boozebelly
VWC lid
Broodjes hamburger, oliebollenkraam, Aziatisch eten (Vietnamese loempia’s etc.) en ik hoorde iets in de wandelgangen over broodjes kip. Die staan er sowieso. Hoe dan ook hoeft niemand te verhongerenStaat de patatkraam er weer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Broodjes hamburger, oliebollenkraam, Aziatisch eten (Vietnamese loempia’s etc.) en ik hoorde iets in de wandelgangen over broodjes kip. Die staan er sowieso. Hoe dan ook hoeft niemand te verhongerenStaat de patatkraam er weer?
Oeeeh, die oliebollenkraam is mij de vorige keren niet opgevallen. Om de sfeer maximaal te ervaren vrijdag even op letten!Broodjes hamburger, oliebollenkraam, Aziatisch eten (Vietnamese loempia’s etc.) en ik hoorde iets in de wandelgangen over broodjes kip. Die staan er sowieso. Hoe dan ook hoeft niemand te verhongeren![]()
Waar zie jij die schiet lijstDit jaar voor het eerst meemaken. Hele dikke schietlijst! Sluit niet uit dat er nog wat besteld gaat worden. Wordt er nog een vuurwerkcrew meeting gehouden?
@vuurwerkduivenVoor de liefhebbers, hierbij de lijst voor 12 december. Op deze producten geven ze ook dit jaar weer 10% korting tijdens de demo avond.
Denk dat de eerste 36 rijen wel members zullen zijn van VWCDit jaar voor het eerst meemaken. Hele dikke schietlijst! Sluit niet uit dat er nog wat besteld gaat worden. Wordt er nog een vuurwerkcrew meeting gehouden?

Doe gewoon je ooievaar weer op..Dit jaar voor het eerst meemaken. Hele dikke schietlijst! Sluit niet uit dat er nog wat besteld gaat worden. Wordt er nog een vuurwerkcrew meeting gehouden?
Grolsch muts ook acceptabel of stoot ik dan tegen het zere been?Doe gewoon je ooievaar weer op..
Er is erger bier dus het mag XD.Grolsch muts ook acceptabel of stoot ik dan tegen het zere been?
Nope, dikke prima!Grolsch muts ook acceptabel of stoot ik dan tegen het zere been?
Helaas niet nee.Gaat Blinking Willows nog wel geschoten worden?