Demo Landgraaf 07-11-2009

Als het goed is heb je vandaag mail gehad.
De voorbereidingen zijn in volle gang, en morgenvroeg kan het bouwen beginnen!

ik heb er zin in.. morgen ben ik er smiddags al om het een en ander op video en foto vast te leggen. :D Het begint onderhand een leuke traditie te worden de grote demoshow van Rohan in Landgraaf :p

Vanavond samen met Mike (Mattenfreak) hier aanwezig.
Wie komen er nog meer op het feest?
Jammer van de regen. Hoop dat de weergoden ons vanavond goed gezind zijn.

Ik kom vanavond zoals alle andere jaren ook weer een kijkje nemen.
Inderdaad hopen dat het weer meezit en dan weer lekker genieten van de show.

Zoo weer terug!

Aller eerst Ben natuurlijk bedankt voor de invalideplaats! Had een mooi uitzicht, en een goede zitplaats :)

De demoshow was netjes vanaf 5 punten zoals eerder jaar natuurlijk weer top! Jammer dat electrisch ontsteken niet vlekkekloos ging en meerdere malen verkeerd producten door elkaar heen geschoten werd. Ik had hier meer van verwacht en van de prof show minder

De profshow verraste mijn zeer positief. Vorig jaar was het helemaal achterop het veld en dit jaar een stuk dichterbij voor mijn neus terwijl er toch shells werden geschoten(2,5 inch?) Zeer nette show overigens! We hebben in elk geval genoten en probeer wat mooie product filmpjes te maken waar het niet door elkaar geschoten is

ps:

Parkeren was wel beter dat kwam omdat wij 3,- moesten betalen waardoor het een stuk rustiger was. Echter snap ik één ding niet: Als er binnen de hekken gedrongen wordt gevloekt en getiert door mensen. Waarom staan er buiten de hekken dan 7 "verkeersregelaars" naast elkaar? Die heb je dan toch juist binnen de hekken nodig om de auto's in goede banen te laten leiden? Blijft een minpuntje maar melanie was zo associaal om overal om heen te rijden waardoor wij als eerste weg konden :)

zo ook weer thuis. Het was weer een prima verzorgde Demo! de slotshow was ook top! Het was weer bere gezellig samen met Guy, Fred, Gerdo en Mike :p

alvast een fototje van de slotshow:
ROHAN_LANDGRAAF_07-11-2009_000.jpg

We schrijven inmiddels 02.27 uur en ook net thuis gekomen van een avondje Limburg.
Een beregezellige avond met een prima georganiseerde demo.
Inderdaad verliep niet alles according to plan, sommige cake,s gingen eerder of later af dan de bedoeling was, maar al met al mocht het de pret niet drukken.
Prachtige cake,s gezien. Van Weco vielen vooral de Wiper en Terminator in zeer positieve zin op. De Investigate van Hardix blijkt geen eendagsvlinder te zijn, een super cake, W-shaped met diverse effecten en kleuren in een moordend snel tempo.

De afsluitende prof show was goed en het bijbehorende muziekthema idem. Afsluitende finale van de profshow was zinderend mooi, breed en hard.

Mensen van Rohan: bedankt voor de VIP plek, kon alles zeer goed zien zo.
Leuk om Jack, Gerdo,Guy en Maikel te spreken.
Allen bedankt en Mike natuurlijk voor de gezelligheid tijdens deze lange trip

Laatst bewerkt:
Was zekers een lange trip haha, maar het was een absoluut een gezellige avond met mooie plaatsen, waarvoor bedankt Rohan! :D

Demo ging niet helemaal lekker nee, gelukkig herkennen wij de effecten bij de juiste producten haha, letten die andere toeschouwers toch niet op. :wink: Paar hele leuke cakes gezien, maar mijn topper van de avond is de Investigate, verder de Wiper van Weco erg tof en van Zena de Palmtree-cakes, 2 van die 25s-cakes Golden Willow + Brocade Crown waren super en tot slot de Wonderful World. Ben niet overtuigd door Weco, al waren het slechts enkele cakes vanavond natuurlijk, wil ik nog wel meer van zien. Hardix goed en wat minder, weinig op aan te merken eigenlijk. Zena is mij toch echt wat tegen gevallen, zag het nu voor het eerst en er zitten hele mooie producten bij, maar vooral de nieuwe artikelen vielen mij heel erg tegen. Slechte kwaliteit, hoge prijzen en het tempo van de cakes was echt slecht, de één schoot door, de ander ging te traag, cakes stopten halverwege, nee, niet best, kan er niet goed mee timen in ieder geval, zonde.

