[Demo] Rowy Vuurwerk Almere 16 december 2017

Vond het een prima demo. Mooie producten gezien die op het lijstje komen. Jammer dat er wat bleef staan maar was ook een aardige bui tussendoor.

Finale was te gek!!

Rowy, Bedankt voor de demo!!!

Break Fast en Jackhammer bleven mij ook bij. De Final Gold het een na laatste bleef staan en van de Titanium ging volgens mij maar 1 van 4 vanaf en daarna ging wat wat anders de lucht in weet niet wat precies. Mooie finale.

Hoe waren de Volt boxen ?

Er waren na de bui problemen met het fakkelen van alles van totaal. Ook de volt boxen gingen niet allemaal. Wat er ging was wel goed, fikse burst.

Hoe waren de Eurostar artikelen? En The Rave? Begreep dat die deels is blijven staan?

De rave ging niet aan, en is volgens mij andersom geschoten. Leek wel aardig. De Eurostar artikelen waren lafjes. Niet bijzonder maar ook niet slecht.

Ben ik de enige die de eurostar artikelen goed vond? Mooi uitgewerkte boeketten, prima spreiding en burst. Alleen het tempo was wat laag. Maar per 2 schieten of in de vooravond kan natuurlijk ook gewoon.

Ik vond het een goede demo met een leuke finale. De Jackhammer weigerde ook deels op deze demo helaas. Andere toppers vond ik de HFF Turbulence Box en The Rave Connected.

Ik heb ze wel op film staan, was zeker niet ontevreden over de producten. Had alleen ietsje meer verwacht na het zien van de dummy's, de kolere wat een apparaten zeg!

Grootste tgenvaller was de Massive. Wat een kleine boeketjes zeg, of hij was nog klam, dit was niet wat ik verwachtte.

Rowy, bedankt voor de gastvrijheid en de leuke demo! Jammer van het buitje die een aantal producten liet staan, maar daar kunnen jullie niks aan doen. Verder top, was leuk!

Finale film;
[video]http://streamable.com/ydmnt[/video]

thnx voor de film... ik moest noodgedwongen tijdens de laatste cake weg :shocked: dus heb de finale gemist.

Edit: Oh en Rowy bedankt voor de demo, zaten mooie producten zoals de JackHammer tussen :cool:

Even een verslagje van mijn kant :)

Ik kom al jaren bij de demo's van Rowy. Ook nu ik verhuisd ben en vijf kwartier moet reizen, ga ik toch naar Rowy. Het is gewoon een goede demo, met prachtige producten van diverse importeurs, met veel bekenden, gezelligheid en een goede sfeer :) ook dit jaar was dat niet anders! Rowy had er weer een mooie schietlijst van gemaakt. Er zaten zelfs (Eurostar) producten bij die letterlijk vandaag pas geleverd waren! Primeur om te schieten dus.
De demo zat goed in elkaar. Omroeper was duidelijk te horen en er was ruimte genoeg voor het publiek dat massaal op was komen dagen. Het verliep allemaal vlekkeloos, totdat het begon te regenen! Het was een kort maar pittig buitje. Helaas waren de lonten waarschijnlijk niet afgedekt, want na de regen wilde er niets meer fatsoenlijk aan. Daar hadden de pyrotechnici niet goed over nagedacht. Af en toe weigeraars, lang wachten, en boxen die verkeerd om werden ontstoken omdat het reservelont wél droog was.
Ach, uiteindelijk kan Rowy hier niets aan doen. De condities om te schieten waren verder perfect! Het duurde nu allemaal wel net iets te lang. Het getreuzel met natte lontjes, en het grote aantal boxen, zorgden ervoor dat de demo 50 minuten duurde.
De volgende dingen vielen mij op tijdens de demo.
- Eurostar deed het erg goed. Nieuw, maar prima cakes. Flinke stijghoogte, maar wel grote, zuiver ronde boeketten met harde bursts. Niets mis mee.
- Massive is een dikke afrader geworden.
- Zena Dark Palm is heftig, maar erg kort. Ik zou hem weinig klanten kunnen adviseren, omdat die zó kort duurt.
- Evo (Cracker Jack en Flashing Flower) kwam hier erg zwak over.
- Rowy The Rave vond ik erg goed voor het geld.
- Wolff kwam goed op mij over. Ook de Pyro Show boxen deden het dikke prima.

