Demo: Rijswijkse Vuurwerkhal Den Haag 7 december 2013

Dat was dus toch de Junior Jack! Was zeer verrast van de knallen. Kreeg nou ook niet echt het 'wow' factor van de China Red boxen...

Ik vondt die sky creamers om te huilen zeg, wat een berg geld vragen ze voor dat stukje vuurwerk, ken je beter de hypnotised scoren voor 15 euro, die is een stuk feller.. De salute cake 1 was geweldig zeg, wat een knalbak. :D
Voor de rest prima vermaakt, duurde lekker lang.

Mooie demo, wel met wat haken en ogen maar ik heb mij prima vermaakt!

Tijd voor de beelden.

Leuk showtje, alleen begin ik me nu ondertussen wel groen en geel te ergeren aan elke keer weer dezelfde nummers die gebruikt worden :bonk:

• Katy Perry - Firework
• Loreen - Euphoria

Deze 2 heb ik het dan over.
Maar het zal wel aan mij liggen :p

Jwtjuh :bye:

Schoot Katan? Finale was toch wel een domper, begin was wel goed.

Toppers waren de VIP cakes, de gratis cakes, EKIM, Cybercop, Salute Cake 1, Sky Symphony, At Once, en nkg wel een paar. Six best Possible was ook erg goed.

Jammer was wel we achter het hek stonden, maar goed met iedereen op het veld en je grasmat is vertrapt.

Ohja zou ik bijna vergeten White Strobe Pro was een topper!

Ik vind het vervelend om te moeten zeggen maar vond het overal gezien een slechte demo.
Rommelig, bepaalde zaken onduidelijk uitgelegd (m.b.t. de VIP box en de big 19) en sommige andere zaken ronduit slecht.

Ik vind het onbegrijpelijk dat men bepaalde cakes niet kon vinden (de hot shots ?)
Daarnaast werden er cakes aan de reservelonten aangestoken en waren de doorlontboxen verkeerd doorgelont. Ook deze werden vaak bij de reservelont doorgelont waardoor bijvoorbeeld de Best Six Possible van China Red als een nachtkaars uitging in plaats van spetterend eindigde.

De finale was natuurlijk helemaal een aanfluiting van jewelste.
Vele mensen waren of al weg of stond inmiddels bij hun auto's toen de helft van de geplande finale alsnog de lucht inging.

Qua producten zelf vielen de VIP boxen over het algemeen in positieve zin op. Mooie grote effecten. De salute cake van Schuurmans was de topper van de avond wat mij betreft, wat een dreunen!

De Big 19/ES vielen me, op de laatst geschoten cake na, enigszins tegen. Misschien waren mijn persoonlijke verwachtingen ietwat te hoog. De 4.1 box van China Red vond ik persoonlijk een zware tegenvaller. Voor 120 euro zijn veel betere boxen te koop of zelf iets samen te stellen!
Tevens vond ik de Six Best possible ook niet erg overtuigend, had hoge verwachtingen van deze doorlontbox naar aanleiding van bekeken filmpjes, echter kon deze box de verwachtingen totaal niet inlossen.

Om positief te eindigen, de cakes die gratis weggegeven worden bij aankoop van x bedrag vuurwerk, waren over het algemeen van erg goede kwaliteit!

Er hing wel een leuke sfeer, dat is wel 1 ding wat waar is.
Maar heel veel dingen waar op gelet moet worden, ga het niet nogmaals noemen, want hierboven is het al een paar keer heel goed verteld. Zonde van de finale, had dan liever dat alles met de hand werd aangestoken:sad:

Zaten wel hele mooie producten tussen. vond de VIP collectie ook erg mooi :)

Mijn film van de finale,

Ook ik heb de demo mogen bijwonen en heb er gemengde gevoelens aan over gehouden. Achter een hek kijken is jammer, maar kan goed begrijpen dat men dit doet voor het veld.

Parkeren ging verder prima, en de sfeer was top.

Dan starten met de gratis cakes, was stuk voor stuk onder de indruk. Heavy 5, echt heel leuk speelgoed en terug van weggeweest. Aardige boeketten en een flinke burst. Cybercop vond ik netjes, ook supreme had mooie kleuren. Ook een plusje voor de screamer, felle fluit! Sky symphony was top, big 19 vond ik tegenvallen (mager gevuld). SoG live gezien en vond ik ook strak, evenals enkele VIP cakes, vooral die crackling mine!

Dan de Salute 1, j.zu. wat een klappen. Zelfs tijdens de finale kreeg ik die cake niet uit Mn kop, heerlijk! Ook Alcatraz heb ik ontzettend van genoten. Dan de doorlontbakken, bah. Nee, dan liever wat eerder genoemde toppers.

Finale, tsjah. Ik denk dat iemand even achter de oren moet krabben wat daar nou is gebeurd. Überhaupt het 2 minuten nodig hebben om alles te checken vond ik al raar, Zeker bij elektrisch schieten heb je wel of geen contact. De onzekerheid was dus niet voor niks, want het ging niet al te soepel.

Enfin, toch iedereen hartelijk dank voor het mogelijk maken van deze demo. Mooie producten gezien en de sfeer daar doen we het voor. Al doende leert men, dus hoop dat bij de volgende demo de finale wat lekkerder loopt :)

@dwazer, die 2 minuten had wel degelijk een goede reden.
Je gaat namelijk niet tijdens de demo zelf de hele tijd het veld op scherp laten staan. Die 2 minuten waren dus niet bedoeld om alles nog te checken maar om overal het contact nog aan te zetten.

Het is in ieder geval weer een wijze les geweest voor de volgende keer, daar heb ik niks meer aan toe te voegen.

Leuke producten gezien: Ekim, Cybercop, At Once, Salute cake, de VIP cake met spinning tails en ook de gratis cakes vielen zeer zeker in positieve zin op. Dit alles werd op vermakelijke wijze voorzien van commentaar door de good old presentator.

Gister ook geweest. Meeste is al gezegd maar wat met ook opviel is dat de Silver Salute veel sneller schoot dan normaal, ze deden het ook alletwee...

Is de ABCD Pyro Box ook aan bod geweest? Heeft iemand wat meer uitwerkingen of info over deze box. Alvast bedankt!

Back
Bovenaan