Demo Milheeze 27-11-2010

Gelukkig heb ook ik weer eens kruit kunnen snuiven; was al weer zó lang geleden na Rotello...
Complimenten aan de crew van ANO, want ik denk oprecht dat zij de best georganiseerde demo van Nederland neerzetten.
Ondanks dat het italiaanse geweld nog maar net uit de oren is weggevaagd, heb ik weer genoten gisteravond, zowel van de finale als van het consumentendeel. Voor mij was Royal royaal de winnaar van de geshowde merken, al realiseer ik me dat er van ieder merk slechts een handvol artikelen werden geschoten.
Deze uitslag was vooral te wijten aan de tegenvallende prestaties van het Bonfire-spul. Was ik vorig jaar nog laaiend enthousiast over dit merk, nu had ik toch de sterke indruk dat het aan kwaliteit fors heeft ingeleverd. Earcatcher, Wodka Blue, Treasure Island, vorig jaar absolute top, nu voor mijn gevoel veel magerder effecten en beduidend mindere bursts.

Wie kan mijn indruk bevestigen, of eigenlijk liever ontkrachten?
Ligt het misschien toch aan mijn jetlag?

Er zijn veel demo,s in Nederland waar we met zijn allen naar toe gaan om vuurwerk te zien.
Maar er zijn ook demo,s waar je niet alleen voor vuurwerk gaat maar alles er omheen, gezelligheid,gastvrijheid etc.etc.
ANO Vuurwerk is zo,n demo. Ik heb mij gisteren weer uitstekend vermaakt.
Ik heb schitterend vuurwerk gezien, vooral de finale was genieten, mooi geschoten onder het nummer van Queen,s somebody to love.
De demo verliep snel en vlekkeloos, ik ben van mening dat ANO Vuurwerk prima collecties in huis heeft, ik begreep alleen soms niet de keuze van de producten die voor deze demo gebruikt zijn.
Verder alle lof en dank aan de gastvrouw en gastheer.

Wat een bijzondere demo, zoiets kan alleen met Witte. Helaas heb ik een hoop van de demo moeten missen omdat mijn reis niet helemaal op rolletjes verliep (trein gemist en daardoor klopte m'n hele reis niet meer.. laatste bus daardoor gemist maar gelukkig stond er een taxi) maar ik was nog op tijd om wat toppers als 'woede' en 'jaloers' te zien, vooral die laatste wát een ding zeg:droolthum! De finale was een aangename verrassing 8" wat een gekkenhuis:bonk:! Ze hebben zichzelf weer eens overtroffen!

Na afloop nog een in gezellig aangeklede winkel wat nagepraat (en die party poppers geweldig:devil:) en gelukkig kon ik een lift naar huis krijgen (bedankt Anneleen:bye:). Al met al een geslaagde avond, alles werd uit de kast getrokken om het iedereen naar de zin te maken en dat is meer dan gelukt. Bedankt!

Geweldige show ja!
Mooie finale! Erg lekkere friet ook, dat heb je niet vaak zeker niet als het gratis is!
Goed georganiseerd ook! Er waren mannen met hesjes die ons naar een zeer groot veld brachten met voldoende ruimte om te parkeren. Aangekomen kregen we een schietlijst, een fingerlight van proline (ter waarde van 50ct :p) en een pen! Even naar binnen geglipt om een folder te bemachtigen! Een erg goede demo, lekker tempo niet alteveel gezeur maar gewoon knallen! Er stond een mooi scherm waar je de naam en prijs van het geschoten artikel kon zien! En toen die finale! Erg mooi! Mooiste wat ik dit jaar heb gezien! Het enige wat jammer was is dat het waarschijnlijk om muziek knalde alleen kon je de muziek niet zo goed horen. Na de show meteen naar binnen gegaan om mijn bestelling te plaatsen. Ook een leuk zena shirt gekocht. Nog even de dummies bekeken, wat mensen gesproken en natuurlijk de party Poppers! Ik heb genoten! Op naar de volgende demo van ANOvuurwerk!