Finaleshow met prof, altijd lekker, finaleschot was heerlijk breed, super haha, al was het wel veel van hetzelfde qua shells. Zieke mines, lekkere burst en je had bijna een lasbril nodig haha, felle krengen. :p

Heren, allen bedankt, was weer gezellig! Ben benieuwd wanneer de films verschijnen, heb zelf niet gefilmd. :wink:

Ja, ook ik was aanwezig. (zou eigenlijk helpen en aan rondleiding meedoen, maar door andere zaken is dit helaas niet doorgegaan.)

Oke, terug te komen op de show. Show begon 15 minuten later dan gepland omdat er nog mensen in de rij bij de kassa stonden? :frusty:
Moeten ze toch maar iets eerder vertrekken.

Demo zelf ging inderdaad niet goed. Gelukkig weet ik zelf wel wat wat is, maar het probleem is dat de gemiddelde leek dus hier geen enkel idee van heeft en misschien per abuis enkele cakes aangrstreept hebben die misschien niet de gewenste effect zullen hebben. Jammer dat er zoveel mis ging (tot ergernis aan toe).

Verder was het jammer dat juist 2 cakes niet werden geschoten die ik graag wilde zien. De Spinning Salute en de Chinese Great Wall.
Nu als ik het zo bekijk waren er van al die dik 60 cakes, maar 5 tussen die ik wel interessant vond. Namelijk de Investigate, Fusion, Inner Laugh, Tequila en Share the Flare. Ook waren er wel enkele bij die ik zeer mooi vond, maar gezien de prijs toch maar links laat liggen. Dit zijn dan oa. Wiper en Burned Horse.

Professionele show was zeer goed, mooie op muziek dat echt hierop aansloot.
Volgens mij tot kaliber 3" wat ik niet verwacht had. Eerder was het toch alleen maar tot 2"? Enfin, de beste show van Rohan tot nu toe (wat geschoten is op Megaland).

Ik wil Ben en zijn ploeg hartelijk bedanken voor deze avond!! :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Slechte kwaliteit, hoge prijzen en het tempo van de cakes was echt slecht, de één schoot door, de ander ging te traag, cakes stopten halverwege, nee, niet best, kan er niet goed mee timen in ieder geval, zonde.

Hou er wel rekening mee dat alles behoorlijk vochtig was hierdoor kan de cake zn kwaliteit (snelheid ineens stoppen) ook verloren gaan.

Aan het verslag ben ik druk bezig, en ik hoop ook dat hier nog wat filmpjes gaan verschijnen want heb zat statieven gezien hahaha

Hou er wel rekening mee dat alles behoorlijk vochtig was hierdoor kan de cake zn kwaliteit (snelheid ineens stoppen) ook verloren gaan.

Aan het verslag ben ik druk bezig, en ik hoop ook dat hier nog wat filmpjes gaan verschijnen want heb zat statieven gezien hahaha

Heeft zeker een rol gespeeld inderdaad, maar in hoeverre is wel de vraag. Ik houd het in gedachten, bedankt, zal vast nog wel een keer een demo zien met vuurwerk van Zena Nederland, ben benieuwd of er een duidelijk verschil is. :wink:

Niet alles was vochtig in ieder geval haha, paar cakes vatten behoorlijk vlam zeg. :p

Gister weer een leuke en gezellige avond gehad altijd leuk weer wat vuurwerk te zien. Door de demo wel weer iets op mijn verlanglijstje en ideetjes kunnen opdoen voor combotjes.

Het prof gedeelte zat een lekker tempo in en tja die finale was wel even een verrassing, heerlijk breed:).

Er zaten in een paar cakes erg grote afwijkingen qua tempo, jammer van deze potten aangezien er zat mensen zijn die combineren. Maar dit valt Rohan natuurlijk niet te verwijten.

toch jammer dat ik jullie niet allemaal ff heb kunnen meeten, hadden jullie geen intressen in de rondleiding?

foei toch!
Volgende keer beter zullen we maar zeggen ;)
Ik hoop trouwens over +- 30 minuten de opbouw foto's online te hebben!

Zeker wel, wij hadden echter niet de mogelijkheid om eerder te vertrekken, kwamen ook pas rond 20:15 aan. :rolleyes::wink:

in een SMSje wat ik van Mike kreeg stond: "we zijn geland" :D

Voortaan wat eerder opstijgen en wat harder doorvliegen.. En wat minder naar het gezwets van Fred luisteren die naast je zit! :p Hahahahaha

Fred, die overigens na de demo de verleiding niet kon weerstaan om een poster van de Golden Earing mee te gappen :D:p

Vanavond ga ik de beelden op me pc zetten

Hey jack, leuk je een keer gemeet te hebben. Ben benieuwd naar de rest van je foto's! De onze zijn niet goed gelukt helaas.... Trouwens dan hoop ik niet dat ze geflitst zijn bij sittard :X Want iemand die ik kan krijgt een prent thuis :(

Back
Bovenaan