RickGAE
VWC lid
Toevallig dan in Breda te vinden?
Nee, ook niet. Ik ben een weekje in het buitenland.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toevallig dan in Breda te vinden?
.Wat is de verwachte eindtijd ongeveer?
Oh, ik dacht dat de finale er gelijk achteraan kwam.. dan moet ik mijn hotel ff bellenDemo zelf duurt 30 min. Tijdje niks tot de finale. Rond 20:00 - 20:15 is het wel afgelopen
.Oh, ik dacht dat de finale er gelijk achteraan kwam.. dan moet ik mijn hotel ff bellen
Een pauze zodat mensen in de winkel rond konden kijken/bestellen? Dat heb ik daar nog nooit mee gemaakt, vorig jaar ook niet. Er zit wel enkele minuten tussen de demo en de finale voor de laatste checks.Vorig jaar zat er 15 minuten tussen ongeveer, zodat mensen in de winkel rond konden kijken/bestellen. Kon aan mij liggen dat ik het niet gehoord heb, maar werd niet omgeroepen wanneer de finale zou beginnen. Stond zelf te kijken in de winkel toen de finale begon
Goed dat je het zegt. Dan was het korter dan dat ik me herinner. ExcusesEen pauze zodat mensen in de winkel rond konden kijken/bestellen? Dat heb ik daar nog nooit mee gemaakt, vorig jaar ook niet. Er zit wel enkele minuten tussen de demo en de finale voor de laatste checks.
Ik heb de finale gefilmd en ik heb mijn filmpje ff opgezocht en details bekeken: finale begon om 19:37, dus er heeft maar enkele minuten tussen gezeten.
@Bl!tZ, vorig jaar dus voor kwart voor 8
Misschien even lezenSchietlijst al bekend?
Voor de liefhebbers, hierbij de lijst voor 12 december. Op deze producten geven ze ook dit jaar weer 10% korting tijdens de demo avond.
Laat me raden...Lyon?Nee, ook niet. Ik ben een weekje in het buitenland.
Groot weiland wat hiervoor ingericht is aan de grote weg waar ook kuiper aan ligt (zie afbeelding)Iemand nog info w.b.t parkeren. ?
Eerste keer dak die kant op ga.
Als je aankomt rijden wordt je vanzelf naar het weiland schuin tegenover de zaak gedirigeerd.. Altijd goed geregeld. Je kunt er niet allemaal tegelijk uit dus aan het einde beter nog even lekker rond kijken voordat je naar de auto sprint..Iemand nog info w.b.t parkeren. ?
Eerste keer dak die kant op ga.