Demo Landgraaf 07-11-2009

Ik was er gister avond ook met een maat en 3307 :D

Al met al toch een leuke demo gisturen :wink:
Veel cunsumenten cakes en de prof show was beter dan die van vorig jaar !
Tot de volgende demo :bye:

Hierbij wil ik iedereen van rohan bedanken voor de gezellige dag, was een stuk rijden maar het was het waard.

Ik heb ook nog wat foto's van het opbouwen die zijn hier te vinden.

de filmpje komen binnenkort.

ik was gister ook weer daar:D en heb ook de rondleiding gehad samen met een maat van me ( wienyboyy )heb daar oon een paar foto's van gemaakt en zullen er zo snel mogelijk te zien zijn

gr pyro-boy

Zena is mij toch echt wat tegen gevallen, zag het nu voor het eerst en er zitten hele mooie producten bij, maar vooral de nieuwe artikelen vielen mij heel erg tegen. Slechte kwaliteit, hoge prijzen en het tempo van de cakes was echt slecht, de één schoot door, de ander ging te traag, cakes stopten halverwege, nee, niet best, kan er niet goed mee timen in ieder geval, zonde.

Ben er niet bijgeweest vanavond wegens verplichtingen in Osnabrück :p, maar als ik de ervaringen van Mike zo lees waren die hetzelfde als de mijne bij de demo in Milheeze, en speelt de vochtigheid daar dus geen enkele rol in!
No offence, maar dit zijn de feiten...

:thumbsup:
Ben er niet bijgeweest vanavond wegens verplichtingen in Osnabrück :p, maar als ik de ervaringen van Mike zo lees waren die hetzelfde als de mijne bij de demo in Milheeze, en speelt de vochtigheid daar dus geen enkele rol in!
No offence, maar dit zijn de feiten...

Dan wil ik verder ook niet zeuren maar dat is toch met al het Nederlands vuurwerk. Het is misschien wel mooi maar slecht. Het knalt vaak te laag, slaat vaker uit of gaat gewoon helemaal niet aan. Ik heb best veel "illegaal" vuurwerk gezien en daar gebeurd het dus niet mee. Omdat
alles zo goedkoop mogelijk moet wordt er veel van slechte kwaliteit gemaakt. Als die overheid de regels voor opslag al versoepelde en de belastingen verlagen dan zou het vuurwerk in Nederland qua veiligheid al
een stap vooruit gaan

Trouwens over regen gesproken, die schietlijsten stonden op mooi papier hoor! :thumbsup: Het mocht wat kosten ;)

Wat de schietlijsten betreft, was het drukken op dit papier goedkoper, dan 5000 gewone kopiekes laten draaien....

Hoi.

zou het erg zijn als ik er een film van maak van circa 50 minuten?
En die erna zal uploaden?
Het werk is al gebeurd. Nu wachten!

De show was Geweldig! Vriend van me zei in ieder geval dat hij versteld stond van de Finaleshow. Dus het jubileum nummer van de prof show mocht er zijn!!!

De show komt zo snel mogelijk Online! (Als internet meezit)

Ben benieuwd naar de 50min film van je Ivo!
Ook staan er inmiddels meer foto's op de site inclusief een filmpje van de slotshow.

hallo allemaal

ik wil eigenlijk iedereen bedanken wat op de demo mee heeft geholpen met de opbouw en natuurlijk de rotzooi weer op ruimen het was een geweldige dag en natuurlijk maikel in bijzonder danken hij komt even van almere af om een vuurwerk bij te wonenen en mee op te bouwen (bedankt} en tot een volgende keer

Hoi.

zou het erg zijn als ik er een film van maak van circa 50 minuten?
En die erna zal uploaden?
Het werk is al gebeurd. Nu wachten!

De show was Geweldig! Vriend van me zei in ieder geval dat hij versteld stond van de Finaleshow. Dus het jubileum nummer van de prof show mocht er zijn!!!

De show komt zo snel mogelijk Online! (Als internet meezit)

Kom maar op met je film Ivo :p
Zal inderdaad veel werk zijn, maar liefst 64! producten zijn er geschoten.
Ik kijk er in ieder geval naar uit.!!

De vuurwerkshow in Landgraaf (Megaland) van 2009, alleen het laatste stukje van het professionele gedeelte.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zo alvast de eerste 12 filmpjes in HD van de producten:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

:D

Gaaf Jack, dat je de demo van de producten online hebt gezet.
Ik ben er heel blij mee en ik denk velen met mij.
Top.!!!

Toppie Jack!
Geweldig dat je ons weer deze topkwaliteit voorschotelt en zo snel!
Ik zie uit naar de rest!

Geen Probleem :) Ik ben er nog mee bezig zijn er "maar" 64 dus het neemt allemaal wat tijd in beslag. :p

Als ik op HD druk dan gaan het bij mij heel erg schokkerig, dat ligt zeker aan mijn internet verbinding? Want ik heb dat overal zelfs bij mijn eigen films.

En waarin comprimeer je eigenlijk? Ik heb nu pinnacle 12 en dan in HD 720p Maar dan worden de bestanden best groot. Ik zie op het internet films van

25038_FPM_WMV_HD_1280x720_MFS.wmv

.WMV

313 MB (328.613.888 bytes)

20 minuten!

Hoe flikken ze dat?!
Maar de stukjes die ik er tussen door zie zijn erg vet! Mooie filmpjes!

Back
Bovenaan