Demo Rubro 11-12-2009

Haha thanks Drummer hiervoor.

Ik was alleen benieuwd naar de Event Cakes (heb er 8 besteld) en Buurtassortiment XXL (2x besteld), maar dat komt helemala goed zo te zien!

zekers een mooie show :D ik had dus wel een schietlijst, haha

Heb me prima vermaakt, met veel mensen ff snel gebabbeld en wat nieuwe gezichten bij een forumnaam geplaatst :D

Mijn toppers:
- Midnight Thunder
- Big Shot
- Intensity
- Battle stars
- Golden show
- Maximum Blast
- Buurtassortiment

De eventcakes vond ik ook mooi, met persoonlijke toppers event cake 4 en 5 maar vond ze zelf te duur.

groeten,
Bastiaan

Event cake 2 was echt een toppertje!
Groot en blauw:P

Even de toppers op een rijtje:

Nightfire 19 shots 29.50
Golden Show 20 Shots 29.50
Maximum Blast 42 Shots 49.00
Event Cake no 2. 39.50

Was een geweldige avond weer:D

ik ben ook weer terug.
was dit echt allemaal consumenten vuurwerk :) wat een geweldig spul he.
het was gezellig druk in de mooie nieuwe winkel van RUBRO
ik heb met vele mensen even kunnen praten,was een top avond.
een super demo met geweldig vuurwerk.
volgende week bestellen bij RUBRO :cool:

moontan heeft het trouwens ook prima gedaan,goed gesproken.

groet oerend

het was een super avond!!! Veel mooi vuurwerk gezien, zelfs mijn vrienden die niet zo van vuurwerk houden, waren erg onder de indruk (dit wil nogal veel zeggen!!!) Alle gecomplimenten voor Fred die erg goed alles vertelde, en mij als nieuweling op een demo erg goed voorstelde!
Rubro gaat veel geld van mij aftroggelen!!!!

Anco, het was voor mij ook een groot plezier om jou live te ontmoeten net als alle anderen.
Ik kan niet anders zeggen dat deze 1e demo van Rubro/Vuurwerkdiscount een enorme geslaagde demo was.
En wonderbaarlijk veel publiek aanwezig, ik schat tussen de 700-800 man, niet slecht voor een 1e keer.
Vuurwerk leeft in Overijssel, dat moge duidelijk zijn.

Mooie demo met een intro en finale achteraf.
Mooie producten gezien, ik zal morgen mijn commentaar op de producten geven,
het is nu al wat laat daarvoor.
Maar 1 cake sprong er voor mij uit deze avond: De Night Fire, een 19 schots cake met mooie gekleurde dahlia,s en willows en zware burstknal.

Alle aanwezigen op de meeting en tijdens de demo: bedankt voor jullie komst en aanwezigheid op deze gezellige avond.

Net even op Youtube en hier alvast wat sfeerimpressies van vanavond.

Event cake no.1 begint op 3:58 van dit filmpje....
(geen flauw idee wat hiervoor wordt afgeschoten...buurtassortiment misschien??.....iemand??)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Event cake no.1 begint op 1:16 op het volgende filmpje. (hiervoor het buurtassortiment?)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Volgens mij wordt alles 2x2 afgeschoten, erg lastig dus om te vergekijken met de filmpjes uit China.

Maar lijkt er op dat 't wel topspul is van Rubro!

Was een super demo+meeting!:D Demo zelf heb ik veel mooi's voorbij zien zoals het buurt Buurtassortiment en de Event Cake's! Wel een beetje jammer dat alles per 4 werd geschoten. Dan hoor je ook van die reactie's: ja maar dat maakt mij niet uit want ik bestel toch per 2 of 4:bonk: Het was ook zeer leuk om eens de mensen achter de namen te ontmoeten en om eens een kijkje te nemen in de bunkers.
Op naar de volgende meeting:D

Ziet er echt goed uit allemaal. Sommige dingen lijken echt niet legaal, zulke grote boeketten met harde dreunen....

Bij het filmpje van de Event cake 4 valt me op dat de tails wat sneller geschoten lijken te worden en het camuro gedeelte wat langzamer dan op het Chinese filmpje... Desalniettemin een mooie cake, maar de nummer 2 vind ik helemaal een topper!!!

Volgend jaar Rubro in mijn collectie (als ik het dit jaar kan doen, zal ik het zeker niet laten. Maar dan moet ik wel eerst nog een kerstbonus krijgen :p).

Heb ook erg genoten van de show, de echte uitblinker voor mij was zeker de Maximum Blast, erg grote effecten met superharde burst. Die moet je echt live meemaken :D

ik heb gisteren de ghost king gemist,kan dit kloppen?
er zouden 20 stuks de lucht in gaan ofzo.
had hem graag eens willen horen :)

hey oerend
de ghostkings waren de aller eersten die de lucht in gingen dat was de intro, het waren 2x een serie van 10 stuks .

grtzz

Hierbij dank ik de mensen van Rubro voor een prima verzorgde demo/meeting!:thumbsup::thumbsup:
Heerlijke demo gezien, zeker voor een eerste keer. De opkomst was in mijn ogen meer dan goed en weet zeker dat er erg veel mensen naar huis zijn gegaan met een gratis aansteeklont. Erg mooie producten voorbij zien komen, de Maximum Blast, Event cake no 5 en de Night Fire waren toch wel de toppers voor mij.
Voor diegene die niet zo'n groot budget hebben zijn de Color Break en Big shot (single shot) aanraders.

Filmpje van de finale....Ziet er goed uit. Had hier wel bij willen zijn.

Helaas nog steeds geen beeldmateriaal van het Buurtassortiment....Iemand?

+ YouTube Video

Even afgaande op de filmpjes van Highscr5 vind ik Event cake no5 de mooiste. Wel viel me meteen op dat de effecten anders zijn dan op de product film in de beginpost. Prijs is wel wat aan de hoge kant, maar met de leuke acties van diverse winkels en vwc is deze cake nog goed betaalbaar.
- De event cake no 1 vind magertjes overkomen en zelfs per 3/4 vind ik het nog een saai geheel. Had er wat meer van verwacht na het zien van het product filmpje. Deze is dus geschrapt van mijn lijstje.
- Event cake no 2 vind ik wel erg mooi en voor die prijs is het nog te doen. Mooie combinatie van kleuren en effecten.
- Bij de event cake no 3 vind ik de boeketten erg groot overkomen. Was dit ook zo? Kan het altijd moeilijk beoordelen vanaf een filmpje, maar de kleuren en grootte van de boeketten spreken mij wel aan. Deze houd ik even als optie.
- Voor event cake no 4 geld eigenlijk hetzelfde als no 2. Mooie combinatie van effecten en de tails aan het begin van de cake zullen ook voor een verrassing in straat zorgen. Tevens heeft de cake een leuke finale.

Ben wel erg nieuwsgierig geworden naar het Buurt assortiment. Lijken mij goede cakes voor een goede prijs. En Fire night zou ik ook graag zien. Ben benieuwd naar meer/nieuwe filmpjes :)

Hierbij nog wat beloofde foto's van mijn kant. Het zijn foto's van de bunkers die wij na afloop van de demo nog even mochten bezichtigen.

SDC10716 (Medium).JPG

SDC10731 (Medium).JPG

Event Cakes:
Event Cake No. 1 (Medium).JPG

Andere Bunker:
SDC10734 (Medium).JPG

Kartonnetje Ghost King:
Ghost King karton (Medium).JPG

Nou vraag ik me alleen af wat die Camuro Kings daar doen. Wordt dit misschien een actieproduct ofzo?

Back
Bovenaan