Demo Maarssen 18-12-2010

Helaas kan ik er toch niet bij zijn i.v.m. een etentje, baal ik wel van.
Demo is lekker om de hoek en altijd gezellig.

Veel plezier allemaal, hopelijk blijft het wel droog! :wink:

:bye:

De schietlijst voor zaterdag 18 december 19:00uur:

Met aansluitend de finale met de mooiste Marijn artikelen. Zou het dit jaar sneeuwvrij blijven? Heaters zijn weer geregeld mocht het koud worden. Oliebollen zijn ook besteld, dus wij hebben er zin in!

Ja hoor, het lijkt droog te blijven, sneeuw zou pas rond 23.00 uur moeten komen...wel koud met 5-6 graden vorst....Veel plezier allemaal, ik moet werken helaas

David:bye:

Me vader heeft net besloten dat we toch gaan,dus zal ik er ook bij zijn!!
Mensen tot straks dan?!

Was een net zo koude als vorig jaar gelukkig! Heerlijk.

Ik kwam net van de demo van Azuma, dus had m'n portie van Wolff en BKV al gehad.

Nu stonden: GBV, Broekhoff en Marijn op het program.

GBV was erg slecht op de Asian thunder cake na. Wat een prutcollectie is dat toch weer zeg. (voor de zoveelste keer bevestgd)

Van Broekhoff waren de 3 stage whistling, zodiac en Crown King leuk.
De Wonderful Heaven is fantastisch.
De Clouds of Thunder op de rechtse post kan wel eens van een nieuwe batch zijn, want die knalde voor geen meter. ook links knalde een stukje minder dan die van vorig jaar.
Thunder Defense is ook zeker niet de moeite waard.
Silver Salute is na vanavond voor mij zeker de enige echt knalcake van NL.

Van Marijn waren de Vette Marja en de Gelukkig Nieuwjaar zoals vanouds. Heerlijke potten. De mine van de Vette Marja kwam net zo hoog als de boeketten van de Heavenly red. Zeker 10-15 meter.

De finale werd tenminste wel elektrisch geschoten, na het gestuntel met de hand tijdens de demo.
De Hoogmoed kwam meerdere keren voorbij tijdens de finale. Wat een lekkere pot is dat toch zeg.
Was een perfect eindschot geweest.
Leent zich ook uitermate goed om shaped neer zetten door de tails.

Om eerlijk te zijn was de finale een beetje een rommeltje. Beelden zaten zeker niet logisch in elkaar. Dat kan de volgende keer beter.
Vette Marja waren ook jottem geweest voor de finale... (tipje)

Na de demo ben ik doorgereden naar de demo van Koningsdal in Utrecht.

Back
Bovenaan