De finale was bruut! Eigenlijk gewoon tamelijk hersenloos cakes weg stoken, haha! :D Gelukkig zaten er af en toe ook mooie momenten in die met charme werden gestoken. Veel rook, dat wel, maar met zoveel cakes tegelijk, is dat niet te voorkomen.

Na afloop kon ik binnen in de winkel even lekker opwarmen :) Gratis koffie, frisdrank, erwtensoep en een gehaktbal. Waar vind je dat nou?! Nog even napraten met andere forumleden en onze ervaringen uitwisselen. Het was weer top geregeld! Ik heb nog nooit één cent bij je uitgegeven, maar toch kom ik graag bij je over de vloer, Rob, haha! :blink:

Even een verslagje van mijn kant :)

Ik kom al jaren bij de demo's van Rowy. Ook nu ik verhuisd ben en vijf kwartier moet reizen, ga ik toch naar Rowy. Het is gewoon een goede demo, met prachtige producten van diverse importeurs, met veel bekenden, gezelligheid en een goede sfeer :) ook dit jaar was dat niet anders! Rowy had er weer een mooie schietlijst van gemaakt. Er zaten zelfs (Eurostar) producten bij die letterlijk vandaag pas geleverd waren! Primeur om te schieten dus.
De demo zat goed in elkaar. Omroeper was duidelijk te horen en er was ruimte genoeg voor het publiek dat massaal op was komen dagen. Het verliep allemaal vlekkeloos, totdat het begon te regenen! Het was een kort maar pittig buitje. Helaas waren de lonten waarschijnlijk niet afgedekt, want na de regen wilde er niets meer fatsoenlijk aan. Daar hadden de pyrotechnici niet goed over nagedacht. Af en toe weigeraars, lang wachten, en boxen die verkeerd om werden ontstoken omdat het reservelont wél droog was.
Ach, uiteindelijk kan Rowy hier niets aan doen. De condities om te schieten waren verder perfect! Het duurde nu allemaal wel net iets te lang. Het getreuzel met natte lontjes, en het grote aantal boxen, zorgden ervoor dat de demo 50 minuten duurde.
De volgende dingen vielen mij op tijdens de demo.
- Eurostar deed het erg goed. Nieuw, maar prima cakes. Flinke stijghoogte, maar wel grote, zuiver ronde boeketten met harde bursts. Niets mis mee.
- Massive is een dikke afrader geworden.
- Zena Dark Palm is heftig, maar erg kort. Ik zou hem weinig klanten kunnen adviseren, omdat die zó kort duurt.
- Evo (Cracker Jack en Flashing Flower) kwam hier erg zwak over.
- Rowy The Rave vond ik erg goed voor het geld.
- Wolff kwam goed op mij over. Ook de Pyro Show boxen deden het dikke prima.

De finale was bruut! Eigenlijk gewoon tamelijk hersenloos cakes weg stoken, haha! :D Gelukkig zaten er af en toe ook mooie momenten in die met charme werden gestoken. Veel rook, dat wel, maar met zoveel cakes tegelijk, is dat niet te voorkomen.

Na afloop kon ik binnen in de winkel even lekker opwarmen :) Gratis koffie, frisdrank, erwtensoep en een gehaktbal. Waar vind je dat nou?! Nog even napraten met andere forumleden en onze ervaringen uitwisselen. Het was weer top geregeld! Ik heb nog nooit één cent bij je uitgegeven, maar toch kom ik graag bij je over de vloer, Rob, haha! :blink:

Hollander :D kijken kijken kijken en niet kopen :D

Als ze alles van evo tonen dan koopt men niks meer vd andere merken.

Ik was die crackerjack even vergeten, mijn god wat was die slecht.

Is dat de 2017 uitvoering? Dat andere evo cakeje, ook uit de lage prijsklasse presteerde een stukkie beter.

Hierbij de hele demo in 4K, alle tussen pauzes heb ik er uit geknipt.

Geweldig man en top de de productnamen er ook bij staan. ben je heel erg dankbaar. Nu ga ik ff 25 minuten kijken :)

PS : Ik mis de Final Gold, de nummer 35 van de schietlijst, in het filmpje :(

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan