[Demo] Milheeze 25 november 2017

Dit jaar sla ik helaas ff over! Is de uitgerekende datum :cool: Maar ik ben zeer benieuwd naar oa die nieuwe boxen van Evolution! Ik zie de films graag tegemoet!

Dit jaar sla ik helaas ff over! Is de uitgerekende datum :cool: Maar ik ben zeer benieuwd naar oa die nieuwe boxen van Evolution! Ik zie de films graag tegemoet!

Alvast van harte!!

----

Na een jaar compleet verkeerd gereden te zijn en te laat aan te komen en een ander jaar tijdens het rijden door eindhoven-woensel richting milheeze aangehouden te worden. Waarbij we een uur lang aan de kant gestaan hebben en alles binnenste buiten werd gekeerd, omdat we echt te jong waren voor zo'n auto en er meldingen uit de buurt waren gekomen (??). Uiteindelijk natuurlijk niks aan de hand en meerdere excuses gekregen.
Kan ik er ook dit jaar ivm langere werktijden in deze periode van het jaar niet bij zijn.

Ben zéér benieuwd naar alle fotos en videos van de nieuwe dummys en producten. Ano voert een mega breed assortiment, dus alsjeblieft allen maak me blij en post overmorgen zoveel mogelihj productvideos en dummyfotos!!

Alvast veel plezier!

Kleine kans dat er al spullen binnen zijn als ik alles zo lees. Dat was vorig jaar niet anders bij deze demo had ik begrepen, maar nu is alles helemaal laat natuurlijk. Misschien dat ik hier nog wel heen ga, het is alleen wel een aardig stuk rijden. Dus ik moet mezelf nog maar eens overhalen.

Kleine kans dat er al spullen binnen zijn als ik alles zo lees. Dat was vorig jaar niet anders bij deze demo had ik begrepen, maar nu is alles helemaal laat natuurlijk. Misschien dat ik hier nog wel heen ga, het is alleen wel een aardig stuk rijden. Dus ik moet mezelf nog maar eens overhalen.

Sowieso schieten ze de evo boxen, en er is al wat china red binnen dus laat ons wel verassen wat ze schieten.

Ik twijfel nog een beetje. Heeft iemand een idee of de eindshow weer net zo dik wordt als vorig jaar, of tot welke calibers ze uberhaubt schieten?

Sowieso schieten ze de evo boxen, en er is al wat china red binnen dus laat ons wel verassen wat ze schieten.

Ja, maar die nieuwe Evo boxen zijn dan wel weer samples. Nu ga ik er bij Evo vanuit dat de samples vergelijkbaar zijn met de productie, maar eigenlijk weet je nog net niks :bonk:

Ja, maar die nieuwe Evo boxen zijn dan wel weer samples. Nu ga ik er bij Evo vanuit dat de samples vergelijkbaar zijn met de productie, maar eigenlijk weet je nog net niks :bonk:

Dat klopt samples moet je altijd afwachten, maar evo kennende zal dat zeker wel goed zitten.

Back
Bovenaan