Demo Rijswijkse Vuurwerkhal en meeting 10-12-2011

Wat een superfinale weer zeg! Jammer dat het zo snel is afgelopen..nu maar weer wachten tot de 31e!

Zo net terug van de demo. Het was al met al een leuke demo, niet alle artikelen helaas maar wel de meeste. De mensen in het woonwagenkamp er naast vonden het zelfs zo leuk om zelf ook wat af te steken, maar die werden al weer snel overwelmt door het vuurwerk van Frits. De finale was leuk, vooral het gedeelte met de grote chinese muren en de fluiters van Earcather was een goede combinatie (Hint!) en natuurlijk de Silver Salutes. Qua grootte was de demo iets minder, maar wij hadden tenminste alsnog een leuke demo!

Ik herkende sommige gezichten van VWC mensen, maar aangezien die allemaal druk in gesprek waren onderbrak ik ze niet en ging ik gewoon netjes snel naar huis :bye: .

Terwijl de rest van de leden op dit tijdstip pas de oprit van de A4 op rijden zit ik al weer lekker thuis met een lekker bakje thee!

Mvg, Bram.

Zeker een geslaagde demo, eerste jaar dat ik ook echt de moeite nam om bij deze demo aanwezig te zijn.

Helaas beetje moeite met parkeren, maar uiteindelijk wel een bumpersticker rijker :)

Was top.

Net terug van de demo.

Was zoals altijd weer erg leuk. Jammer dat de Nakin Fire en de Fire of Gold niet werden afgeschoten. Ben persoonlijk erg benieuwd hoe deze cakes in het echt zijn. Maar goed, nu maar gewoon bestellen :)... Of nog beter, Nakin krijg je (al bij een relatief kleine besteding) al gratis! Genoeg leuke andere cakes gezien. De finale was zoals altijd weer erg cool :droolthum
De combi China Walls met fluitcake was verrassend leuk.

Betere locatie dan vorig jaar en de mogelijkheid om een lekker bakkie koffie te halen was ook niet vervelend.

Jongens bedankt :applause: Tot binnenkort in de winkel.

Het was een fijne demo. Top producten gezien, gezellig gebabbeld. Koude voeten wel haha. De locatie zelf is ruimer dan de oude, met het oog op de toekomst is dit echt een heel gunstige locatie :)

Al met al een mooie demo, prachtige finale zoals we van voorgaande demo's gewend zijn!
Hopelijk kunnen de cakes volgend jaar wel iets verder van elkaar af staan :)
Frits bedankt! :thumbup:

nou ondertussen ook weer eventjes thuis. was over het algemeen en mooie demo finale vond ik er mooi allen wat aan de korte kant. wat ik in de finale onwijs stoer vond, waren de mooie boeketten (weet niet welke cake het was) i.c.m de great walls of china. was een prachtig effect mijn complimenten daarvoor, en eenmaal op de snelweg richting huis kreeg jappy een telefoontje dat we door moesten rijden naar de volgende in leiden.:p

@@markHEhier het antwoord:

dank je wel man was in ieder geval prachtig

Laatst bewerkt door een moderator:
Ontbraken gisteren toch wel een aantal cake's? Total madness, Chinese dreams, jammer was er wel benieuwd naar.

Universe box maakte ook goeie indruk, gewoon per 3 schiet lekker volle lucht.

Oorspronkelijk geplaatst door knoerdo_ztm
(weet niet welke cake het was) i.c.m de great walls of china. was een prachtig effect mijn complimenten daarvoor

hier het antwoord:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bram95
vooral het gedeelte met de grote chinese muren en de fluiters van Earcather was een goede combinatie (Hint!)

De Earcather word pas na de Great chinese wall geschoten en niet tegelijk dat is goed te zien op het filmpje van Sisser, welke fluitcake er wel geschoten word tegelijk met de Great chinese wall weet ik even zo snel niet.

Back
Bovenaan