Demo Naarden 15-12-2009

moontan

VWC lid
Waar: Naarden
Wanneer: dinsdag 15 december 2009
Wie: nog niet bekend
Opdrachtgever: Vuurwerk Naarden
Wat: demo consumentenvuurwerk
Locatie: op de parkeerplaats Bastion Nieuw Molen, Naarden Vesting.
Tijdstip: 19.30 uur
Collecties: Dynasty-Full Loaded

Voor mij helaas 30 min met de trein maar dat heb ik er voor over!!
Lijkt me leuk om je te ontmoeten Fred
Btw: geen Lucas maar gewoon luc:D

Voor mij helaas 30 min met de trein maar dat heb ik er voor over!!
Lijkt me leuk om je te ontmoeten Fred
Btw: geen Lucas maar gewoon luc:D

I apologize Luc. :p
Trouwens hele leuke demo die altijd doorgaat.!!!
Twee jaar geleden woedde er nog een storm en hevige regenbuien, maar de show ging door ook al ging de helft van het vuurwerk niet aan.!!

Ben hier vorig jaar ook geweest. Leuke demo en lekker dichtbij!
Wat was t vorig koud als ik er aan terug denk.:p:bonk:

I apologize Luc. :p
Trouwens hele leuke demo die altijd doorgaat.!!!
Twee jaar geleden woedde er nog een storm en hevige regenbuien, maar de show ging door ook al ging de helft van het vuurwerk niet aan.!!

Inderdaad dat weet ik nog maar als te goed:bonk:.. Wat een (...)weer was dat!

Hopelijk dit jaar geen regen/harde wind. Ik ben weer aanwezig:bye:!

Demonstratie Vuurwerk Naarden

Opnieuw organiseert Vuurwerk Naarden voor u een spetterende vuurwerkshow!

Graag willen wij u uitnodigen om voor de vierde keer alweer deze sfeervolle en spetterende vuurwerkshow mee te maken op dinsdag 15 december om 19:30u op de parkeerplaats van Bastion Nieuw Molen (ingang Westwalstraat – schuin tegenover de Turfloods) in Naarden Vesting.

Tijdens deze spectaculaire show zullen wij weer vele artikelen, waaronder een groot aantal nieuwe super cakes, uit ons assortiment aan u tonen in een sfeervolle ambiance!
Aan de hand van de “Shooting List”, die aan u wordt overhandigd voor de show, zullen wij deze knallende en kleurrijke show aan u demonstreren!

Ter plaatse kunt u uw bestelling invullen en direct inleveren tegen contante betaling. Desgewenst kunt u voor verder advies terecht bij ervaren vuurwerkadviseurs.
Vuurwerk Naarden verkoopt al 3 generaties lang vuurwerk in Naarden. De winkel is gevestigd aan de Energiestraat 49 te Naarden – Industrieterrein Gooimeer Zuid. (Afrit 6 van de A1, onder de Fitnessclub Gooimeer en naast Ad Smelt)

Winkelverkoop en afhalen Bestellingen

Winkel open op de volgende dagen: 29, 30 en 31 december (dinsdag- en woensdagavond is het koopavond tot 21:00 uur). Op maandag 28 december kan u al het vuurwerk bezichtigen in onze winkel, zondag 27 december gesloten.
Kopers van 16 jaar en ouder mogen maximaal 10kg vuurwerk kopen

Uw vuurwerk kan natuurlijk ook online worden besteld op onze "webwinkel".
Click op de onderstaande link om direct naar onze webwinkel te gaan.
www.vuurwerknaarden.nl/webshop/

Prettige feestdagen en tot 15 december!
Team Vuurwerk Naarden

Vuurwerk Naarden volop in voorbereiding op spektakel
10 december 2009

NAARDEN - Op industrieterrein Gooimeer zuid in Naarden worden alweer de voorbereidingen getroffen voor een nieuw knallend vuurwerkseizoen. Vuurwerk Naarden gaat alweer zijn 38e seizoen in. Dat betekent een ruime ervaring, waarin veel kennis en deskundigheid is opgedaan.

Die kennis en ervaring is begonnen met het assisteren bij de fantastische grote vuurwerkshows op de vestingwallen tijdens Koninginnedag of 5 mei vieringen. Ieder jaar opnieuw wordt er gezocht naar nieuwe artikelen waarmee mensen tijdens de jaarwisseling in de straat werkelijk opvallen.

