[Demo] Kwekerij Souman Hattem 22 december 2018

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Hattem
Datum: 22 december 2018
Tijdstip: 19:30
Collecties:
Bijzonderheden: China Red, Wolff collecties

Na Wagenvoort demo deze aansluitend meegepakt ook hier wat regen vanavond maar al met al viel het mee ook hier leuke demo gezien en qua publiek ook aardig druk een paar mooie producten gezien toppers in mijn ogen de Mad Twister presteerde uitstekend en ook enkele budget cakes CR waaronder de Manipulator verraste mij en verder de High Voltage en de Wolf Salute 16 en de Pandora s box presteerde uitstekend. Van de boxen vond ik de Wolff Bulldozer een dikke topper! En de finale erna op muziek was prachtig al met al prima demo. Volgend jaar weer..

Super mooie demo gezien, veel goede producten! Eigenlijk geen tegenvallers, en ondanks de regen een leuke demo gehad :) De knalcakes van China Red en Wolff waren erg goed, The Dog erg vette cake en ook de budget cakes zoals Mistral, Manipulator en Ice Crystal wederom erg goed. En ook de finale vond ik leuk, niet overdreven, maar een mooie pyromusical!

Enige puntje, ik denk dat de Bulldozer en de Patriot zijn omgedraaid in het afsteken. Vond de vermeend "bulldozer' wel erg lang doorgaan, erg hard knallen en erg mooi voor 90 euro, terwijl de 'Patriot' dan weer kort was, kleinere boeketten en bij lange na geen 160 euro waard was. Ik heb genoeg mensen met camera's gezien, dus ik hoop dat we op basis van die filmpjes dit kunnen uitsluiten :wink:

ik kan je er wel iets over zeggen,
Het was een misverstand. De een werd in twee delen geschoten. dus bij de bulldozer werd het eerste deel van de patriot geschoten. Daarna werd de patriot geschoten en die zou dus twee delen moeten hebben, maar er stond er nog maar 1. Het eerste deel was er weggeschoten bij de bulldozer
greetzz

Back
Bovenaan