Demo Rijswijk Vuurwerkhal 06-12-2010

aanwezig! 3x eerder geweest en alle 3 de keren was het een top demo. ik ben benieuwd naar de nieuwe collectie

:wink:
Tjah, wat wil je dan ?
Als ze met elke persoon rekening moeten houden, dan komt er geen demo dus.
Ik vind juist maandag een goede dag voor een winkelier om Z`n demo te houden

Dinsdag en woensdag meetstal voetbal wedstrijden, wanneer dit zo is blijven meestal ook veel mensen thuis.
En aangezien je meestal op donderdag en vrijdag koopavonden hebt, dus dan gaan mensen naar de winkels toe,
En zaterdag en Zondag, de bekende familie dagen en verjaardagen of uitgaan.

Dus ik denk dat die maandag juist erg goed is voor een winkelier :D

Gr stefan

P.s dit was geen aanval ofzo jouw kant op hoor hardcore0438, maar zo denk ik er gewoon over :p :D

ja daar heb je gelijk in,
alleen nu moet ik veel moeite doen wil ik daar bij kunnen zijn, ivm school

erg stom dat het op een maandag is en niet in een weekend of vakantie..

Winkeliers demo's worden allemaal zo'n beetje begin december geschoten en aangezien er meerdere winkeliers zijn en je dus ook meerdere demo's krijgt is het juist belangrijk om ze te verspreiden en dit kan niet als ze met z'n allen alleen maar in het weekend een demo gaan schieten !
En zo hebben wij freaks ook meer demo's om naar toe te gaan ook :p

Wij proberen al jaren om op 6 december te schieten.

5 december of eerder voor de demo is uit den boze omdat wij anders is het grote boek van onze sint komen.:)
Na 5 december is het vuurwerktijd tot 1 januari.

Op 6 december opent de winkel ook haar deuren, alleen de webwinkel is iets eerder open.

Tot ziens bij de demo.:bye:

Wij mogen uitsluitend op 6 december onze show houden i.v.m. de politie inzet die gepleegd moet worden.
Dus wij mogen niet uitwijken naar 11 december als het slecht weer wordt op 6 december.
Dit is dus het nadeel als er veel publiek op een vuurwerkdemo afkomt.

Ik heb net het veiligheidsplan naar de gemeente gestuurd dat bij mijn evenementenvergunning nodig is.

Dus als het niet harder waait dan windkracht 5 gaat de show op 6 december altijd door, ook als het regent.

Jammer dat jullie geen alternatieve datum mogen plannen, dan nu maar hopen dat de weergoden 6 december goed gezind zijn, ik zou deze demo namelijk niet willen missen. :wink:

Wij hopen op beter weer dan vanavond maar mocht je het vocht niet meer opkunnen :) houden op 6/12 dan hebben wij 3 wc's naast de demolocatie staan om je vocht te kunnen lozen.
Dit is 1 van de vele eisen voor onze demo.

Wij hopen op beter weer dan vanavond maar mocht je het vocht niet meer opkunnen :) houden op 6/12 dan hebben wij 3 wc's naast de demolocatie staan om je vocht te kunnen lozen.
Dit is 1 van de vele eisen voor onze demo.

Haha! Wat een service van de Rijswijkse Vuurwerkhal! Altijd erg leuk deze demo, zal er zeker weer zijn dit jaar!

Wat een geweldige schietlijst is dat weer zeg! Gewoon 70 producten (waarvan ook nog paketten zoals Big Box wat 8 cakes zijn), dat word een hele vette demo daar in Rijswijk!

Mooie schietlijst met top producten!
Hopen dat het weer zo een knallende finale wordt als vorig jaar:rolleyes:

Eindelijk! Na vele weken is de kogel door de kerk.
De gemeente Rijswijk heeft de evenementen, vergunning die is aangevraagd voor de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal, verleent.

Zij het met de nodige voorschriften ( 24 stuks).

Enkele voorschriften zijn;

Personen, die in kennelijke staat van dronkenschap verkeren of door hun gedrag aanstoot geven, moeten worden geweerd of worden verwijderd.

De veiligheid van het publiek mag op geen enkele wijze in gevaar worden gebracht.

Tijdens het evenement moet minimaal 1 herkenbare EHBO-er aanwezig zijn. De ingerichte EHBO post moet duidelijk herkenbaar zijn voor het publiek.

enz, enz, enz.

Euh, ik denk dat Snutareen het heeft over die signaalpijlen en zware grondknallers die vorig jaar te horen waren. Enorme dreunen, vlak bij de mensen tussen de gebouwen in! Was niet bepaald een slimme zet. Dat mag van mij dan ook hard bestraft worden. Denk niet dat "het merendeel van het publiek dat juist wel wist te waarderen".

Euh, ik denk dat Snutareen het heeft over die signaalpijlen en zware grondknallers die vorig jaar te horen waren. Enorme dreunen, vlak bij de mensen tussen de gebouwen in! Was niet bepaald een slimme zet. Dat mag van mij dan ook hard bestraft worden. Denk niet dat "het merendeel van het publiek dat juist wel wist te waarderen".

Daar moet ik hem in gelijk geven, inderdaad vlogen vanuit de wijk achter ons enkele lawinepijlen de lucht in en om ons heen knalde het ook af en toe. Hopelijk horen wij dit jaar enkel de knallen van de demo :)

Erg kinderachtig dat men dit altijd weer moet doen, maar dat weerhoudt mij er niet van om te komen. Ik ben er zeker bij dit jaar. De weersvoorspelling heeft het nu over windkracht 4 voor maandag, dus dat is redelijk positief.

Er is veel over te doen geweest afgelopen jaar.
Dit jaar denk ik er zelfs over om de show stilteleggen als er vuurwerk door het publiek wordt afgestoken.
Om de dader(s) uit het publiek te halen en over te dragen aan de politie die met 6 mensen in uniform aanwezig is.
Ook wij hebben minimaal 12 toezichthouders rond het terrein en in het publiek staan.

Dus laat al je vuurwerk thuis, als je wordt gepakt kan je je eigen wel voor je kop slaan :bonk: zeker als je direct bezoek aan huis krijgt.

Goed dat je dat hier vermeld Frits en hopelijk heeft het een positief effect, alhoewel ik het mij bijna niet kan voorstellen dat het leden van VWC zijn die tijdens de demo aan het knallen zijn. Hopelijk krijgen we een spetterende show voorgeschoteld zonder al teveel ( liever helemaal niet ) gerotzooi :cool:

Back
Bovenaan