020115_zps1ae458af.jpg

P1020114_zps61c5337d.jpg

P1020113_zps5a6533db.jpg

En dit zijn welke Event cakes in het groot? Haha
P1020112_zps4ec7dade.jpg

Jubuleum aabiedingen:
P1020105_zpsb8ad8abb.jpg

Gelieve foto's niet overnemen zonder toestemming!

Zo.. weer wakker en aan het werk, na een heel kort nachtje te hebben gehad. Gisteren een heel erg leuke demo gezien met mooie producten en nieuwe doorlont dozen. Maar het mooiste vond ik dat ik een prijs uitgereikt kreeg van Rubro. Ik had binnen 5 minuten mezelf aangemeld voor de demo, en dat was voor hun een reden om mij een cheque te geven voor het duurste blok uit hun assortiment. Een zeer aangename verassing waar ik zeer content mee ben.

Rubro bedankt voor wederom een puike demo, service en de prijs! Ik was al fan en ben nu nog meer fan!

Ook gisteren geweest en ook ik zou Rubro willen bedanken voor de mogelijkheid die 100 forumn leden kregen om bij de demo aanwezig te zijn.
De opening was leukm, de finale, ik denk dat beeld al wel duidelijk is gemaakt hierboven, niet echt finalewaardig, maar ok.

Wij waren met een groep van zes man en waren op zich wel onder de indruk van de doorlont bakken. Een aantal waren wat ééntonig en een aantal keren dachten we Wow, wat een vette bak, echter kwamen we er al snel achter dat er op dat moment nog een aantal dingen afgingen die nog niet op de planning stonden.

Ook waren we het er allemaal wel over eens dat een aantal boxen wel erg dikke boeketten en harde dreunen hadden, als dit zo in de straat hetzelfde is, dan is het echt top, zo niet, vind ik het persoonlijk toch wel erg jammer.

Al met al een leuke avond om eens mee te maken.

Zo.. weer wakker en aan het werk, na een heel kort nachtje te hebben gehad. Gisteren een heel erg leuke demo gezien met mooie producten en nieuwe doorlont dozen. Maar het mooiste vond ik dat ik een prijs uitgereikt kreeg van Rubro. Ik had binnen 5 minuten mezelf aangemeld voor de demo, en dat was voor hun een reden om mij een cheque te geven voor het duurste blok uit hun assortiment. Een zeer aangename verassing waar ik zeer content mee ben.

Rubro bedankt voor wederom een puike demo, service en de prijs! Ik was al fan en ben nu nog meer fan!

Ah was jij dat haha ;) Nice! grats

Ikzelf toch wat meer kijk op het proffesionel en PSE vuurwerk liet mij graag verassen door hetgeen wat zou komen. 2 anderen bij ons zitten al vele jaren zelf in de winkelverkoop en zijn enthousiast over Rubro. Kortom de demo zoals wij met alle respect met behoorlijk wat ervaring hebben gezien:

Opener: hard vooral die laatste sessie van 4 was indrukwekkend. Wist niet dat dit voor particulieren beschikbaar was.

Goud & nieuw collectie : niet te beoordelen omdat er vanalles door elkaar heen verkeerd geschoten werd. Hier baalden wij enorm van omdat naar ons idee de beste cake hier per ongeluk werd ontstoken. Deze ging tegelijk met de 2e of 3e cake en ging met golden tails enorm hoog naar soort palm effect in gold. Iemand van Rubro? Beste cake van de avond.

Over de event series kan ik vrij kort zijn met een kanttekening erbij.

Mooi diep assortiment met een breede prijsrange van 100-250 euro. Effecten vaak hetzelfde maar niemand koopt toch de hele collectie zelf.

De kanttekening: wij hebben vorig jaar zelf bij elkaar 9 keer de IG gezien. Niet 1 van die 9 kwam ook maar een beetje in de buurt van het demo materiaal en daar krijgen we een beetje jeuk van. Samples, vocht, transport, etc het kan zijn maar wij geloven niet dat deze knallen in de winkel te koop zijn.

Verder leuke demo en alles goed geregeld! Rubro toch de beste van Nederland

Goud & nieuw collectie : niet te beoordelen omdat er vanalles door elkaar heen verkeerd geschoten werd. Hier baalden wij enorm van omdat naar ons idee de beste cake hier per ongeluk werd ontstoken. Deze ging tegelijk met de 2e of 3e cake en ging met golden tails enorm hoog naar soort palm effect in gold. Iemand van Rubro? Beste cake van de avond.

Daar ben ikzelf ook benieuwd naar. Deze werd op de linkse post per ongeluk onstoken na dat grote knalblokje. Die vond ik ook zeer mooi en zou graag willen weten welke dit was. Misschien dat Rubro ons duidelijkheid erover kan geven.

Gefeliciteerd man. Is een lekkere start van het seizoen voor je.
Nice..
greetzzz

Gisteren samen met Jawe naar deze demo geweest.
Mooie cakes gezien, maar al snel kreeg ik het gevoel van: heb ik deze effecten al niet eerder gezien…..
De event cakes doorlont bakken zijn erg mooi qua effecten, maar de overeenkomsten qua effecten zijn zeer groot.
Maar als je als consumenten flink wilt uitpakken een x aantal van deze doorlont bakken koopt, krijg je wel een gevoel van, ik had het bij 1 moeten houden.

Demo vond ik zelf chaotisch.
Vooral de cakes die spontaan aan gingen, misschien een beetje afstand houden, tussen de cakes, als alles klaargezet wordt?
Er was/is ruimte zat op het terrein.

Maar wat ik erg minder vond, is dat we na de demo niet eens naar binnen mochten, om even een toilet bezoek te brengen.
Want we werden tegengehouden door een chagrijnige ,,bewaker’’.
Of waar die beunhaas voor door moest gaan.
Vanochtend onderweg nog over nagedacht en ik kreeg steeds meer de balen er van.
Ik kreeg vanochtend steeds meer het gevoel, dat de 100 vuurwerk liefhebbers als een stuk klapvee aanwezig mochten zijn.

Ik hoef echt geen bitterbal, als ik daar zin heb, loop ik wel naar snackbar om de hoek.
Om daar een bitter garnituur in me hoofd te proppen.
Maar als je niet eens niet even naar de wc mag.
Achteraf denk ik dan, ik blijf volgend jaar wel thuis.
Achteraf denk ik dan, ik blijf volgend jaar wel thuis.
Of ik ga ik wel buiten het hek staan, want daar staan tenminste bomen, waar tegenaan kan pissen.

(Conclusie: ben ik qua sacherijnigheid wel aangestoken door de bewuste ,bewaker'.)

Laatst bewerkt:
Die bewaker dacht inderdaad dat hij bij Thunderdome of Nightmare aan de deur stond. Hele onsympathieke vent die totaal de plank missloeg voor het publiek dat er kwam. Echter beste Cigarman kon je na de demo gewoon bij de hoofdingang naar binnen in plaats van de forumingang.

Back
Bovenaan