[Demo] Rijswijkse & Zoetermeerse Vuurwerkhal - 11 december 2023

Kan je daar ergens in de buurt makkelijk parkeren? Gratis is natuurlijk fijn maar betaald is geen probleem.

Was weer genieten, blijft een mooie locatie voor een demo, de galmen geven je net wat meer "in de straat" gevoel dan normaal in een weiland.

Fantastische demo! Mooie producten gezien. Burst bij sommige was goed in orde. Finale was ook heerlijk. Bedankt!

Ook net thuis in het mooie 030 vanuit Zoetermeer. Was weer een top demo, en weer wat mooie producten op de wensenlijst er bij gekomen :handsup:
CR met lekkere burst, en de dumb dumb artikelen deden het verbazingwekkend goed!
Finale was weer heerlijk (behalve de huls van een screaming elevator die ik op me knar kreeg :bonk: )

Top demo zeg! Veel mooie producten, CR heeft echt TOP burst bij meerdere producten.

Toppers voor mij waren de Gorilla en de Lion, beide lekkere 100 shots bakken met een mooi tempo.

Film volgt!

Weer genoten in Zoetermeer! Samen met Nyxx en PPW alles van vakkundig commentaar voorzien. Kan je zo uitzenden:D

Alles van China Red dikke prima! Blink en kleur hebben ze prima op orde, goud vaak wat dunnetjes en gevoelig voor wind. Maakt niet zoveel uit wat je pakt, het lijkt veel op elkaar. Maar prima prijs-kwaliteit.

Verder vielen vooral de twistercake met witte blink, Transbomber, Massive Gold en de DumBum-cakes positief op. En natuurlijk de dierencakes, niet normaal wat een burst en spreiding.

Back
Bovenaan