Laatst bewerkt:
1.gif

2.gif

4.gif

5.gif

6.gif

Gr stefan

Deze uitslag was vooral te wijten aan de tegenvallende prestaties van het Bonfire-spul. Was ik vorig jaar nog laaiend enthousiast over dit merk, nu had ik toch de sterke indruk dat het aan kwaliteit fors heeft ingeleverd. Earcatcher, Wodka Blue, Treasure Island, vorig jaar absolute top, nu voor mijn gevoel veel magerder effecten en beduidend mindere bursts.

Wie kan mijn indruk bevestigen, of eigenlijk liever ontkrachten?
Ligt het misschien toch aan mijn jetlag?[/QUOTE]

Is er iemand die deze mening ook deelt.
Ik ben namelijk van plan wat cakes aan te schaffen maar als het echt zo is schrap ik ze van me lijstje.

grtz

Over Bonfireworks:

Ik ben van mening dat Bonfireworks nog steeds een prima collectie heeft met uitstekende producten en helemaal voor die lage prijzen
En zeker zijn niet alle producten veranderd, bovendien hebben we niet alle 32 artikelen gezien maar slechts 9.
Mijn persoonlijke mening over de producten die we gezien hebben, in cijfers uitgedrukt: Bonfireworks is van een 10 naar een 8 gegaan.
Waarbij vooral bij Wodka Blue het verschil t.o.v. vorig jaar het meest te merken was.

Strak georganiseerde demo die erg gezellig en met goed vuurwerk was!

Over de demo:
Potten van Royal zijn van een goede gemiddelde kwaliteit. Alleen de Royal Shining vond ik een beetje tegenvallen.
Hot Chains en Beautiful Leaves sprongen er voor mij uit in positieve zin,

Bon blijft een sterk merk, maar je kon duidelijk merken dat meerdere potten minder presteerden dan afgelopen jaar. (o.a. Wodka Blue en Outrageous die een mindere burst hebben en vooral minder breed zijn dit jaar)
De Treasure Island bleef wel overeind staan!
Great wall of China werd helaas niet geschoten, maar er bleef genoeg moois over.

En dan Marijn met voor mij de beste (en vooral meest innovatieve potten).

Vetjes vond ik erg mooi, al hadden hier de mines ook best met 2 tubes tegelijk gemogen (tipje voor de volgende batch).

Bartje vond ik ook erg mooi, en dat kwam niet alleen door het label. Blauwe mines die overgaan in wit. Prachtig!

Swingende Nico was voor mij een aangename verrassing die er zeker bij komt.

Gelukkig Nieuwjaar is eigenlijk gewoon een erg leuke cake. Ik ben benieuwd hoe hij is zonder de wereldberoemde zangeres uit Eemnes.

Jaloers was voor mij de topper van de avond! Hij is prijzig, maar met korting komt deze rond de 50 euro te liggen, en dat is die gewoon waard. Een echt topper.

Leuke demo met veel toeschouwers, lekkere patat, een mooie profshow en aardige producten. Vond Grof Geschut, Gorgeous en Piedewiet mooi. Ook Royal Bonsai (harde knallen en grote boeketten), Perfect Harmony, Treasure Island en Hot Chains waren leuk. De mines van Vetjes waren ook een aanrader voor mij. Jaloers was erg mooi, maar voor 74 euro best duur. Gelukkig Nieuwjaar is voor de mensen die van langdurige potten houden best leuk, met aardige effecten in meerdere richtingen (en er zit een nieuwe oud & nieuw hit bij :wink:)

Laatst bewerkt:
Mooi om alles op film terug te zien. Wat betreft de consumentendemo vond ik Vetjes, Woede en Jaloers erg mooi. Spring Flower van Bonfire ook erg bijzonder, falling leaves tot aan de grond.
De finale verliep erg goed, lekker om zo een beetje op te warmen in die kou.

Back
Bovenaan