[Original Fireworks] 100.000 Klapper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijna alle rollen die van een xx(staat voor merk) na chooet is gegaan is in hardheid posetief vooruit gegaan.
Alleen hebben bijna alle chooet rollen veel erg veel haast.
Ik hoop dat deze rol niet in snelheid is aangepast.
Want een 80euro kostende rol wil ik niet binnen 10 seconde gedag zeggen.
Minimaal 30sec zou mooi zijn.

Ik wacht ff een jaartje af op filmpjes.

Deze rol heeft het tempo waar iedereen tevreden mee is volgens mij.

Ik hoop ut.
Maar ik ben eigelijk een ongelovelijke Thomas...
Eerst zien dan geloven.
Tsja zuinige hollanders die het beste willen voor weinig;)

Ik ben benieuwd na een filmpje!

Ik vind het er wel prima uit zien. Opzich wel een voordeel dat je hem nu zo uit de doos kunt pakken. Bestaat deze 100k ook gewoon uit 3 delen?

Bijna alle rollen die van een xx(staat voor merk) na chooet is gegaan is in hardheid posetief vooruit gegaan.
Alleen hebben bijna alle chooet rollen veel erg veel haast.
Ik hoop dat deze rol niet in snelheid is aangepast.
Want een 80euro kostende rol wil ik niet binnen 10 seconde gedag zeggen.
Minimaal 30sec zou mooi zijn.

Ik wacht ff een jaartje af op filmpjes.

In het zena Olen forum, kon henn ons vertellen dat hij 45 sec duurt, dus precies goed!

Ben erg benieuwd naar deze rol zeg! Ik deel de mening van 3xh dat de meeste producten die naar choet gaan beter gaan knallen! Als de tijdsduur echt 45sec is, kan het wel eens een toppertje gaan worden!

Alle rollen van original vertonen kuren, wel jammer hoor in het verleden leuke dingen gezien maar het jaar erop totaal niet meer wat het was.

Mooi tempo en zo te horen knalt het goed, ik kan alleen de eindbom niet duidelijk opmerken?
In ieder geval een mooie manier gevonden om de 100k weer te mogen verkopen :wink:

op 1.08 start de rol. en eindicht op 1.37/38.
Dat is geen 45 seconden maar 30 seconden!
Dan vind ik dat er op het begin stukje wel heeeel erg veel knallertjes loslaten hoor.
Verder lijkt de rol aardig te knallen!
het overlappen vind ik wel knullig gedaan hoor... zo geeft het telkens een beetje geweld en zwakt de mat/rol weer af.
maar goed het is zeker geen slechte rol original heeft slechtere versies gehad..

Ja ik oordeel wel vanaf een filmpje ja!

Dus, om samen te vatten;

- Geen kliksysteem of handig doorverbind - iets.
- Beetje oranje kleur flitsen dus geen super kwaliteit flash.
- Slechts 30 sec knalwerk.
- Rare eindbom? Lijkt wel een opgerolde mat van binnen of iets dergelijks?

Met een leuke aanbieding ga ik er misschien wel 1 testen maar sta niet te springen om deze aan te schaffen.

Vind het wederom geen topper.

Volgende keer de rol laten maken door herlat, ik zei het nog zo; das duitse kwaliteit!

*viel me nog niets op, als hij terug loopt zet hij 12 stappen, dat is geen 12 meter, eerder 8! Daarom duurde de rol ook maar 30 sec ipv. 45

Laatst bewerkt:
Super matten!
Ik had nog de oude versie op rol 5x, 3x gebruikt om 10.00 gigantisch hard en snel. (onder de a8)
ook om 24.00 de mat in de regen uitgerold, hij duurde nog geen 20 seconde.
ook dit jaar worden zij weer van de partij :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan