Demo: Rijswijkse Vuurwerkhal Den Haag 7 december 2013

Jammer voor diegene die vrijdag zouden gaan en zaterdag niet kunnen... Zelf ben ik wel blij dat het zaterdag gehouden wordt omdat ik vrijdag namelijk niet kan. Tot zaterdag dan maar :D

Dan zal ik de titel van dit topic en de startpost even aanpassen om onduidelijkheden te voorkomen. Voor mij is het iig goed nieuws want nu kan ik erbij zijn.

Krijg net een berichtje van Frits en het staat inmiddels ook al op de twitter:

De demo word verplaatst naar 7 december!!!

Vanwege de te verwachten weersomstandigheden, windkracht 6 tot 7 is de demo definief verplaatst naar zaterdag 7 december om 19.30.
Graag zoveel mogelijk doorgeven via alle mogelijke kanalen anders komen er toch weer mensen voor niets.
Alvast bedankt.

Hopelijk is dat de 2013 versie en niet de oude voorraad, kunnen we gelijk zien hoe deze knalt! Frits, weet jij welk productie jaar geschoten wordt?

Ja daar ben ik zelf ook wel benieuwd naar! Hopelijk is het de 2013 versie, kunnen we gelijk zien hoe die knalt. Het liefst net zo hard natuurlijk :D

Wie zegt dat er een 2013 versie bestaat volgens mij mocht er nog de restpartij worden verkocht, anders stond de product ook op de oficiele site van schuurmans en dat is niet ingeval.

Inderdaad maar hopen op de 2013 versie. Is er ook iemand die dat kan bevestigen na de demo morgen? Of Frits zelf op dit moment al?

Ben alleen bang dat ie tot eind December op geen enkele demo geschoten word net zo als vorig jaar. Steeds na de demo werd er dan gezegt dat ie er nog niet was.

Sky Screamers word hier ook geschoten zie ik, dat word dus goed kijken hoe deze gaat presteren.
Denk wel dat Frits wil aangeven uit welke productie jaren deze komen.

Vooral voor veel freaks belangrijk de sky screamers en Salute 1 cake.

En de salute cake 1 staat toch wel gewoon op alle sites van schuurmans dealers?
Op de officele site bij assortiment mist de hele salute cake lijn (ook de 2 staat er niet).

Frits, in je bestand staat Six Red met een prijs van 79,95. Alleen staat erbij 10 euro per stuk. Klopt dat wel?

Dat is een gevalletje van "foutje moet kunnen". Gebeurt wel eens met deze hectische dagen :wink:

PS: In de nieuwste versie van de schietlijst staat Nankin Fire ook in, ik kan uit bronnen van binnen uit vermelden dat het wat hectisch was en er daarom iets over het hoofd was gezien.

Helaas kan ik vanavond niet aanwezig zijn, ben nu alleen wel zeer benieuwd naar de Falcon/Sky screamer.

Ik ook niet helaas, en was zelf ook erg benieuwd naar de Falcon/Sky Screamer en de Salute Cake No.1 aangezien ik die nog nooit live heb meegemaakt. Ben ook wel benieuwd naar de VIP collectie moet ik zeggen..

Iedereen die gaat vanavond: veel plezier & filmen natuurlijk :D

Jwtjuh :bye:

Was een lekkere demo! Veel mooie producten gezien en ook wat mindere. De VIP lijn sprak mij wel aan, prachtige uitwerking, grote boeketten en harde burst. De Sky Screamers kwam nou niet echt hard over, hetzelfde verhaal als de demo van Haokan... Dit jaar dan waarschijnlijk een slechte batch, jammer. En dan de In Shock/Salute Cake 1, wat een cake! Tempo ligt niet echt hoog maar de klappen die er vanaf komen zijn echt snoeihard! In de finale, die volgens mij niet helemaal lekker ging, hoorde je deze tussen al het geweld er bovenuit steken. Nu hopen dat het de 2013 versie is. Al met al was het weer een goeie demo waarvan ik heerlijk genoten heb. Weet iemand trouwens welke knalcake ze op het eind schoten? Waren er een aantal met een paar schoten, en ze kwamen hard over. Was bij het 'einde' van de finale, wat eigenlijk nog niet het einde was.

Om eerlijk te zijn vond ik de demo minder dan voorgaande jaren.

Qua producten vielen mij de Heavy 5 cakes erg op. Die zijn behoorlijk vooruit gegaan in kwaliteit. Katans cakes presteren stabiel. Silver Salute ook weer op goed niveau. Salute cake 1 nog steeds fenomenaal. Junior Jack harder dan de At once.

Extreme Salutes vielen mij ietwat tegen. De cake met blauw als hoofdkleur en snoeiharde, venijnige crackling waren heerlijk. De overige vier niet beter dan menig andere cake. Of het de 25 euro waard is? Die vier helaas niet meer.

Wel goed om te zien dat Sky Symphony terug is gehaald. Sky Screamers was net als in Pijnacker matig. Niet meer de denderende cake die dwars door merg en been ging. Zonde.

Dan is er nog China Red. Sommige producten waren prima, anderen stelden eigenlijk wel teleur. 25s China Salute was erg matig, terwijl de kleine versie in het Six Red pakket wel erg strak was. De rest vond ik wisselvallig overkomen. Ik miste het WOW effect eigenlijk wel.

Ten slotte vind ik het erg spijtig dat één van de doorlontboxen faalde. Ook de finale liep volledig in duigen. Ik vind dit jammer, want er was overduidelijk veel tijd gestoken in het selecteren van cakes voor de finale. Wel vond ik de sfeer die er weer hing gezellig! Wat dat betreft wil ik volgend jaar weer gaan kijken of Frits het komend jaar voor elkaar krijgt de finale weer grandioos te maken.

Frits, Bram en de rest van het team. Bedankt voor de demo en succes gewenst met de verkoopdagen.

Back
Bovenaan