Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tjah, wat wil je dan ?
Als ze met elke persoon rekening moeten houden, dan komt er geen demo dus.
Ik vind juist maandag een goede dag voor een winkelier om Z`n demo te houden
Dinsdag en woensdag meetstal voetbal wedstrijden, wanneer dit zo is blijven meestal ook veel mensen thuis.
En aangezien je meestal op donderdag en vrijdag koopavonden hebt, dus dan gaan mensen naar de winkels toe,
En zaterdag en Zondag, de bekende familie dagen en verjaardagen of uitgaan.
Dus ik denk dat die maandag juist erg goed is voor een winkelier
Gr stefan
P.s dit was geen aanval ofzo jouw kant op hoor hardcore0438, maar zo denk ik er gewoon over![]()
![]()
erg stom dat het op een maandag is en niet in een weekend of vakantie..
Wij hopen op beter weer dan vanavond maar mocht je het vocht niet meer opkunnenhouden op 6/12 dan hebben wij 3 wc's naast de demolocatie staan om je vocht te kunnen lozen.
Dit is 1 van de vele eisen voor onze demo.
En ik hoop ook dat er geen zware knallers meer worden gestookt, ik schrok me dood de afgelopen twee jaar!
En ik hoop ook dat er geen zware knallers meer worden gestookt, ik schrok me dood de afgelopen twee jaar!
Euh, ik denk dat Snutareen het heeft over die signaalpijlen en zware grondknallers die vorig jaar te horen waren. Enorme dreunen, vlak bij de mensen tussen de gebouwen in! Was niet bepaald een slimme zet. Dat mag van mij dan ook hard bestraft worden. Denk niet dat "het merendeel van het publiek dat juist wel wist te waarderen".