Demo Maarssen 19-12-2009

Denk het haast niet ivm de kou.. maar is er nog gefilmd door Mattenfreak?
Zou het graag willen terug zien.

Mike kon niet filmen; hij zat gevangen in een muts. Feitelijk was het meer muts dan Mike. Als die muts zich niet had voorgesteld dan had ik nu nóg niet geweten dat Mike er ook was...
Leuk om ook Vette Marja eens in het echt te ontmoeten. Echt een topwijf, maar ik vind haar wel prijzig!

Hahaha, maar geen koud hoofd. :p

Was een leuke demo, weer verschillende lijnen gezien, enkel de producten van Broekhoff zag ik voor het eerst deze maand, al ging het mij daarbij enkel om de Clouds of Thunder. :D

Ondanks de barre omstandigheden was het allemaal prima gegaan, muziek bij de finale, zo goed als alles ging normaal af en qua organisatie van Vechtweelde zelf was het ook zeker goed. Terrasverwarmers tussen het publiek, oke, het hielp niet veel, maar toch beter dan niets hehe. Binnen alles mooi uitgestald en genoeg pennen en bestellijsten om direct in te kunnen vullen. Top dat er weer oliebollen waren, mmmmmm... :p:D

Was ook weer een gezellig treffen met wat bekenden, maakt het allemaal nog leuker.

Heb wel een tip van Jan (cass) maar genegeerd, die vond de Phalanx toch wel een leuke cake, werd op de demo als laatste geschoten. Manman, wat een triest ding haha, 70 euri en compleet bagger, hoor het hem nog een goede cake noemen hahahaha. :bonk::wink:

Beelden komen goed over Smilli, en er bestaat zeker interesse voor productvideo,s
Altijd welkom, en bedankt voor het delen.

Heb wel een tip van Jan (cass) maar genegeerd, die vond de Phalanx toch wel een leuke cake, werd op de demo als laatste geschoten. Manman, wat een triest ding haha, 70 euri en compleet bagger, hoor het hem nog een goede cake noemen hahahaha. :bonk::wink:

Die muts heeft nog strakker gezeten dan ik al dacht...

Back
Bovenaan