Demo Rubro 11-12-2009

moontan

VWC lid
Voor het eerst in de geschiedenis gaat Rubro Vuurwerk een demo schieten.
Er is inmiddels door de provincie vergunning voor deze demo verleend.
In het verlengde van de goede samenwerking tussen Rubro en Vuurwerkcrew gaan wij Rubro zoveel mogelijk helpen met de organisatorische aspecten rondom deze demo. (niet het schieten natuurlijk)

Hou de volgende datum in de gaten en plaats hem in je agenda:
11 december 2009

Plaats van handeling: weiland achter het bedrijventerrein Weitzelpoort te Vriezenveen

Wij houden jullie de komende tijd zoveel mogelijk op de hoogte van de demo zoals programma,tijdstip, schietlijst etc.

Toegang staat voor iedereen open.

Da's gaaf! Ga ik zeker bij zijn...
Rubro zie je verder niet zo veel namelijk..

Voor het eerst in de geschiedenis gaat Rubro Vuurwerk een demo schieten.
Er is inmiddels door de provincie vergunning voor deze demo verleend.
In het verlengde van de goede samenwerking tussen Rubro en Vuurwerkcrew gaan wij Rubro zoveel mogelijk helpen met de organisatorische aspecten rondom deze demo. (niet het schieten natuurlijk)

Hou de volgende datum in de gaten en plaats hem in je agenda:
11 december 2009

Plaats van handeling: weiland achter het bedrijventerrein Weitzelpoort te Vriezenveen

Wij houden jullie de komende tijd zoveel mogelijk op de hoogte van de demo zoals programma,tijdstip, schietlijst etc.

Toegang staat voor iedereen open.

Misschien dat iemand tzt een adres hier nee kan zetten? Is namelijk wel handig voor de tomtom :p
Ik ben hier namelijk zeker aanwezig :D

Ben ook zeker aanwezig.
Wil de nieuwe producten wel eens aan het werk zien.
Ik zal bij het aankomende bezoek het adres vragen en zal het hier posten.

ik ben ook zeker aanwezig :)
leuk hoor een demoshow op mijn verjaardag,ik zal wel een taart meenemen :p

de schieter zal trouwens Royal Fireworks zijn.

Laatst bewerkt:
nou oerend....dan houd ik mij aanbevolen voor een stukje :p haha
wel lachen een vuurwerkshow op je verjaardag zeg!

ik ben ook zeker aanwezig :)
leuk hoor een demoshow op mijn verjaardag,ik zal wel een taart meenemen :p

de schieter zal trouwens Royal Fireworks zijn.

Als we nu allemaal even zeggen van wat voor taart we houden, dan kun je daar rekening mee houden:D

Ik ben er zeker bij aanwezig. Weitzelpoort,hmm daar zit ook de Multimate, die voorheen Wolff vuurwerk had. Hoop niet dat deze nu over is gegaan naar Rubro? Rubro is super vuurwerk, maar als Wolff ook blijft, zou het super zijn.

m.v.g. Jeroen13,7

Wordt er ook nog iets specials georganiseerd voor de leden van vwc? Lijkt mij erg leuk om eindelijk eens de medefreaks in het echt te ontmoeten!

Wordt er ook nog iets specials georganiseerd voor de leden van vwc? Lijkt mij erg leuk om eindelijk eens de medefreaks in het echt te ontmoeten!

Is bespreekbaar.!!!!
Heb je een idee hier over?
Dan kunnen we het lanceren bij Karel en Ruud van Rubro.

vaker een meeting houden vind ik eigelijk helemaal geen slecht idee .
want op die manier wordt het ook veel makkelijker om elkaar in het echt aan te spreken .

Is bespreekbaar.!!!!
Heb je een idee hier over?
Dan kunnen we het lanceren bij Karel en Ruud van Rubro.

iets van een meeting of zo, of ontmoeting met eigenaren, rondleiding, extra info van de eigenaren. ik weet dat jullie bij orthen ook al een meeting hebben, maar rubro is natuurlijk wel de kans voor de mensen in het noorden/oosten des lands om elkaar eens te ontmoeten. de meetings die jullie verder houden zijn voor en mij en ik denk andere mensen iets te ver weg. 11 dec. heb ik in ieder geval al gereserveerd in de agenda!

Bedankt voor je goede ideëen Anco26.
Ik ga het voorstel lanceren naar Rubro.
Volgens mij moet het geen enkel probleem zijn.
Integendeel, ik denk dat het voor iedereen leuk gaat worden als we een meeting organiseren.
Wordt vervolgd.

zeker een leuk idee gewoon een soort van meeting bij de nieuwe winkel ofzo? nog even na praten over de demo, nieuwe producten en dit met een glaasje bier/cola :)
ik zeg maar wat hoor?, maar het lijkt mij nu al gezellig.

pffff een voorstel doen eeeeehm tja ik denk dat we het gewoon zo moeten doen zaols altijd al doen .
gewoon een half uur voor de demo de meeting houden en dan met zen allen een hapje eten . en dan lekker genieten van de demo ofzo

waarom daar met zen allen gaan eten ?
nou omdat dat makkelijr is voor de mensen die van ver komen want dan kunnen ze gelijk van het werk die kant op
en het is gewoon gezellig :)

Laatst bewerkt:
hey mensen

ik heb gehoord dat royal fireworks deze demo voor rubro gaat schieten.
firepower

oooh stond er al dom .
maar goed ik ben ook aanwezig op de demo en mensen van freakpyromaniacs ook.

firepower

Laatst bewerkt door een moderator:
hey mensen

ik heb gehoord dat royal fireworks deze demo voor rubro gaat schieten.
firepower

oooh stond er al dom .
maar goed ik ben ook aanwezig op de demo en mensen van freakpyromaniacs ook.firepower

ooow jee dan moeten we echt met de koppen bij elkaar komen

Even brainstormen over wat mogelijk is neem ik aan.

Wat willen jullie, en wat kan gerealiseerd worden?

Back
Bovenaan