Ook ik heb de demo mogen bijwonen en heb er gemengde gevoelens aan over gehouden. Achter een hek kijken is jammer, maar kan goed begrijpen dat men dit doet voor het veld.
Parkeren ging verder prima, en de sfeer was top.
Dan starten met de gratis cakes, was stuk voor stuk onder de indruk. Heavy 5, echt heel leuk speelgoed en terug van weggeweest. Aardige boeketten en een flinke burst. Cybercop vond ik netjes, ook supreme had mooie kleuren. Ook een plusje voor de screamer, felle fluit! Sky symphony was top, big 19 vond ik tegenvallen (mager gevuld). SoG live gezien en vond ik ook strak, evenals enkele VIP cakes, vooral die crackling mine!
Dan de Salute 1, j.zu. wat een klappen. Zelfs tijdens de finale kreeg ik die cake niet uit Mn kop, heerlijk! Ook Alcatraz heb ik ontzettend van genoten. Dan de doorlontbakken, bah. Nee, dan liever wat eerder genoemde toppers.
Finale, tsjah. Ik denk dat iemand even achter de oren moet krabben wat daar nou is gebeurd. Überhaupt het 2 minuten nodig hebben om alles te checken vond ik al raar, Zeker bij elektrisch schieten heb je wel of geen contact. De onzekerheid was dus niet voor niks, want het ging niet al te soepel.
Enfin, toch iedereen hartelijk dank voor het mogelijk maken van deze demo. Mooie producten gezien en de sfeer daar doen we het voor. Al doende leert men, dus hoop dat bij de volgende demo de finale wat lekkerder loopt