Demo Rijswijk Vuurwerkhal 06-12-2010

Helaas ben ik nog niet 100% zeker of degene met wie ik mee zou rijden nog kan. Bij deze de vraag of iemand nog langs Utrecht komt, en nog een plekje vrij heeft. :)

Echt een top demo vond alle produckten wel gaaf maar vond de finale echt super petje af

Zowww ook weer thuis ! , goede demo gezien !
Veel members gezien :-) , altijd leuk natuurlijk

Filmpje kom z.s.m online :-)

Ik zal morgen mijn mening op de producten hier posten. Toppers vond ik Space Shooters en Dominator. Sniper is ook weer vanouds.

Was een heerlijke demo:). Mooie finale!

Was wel even gevaarlijk toen de outrageous omviel en recht op me af kwam (zat op dat bankje), gelukkig was er voldoende afstand en vielen er geen gewonden.

Was een heerlijke demo:). Mooie finale!

Was wel even gevaarlijk toen de outrageous omviel en recht op me af kwam (zat op dat bankje), gelukkig was er voldoende afstand en vielen er geen gewonden.

Ze grepen gelukkig gauw in ja, verder wat een top demo! met ontzettend veel mooie producten.

zo ik ben ook thuis, was een goeie demo en de finale een flinke verbetering van die van vorig jaar. veel goeie producten gezien (wat het kiezen zeker niet makkelijker maakt :p) en ook aardig zeker wel wat leuke foto's kunnen schieten

klein puntje van kritiek: er waren wat veel fluitbakken

Ik vond heel veel producten mooi, maar ik ergerde toch weer aan de (onrust)stokers. De Colourful Thundertail, Space Shooters en Dominator hebben van mij een 9,5 gekregen.
Met die Outrageous was inderdaad schrikken!

Het was een koude mistige demo, maar ik heb mij goed vermaakt. Op zich netjes georganiseerd weer, wordt ieder jaar beter volgens mij.

Ook leuk om weer wat bekende gezichten gezien te hebben.

Maar het belangrijkste: Frits, wederom bedankt voor een spetterende demo. Succes gewenst met de verkoop!
:bye:

Super demo weer! Was wel super koud en jammer van de 'mist'. Outrageous vond ik teleurstellen, de racoon was mooier. Voorderest zaten er alleen maar toppers tussen!

T was weer een mooie demo van Frits, vond alleen het goudgehalte wel heel erg hoog. Toppers van de avond vond ik Dominator, Megaboost( wel jammer van de sterren), Blue Voodoo( blijft de beste consumentencake die er is) en de Outrageous( Vind die gouden tail helemaal geniaal en hij gaat ook 2x zo hoog als alle andere cakes). Tegenvallers waren er ook, de Sunrise, Sniper(alleen het finalesalvo is goed) en alle fluitcakes.

Thanks Vinnie,
Was net wel begonnen met uploaden van mijn filmpje.... maar 600 mb en youtube..... dat gaat hem niet worden.

dus die komt morgen..

Gr stefan

Back
Bovenaan