[Demo] Orthen Vuurwerk 8 december 2017

Wat een bak sneeuw!
Toppers waren Coco Blue, Insane, Royal Wave, RamBam en de Ecstatic (mooier dan Visions of Ecstacy!)

Mooi schietlijstje hoor, allemaal toppers ieder geval en ook prima cakes om met elkaar te vergelijken! De Crank en de Cruelty zijn wel nieuw ( nieuwe versie dan ) en daar ben ik ook erg benieuwd naar! Dus kom maar door met de filmpjes.

Prima demo gezien.
De finale ging als eerste, dus een voorgerecht.
Ik sprak Remco (3XH) en hij vertelde mij, dat het zeil waar de finale onder lag, gedeeltelijk was weggewaaid.
Gevold er lag een dik pak sneeuw op de schietkist, maar na het testen deed die het nog.
Dus daarom eerst de finale.

Top cakes gezien, de crank was super en de Insane was echt een klap bak.
De Royal wave vond ook super.
Maar ook de Coco Blue en nog veel meer.

Kanttekening is wel, dat sommige doorlontbakken of compound boxen aan de trage kant zijn.
Welke dat waren... ik heb geen idee, want ik heb de schietlijst/folder in mijn binnenzak van mij jas gedaan, want ik wil de folder bewaren.

Maar leuk om hier een deze demo weer mee te pakken, is altijd prima.

Leuke demo in de sneeuw gezien hier! Aantal erg fijne cakes en boxen langs zien komen.

Zoals gezegd werd er begonnen met de finale, was een leuk showtje!

Goede demo gezien, de sneeuw gaf het ook wel een extra leuk tintje. De finale die dus nu voor de demo was, was gelijk een lekker begin. toppers voor mij waren de coco blue, 1+1 cake 1kg kruit(naam weet ik niet meer) en de rambam. Laatstgenoemde was voor mij de beste van de cakeboxen, had naar mij idee ook veruit de hardste burst.

Naderhand ook binnen nog even een biertje gedronken om op te warmen. Waar nog iemand gezellig wat liedjes aan het zingen was, al stond de muziek wel vrij hard.

Al met al prima demo!

B5A27667-97A8-48A0-B2A6-95899B0BD91B.jpg
Het was een mooie demo, helaas door het slechte weer de helft van de finale moeten missen.

Toppers: Rambam, ecstatic, royal wave, Coco blue

Edit: hoe kan ik de foto draaien?

Leuke avond gehad,

Mooie finale als opening en verder genoten van vooral de Rambam.

Domper van de avond is toch wel dat ik zojuist de finale van mn cam heb gewist.

Dacht me te herinderen dat er in de finale nogal verschillende grote goed cakes door heen zaten klopt het dat Crown Flower er tussen zat. En iemand die weet hoe het nou zit met die 1+1 gratis. Is dat 2x500 gram voor 40 euro of die 2 poten beide 2x want hoorde daar op de demo veel mensen verward over. Daar zag je zo te zien 50 schoten dus 2 cakes en werd gezegd is 1 plus 1 gratis waarbij je dus zou denken dat je voor 40 euro 4 cakes hebt 2 van elk.

Wij waren net op tijd voor de finale, wij dachten gaan ze nu alles de lucht in doen maar gelukkig kwam de demo erna, was een mooi plaatje met de sneeuw en het vuurwerk.

Back
Bovenaan