Demo kuiper Koekange vr. 12 december 2025

Vorig jaar zat er 15 minuten tussen ongeveer, zodat mensen in de winkel rond konden kijken/bestellen. Kon aan mij liggen dat ik het niet gehoord heb, maar werd niet omgeroepen wanneer de finale zou beginnen. Stond zelf te kijken in de winkel toen de finale begon
Een pauze zodat mensen in de winkel rond konden kijken/bestellen? Dat heb ik daar nog nooit mee gemaakt, vorig jaar ook niet. Er zit wel enkele minuten tussen de demo en de finale voor de laatste checks.

Ik heb de finale gefilmd en ik heb mijn filmpje ff opgezocht en details bekeken: finale begon om 19:37, dus er heeft maar enkele minuten tussen gezeten.

@Bl!tZ, vorig jaar dus voor kwart voor 8

Een pauze zodat mensen in de winkel rond konden kijken/bestellen? Dat heb ik daar nog nooit mee gemaakt, vorig jaar ook niet. Er zit wel enkele minuten tussen de demo en de finale voor de laatste checks.

Ik heb de finale gefilmd en ik heb mijn filmpje ff opgezocht en details bekeken: finale begon om 19:37, dus er heeft maar enkele minuten tussen gezeten.

@Bl!tZ, vorig jaar dus voor kwart voor 8

Goed dat je het zegt. Dan was het korter dan dat ik me herinner. Excuses 😅

Durf te vragen...

Is hier iemand aanwezig met goede camera; die voor ons de Wolff items wilt filmen?

- Sinner
- Crusader
- Climax
- Bounty Hunters
- Tarantula
- Gold Navy
- Skyreaper
- Grand Stand 400

Zoals jullie weten zetten we dit jaar volle bak in op productievideos van onze nieuwe items, om iedereen een zo eerlijk mogelijk beeld van onze nieuwe items te geven. In bovenstaand lijstje zitten er weer een paar die niet eerder gedeeld zijn :)

We zouden jouw beelden graag op ons Youtube kanaal delen. Stuur me even een PB mocht je aanwezig zijn en iets kunnen betekenen! Dank!

Back
Bovenaan