[Demo] Rijswijkse & Zoetermeerse Vuurwerkhal - 11 december 2023

Ook aanwezig morgen, is er al een schietlijst? Of komt die morgen :).

Hoop op meer 25/30mm producten. Bij AVRI is vooral de 20mm spul wat tegen viel.

Er zitten een paar compound bij met 30mm Ishape cakes, 30mm waaiers gaat op deze locatie helaas niet i.v.m. de veiligheidsafstanden.

Mooie schietlijst, blijft bizar die veiligheids regels in Nederland. Mega afstand en dan nog niet alles mogen schieten. Daar denken ze in Valencia anders over, maar heb er zin in morgen :D

Daar is de schietlijst dan eindelijk...

...
27 MASSIVE GOLD 100 SCHOTS NIEUW! 649 € 129,95
28 BLACKHAWK 144 SCHOTS NIEUW! 621 € 149,00
29 LION 100 SCHOTS NIEUW! 620 € 159,00
30 GORILLA 100 SCHOTS NIEUW! 616 € 159,00
31 FINAL DESTINATION 100 SCHOTS 635 € 179,00
32 CHINOOK 168 SCHOTS NIEUW! 618 € 209,00

Mooie schietlijst, kijk nu al uit naar alle nieuwe producten! Kan de Apache nog worden toegevoegd, daar ben ik misschien wel het meest nieuwsgierig naar. :D

Mag hopen dat de wind een beetje gaat liggen, op dit moment waai ik in Zoetermeer bijna mijn broek uit :sad:

Inderdaad, anders heeft het weinig zin. Bracht net de kleine lopend naar de opvang en kon alleen maar hopen dat oud en nieuw niet dit weer is. Ik hoop er vanavond bij te zijn maar denk dat de kans er klein is dat het gaat lukken.

Beste plek om te gaan staan is langs het Marseillepad. Dan sta je min of meer echt voor het vuurwerk.

Schietlijst ziet er goed uit! Ik sta zelf altijd gewoon recht tegenover de schietpositie. Als je een beetje op tijd bent is daar altijd ruimte zat.

Back
Bovenaan