Vorig jaar hebben de drie grootste vuurwerkchatforums het door Vuurwerk Naarden verkochte DYNASTY vuurwerk uitgeroepen tot het beste vuurwerk van Nederland. Het is uniek dat de vuurwerkliefhebbers op alle drie de websites onafhankelijk van elkaar tot deze conclusie komen. Ook dit jaar zijn de verkopers weer naar cursussen geweest om nog meer over vuurwerk te weten te komen. Deze mensen staan klanten dan ook weer bij in de winkel met goede adviezen en tips.

In de afgelopen zomer is het team van vuurwerk Naarden het hele land weer afgereisd om spectaculaire nieuwe artikelen op te sporen. 'Het is gelukt, diverse opvallende nieuwe potten zijn toegevoegd aan het assortiment', meldt Maarten Hartong namens Vuurwerk Naarden. De nieuwe producten zijn goed bekeken en leverden volgens hem enthousiaste reacties op.

Vuurwerk Naarden let ook op het milieu. Diverse producten die geshowd werden door de groothandel bleken een behoorlijke milieubelasting op te leveren. Vuurwerk Naarden wil ook zijn steentje bijdragen aan milieuverantwoord ondernemen, daarom hebben is besloten die producten niet meer in het assortiment op te nemen.

Snel

Om de vuurwerkliefhebber snel van dienst te kunnen zijn heeft Vuurwerk Naarden een slim systeem bedacht. Tevoren bestellen kan via internet of voorverkoopadressen. Die bestellingen worden onmiddellijk gereserveerd en kunnen bij afhalen binnen enkele minuten worden afgeleverd. De locatie op het industrieterrein waarborgt een goede bereikbaarheid vanaf de Vesting, Naarden, Bussum en de snelweg A1. Er is bovendien volop parkeergelegenheid.

Gezelligheid

En dan de gezelligheid. Vuurwerk is een feest voor wie er verantwoord mee omgaat. Het uitzoeken van het vuurwerk is ook een feest. Bij Vuurwerk Naarden staat gezelligheid daarom hoog in het vaandel. Voor bezoekers aan de winkel staat de koffie klaar en is er ieder jaar ook een flinke voorraad oliebollen voor de liefhebbers.

Voor alle belangstellenden vindt er ook dit jaar weer een spectaculaire vuurwerkshow plaats. De show staat voor 15 december 2009 om 19.30 uur op de agenda op de vertrouwde locatie: de parkeerplaats van bastion Nieuw Molen in de Vesting Naarden. Tijdens de show worden de fantastische vuurwerkpotten van het assortiment getoond. Het wordt een waarlijk spektakel.

Bron: De Gooi en Eembode

Zo was een leuke demo, met een leuke finale. Een paar leuke producten gezien waaronder de No Mercy. Deze cake knalt echt lekker :D. Verder jammer dat de parkeerplaats al 35 min voor de show al vol stond waardoor er wat parkeer problemen waren.

Een paar leuke foto's kunnen maken, en uiteraard is er ook gefilmd en die komen morgen online.

Was een prima demo hoor, best wat producten langs zien komen die ik nog niet live had gezien en bijna allemaal vond ik ze goed.
De no mercy heefd me vanavond echt overtuigd, wat een heerlijke klappen geven die op de juiste afstand:)

Prima foto's Maikel, leuk dat jullie er ook waren. Jammer dat we elkaar niet gezien hebben vooraf, maar morgen zien we elkaar bij Huizen, halen we het wel in. :)

Leuke demo, goed georganiseerd, op wat verkeersproblemen na, maar daar doe je weinig aan. Weer zat prima mee, gelachen om de omroeper, wat maakte die geniale opmerking die nergens op sloegen hehe, verkeerde uitspraak etc., maar hield het wel levendig. Mooie producten gezien, fijne korte afstand, top! :D

:bye:

Vond het ook een heerlijk showtje, de no-mercy had op internet al wel mijn aandacht gewekt maar dat werd sterk bevestigd vanavond. Voor de rest weer heel wat wijzer geworden over alle potjes en effecten;) Mooie foto's btw Maikel89!

Bedankt voor de foto,s Maikel.

Vraagje aan de aanwezigen: hoe klonk de Silver Salute vanavond en was de finale mooi?

Hij klonk top, lekker hard weer en dan is het nog hoog op een berg en niks om je heen ook. :D Prima dus, gewoon een topper, toch was de No Mercy goed vergelijkbaar qua knal vanavond. :rolleyes::wink:

Finale was zeker leuk, alles kwam nog eens voorbij, goed getimed door de heren van Katan, na de laatste salute nog 1 salvo van chry crackling en klaar was het. :p

Back
Bovenaan