[Demo] Makkelie Vuurwerk Vijfhuizen 20-12-2019

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Stad/dorp: Vijfhuizen
Locatie: Oude Schipholweg 1100, 2141 BG
Datum: Vrijdag 20 december 2019
Tijdstip: 19:30 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk
Bijzonderheden: ...
 
Hopelijk gaat ie door inderdaad, de schietlijst ziet er goed uit, benieuwd naar de productie.

IMG-20191218-WA0014.jpg
 
Oei zie inderdaad interessante producten tussen die ik graag "productie" wil beoordelen.
Zal eens kijken of ik wat ga filmen en welke
 
Benieuwd naar de sun flower. Zelfde kaliber als funke alleen stuk goedkoper. Heb er in iedergeval 4 pakjes gratis bij mijn bestelling
 
Ik vond de Sunflower erg tegenvallen vanavond. Misschien was ik er meer van uit gegaan dat het grote effecten zouden zijn maar menig cake(-box) had dezelfde effecten. Verder een prima demo, goede producten gezien. Mijn eerste kennismaking met Makkelie en hun producten maar heb mij goed vermaakt, veel goede producten gezien. Zal mijn bevindingen in de topics plaatsen zover ik mij deze kan herinneren.
 
Ik heb het hele demo gefilmt maar niet van mooie kwaliteit (behalve de boeketten dat pikte wel prima op)
Moest met telefoon filmen door omstandigheden grrrrr...

Ik ben benieuwd of er alleen prodictie ks geschoten of sample.
Zal het morgen even vragen, was nu te druk voor.

Het was een hele leuke demo waar ook beschermbrillen werden uitgedeeld.
Bijna alle producten zagen er goed uit! Ik wil bijna zeggen dat je geen miskoop kan hebben met wat ik vanavond zag!

Oh en die finale... wat een geweld haha heerlijk!!
Lekker veel boxen afsteken en doordrammen. Ik voelde mijn hartkloppingen door de adrenaline van al dat geweld poahh
 
Hoe was de Fire Festival?
Ik geloof in 17 seconde weg. Ik vond hem super tof, maar niet €80,- tof. Staat wel op de wish list voor volgend jaar. Mijn telefoon stelt helaas heel slecht scherp. Had je graag het filmpje laten zien. Maar het komt heel dicht in de buurt van het productfilmpje.
 
Back
Bovenaan