Demo: Rijswijkse Vuurwerkhal Den Haag 7 december 2013

ylke

VWC lid
Wanneer: 07-12-2013
Plaats: s’Gravenhage
Provincie: Zuid-Holland
Wie:
Locatie:Bij voetbalvereniging Celeritas /Sportpark Erasmusveld, Leyweg 1630, s’Gravenhage
Tijd: 19:30 uur
Waarom; Winkeliersdemo
Extra Info:

Kantine open.
Vrijdagavond 6 december en bij afgelasting door slecht weer zaterdagavond 7 december.
Geschoten worden o.a. bijna alle bestaande en nieuwe cakes van China Red en de gehele nieuwe VIP Premium Collection en nog veel meer.

VERPLAATST NAAR 7 DECEMBER !!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit stukje staat in de folder.

30ie2xt.jpg

zeker aanwezig, en ook nog wat eerder ivm met drukte van vorig jaar.
er is een zijweggetje van de noordeweg, die langs het voetbalveld gaat. Prima zicht vanaf daar, en omdat je buiten het terrein vd club staat ook veel minder druk.

...Tenminste, dat was vorig jaar zo. We zullen zien hoe het loopst. XD

Ook hier ben ik aanwezig. Laatste jaren is dit een demo waar ik standaard naar toe ga.

Vorig jaar goed bevallen, aanwezig dus. Wel hou ik rekening met een eventuele verschuiving van de demo gezien het kielzog van de noordwesterstorm voor donderdag eventueel nog wat roet in het eten kan gooien.

Wel hou ik rekening met een eventuele verschuiving van de demo gezien het kielzog van de noordwesterstorm voor donderdag eventueel nog wat roet in het eten kan gooien.

Ik hoop het van harte aangezien ik vrijdag niet kan ivm werk, zaterdags kan ik wel :cool:

Maar voor de RVWH etc hoop ik natuurlijk dat het kan doorgaan op de dag zelf.

Momenteel zes en zeven Bft. Dat wordt met zulke windsnelheden eerder helemaal geen demo. Hopelijk is die 'storm' er wat eerder.

Dit word echt wel op tijd bekend gemaakt via twitter,facebook en de diverse fora.
Maar het ziet er inderdaad niet al te best uit voor vrijdag.

Vorige week was die nog bij niemand uitgeleverd, zaten nog op zee. Misschien nu al wel maar kleine kans.

Word er eigenlijk nog een schietlijst bekend gemaakt (Frits)?

Jwtjuh :bye:

De schietlijst wordt pas vrijdagmiddag bekend gemaakt omdat er overal nog artikelen moeten worden opgehaald die zo uit de container komen.

ook moeten jullie er rekening mee houden dat de demo verplaatst wordt naar zaterdag 7 december ivm met de harde wind die er vrijdag gaat waaien.
Er wordt windkracht 6 verwacht tijdens de demo en dan gaat het sowieso niet door.
We kijken het nog 1 dag aan en dan hakken wij definitief de knoop door.

Krijg net een berichtje van Frits en het staat inmiddels ook al op de twitter:

De demo word verplaatst naar 7 december!!!

Back
Bovenaan