[Demo] Piroshop Arentz Zutphen - 23 december 2018

pyrofan#1

VWC lid
Stad/dorp: Zutphen
Datum: Zondag 23 december 2018
Tijdstip: 20:00 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: ...
Collectie: Fünke, Kometa, Piromax, Tropic, Triplex, ABA, Lesli en Evolution

Yes, hier zat ik stiekem best wel op te hopen! Een demo met producten van zoveel mooie merken.. ben ik zeker bij! :yes:

Dit is inderdaad wel ff iets om in de gaten te houden, wel op mijn verjaardag dus even zien hoe of wat lolz

Ik ben ook benieuwd naar de schietlijst, wellicht dat ik hier vanavond ook wel naar toe ga ondanks dat het een uurtje rijden is voor mij :). Ze verkopen mooie merken dus verwacht ook wel een mooie demo. Alleen jammer van de regen dat ze verwachten.

Zojuist op de Facebook van Piroshop Arentz bevestigd gekregen dat de demo ondanks het slechte weer gewoon doorgaat! :handsup:

Zeker met dit weer is het voor mij wel even afhankelijk van de schietlijst of ik ga kijken :)

Daar heb ik naar gevraagd, maar ze wisten nog niet zeker of het ging lukken om hem op tijd online te zetten. Toen ik daarna vroeg of er ook Funke werd geschoten kreeg ik te horen dat dit bijna op was, ik denk dus dat we niet teveel Funke producten kunnen verwachten.. Achja we zien het vanavond wel, ze verkopen ook genoeg andere top producten. :yes:

Back
Bovenaan