Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Pro xplosion komt wel op tijd binnen dan?Ja alles wat op de lijst staat is binnen!
Dat is direct ook de reden dat bepaalde producten of productlijnen juist niet op de lijst staan.
Dat is alweer 2 jaar geleden volgens mij. Vorig jaar ging alles volgens plan.Dan ga ik bij redelijk weer ook maar die kant op. Wel een behoorlijk stukje rijden vanuit de bollenstreek. Maar dit jaar maar zoveel mogelijk demo's zien mee te pakken.
Hopen dat dit jaar de eindshow op rolletjes loopt. Al was het wel heel indrukwekkend toen een kwartiertje na de show ongeveer 3/4 van het vuurwerk all at once de lucht in ging.
Ik kan er helaas niet heen (al heeft dat wel een leuke reden), hopelijk gaat er iemand filmen, want staan wel wat dingen op waar ik erg benieuwd naar ben.
jaa 2024 batch was op bij hunEcht een hele dikke schietlijst! Erg veel zin in. Is de Insane Crown Bomber batch 2025?
Tussen 18:15 & 18:30 aanwezig zijn, is wel vroeg maar dan ben je nog een beetje voor de drukte aan, het dorp loopt aardig vol rondom de demo!Nog tips mbt parkeren?
Op tijd komenNog tips mbt parkeren?
100%Ben nog erg aan het twijfelen om hier langs te gaan. is het een uur heen en terug rijden waard?
Anders kom je niet?Staat de patatkraam er weer?
100%, moet ik ook..Ben nog erg aan het twijfelen om hier langs te gaan. is het een uur heen en terug rijden waard?
Risico niet lopen, beide doen!Zeker wel, meer of ik eerst met mn zoontjes langs de mac moet.
Die optie bespraken wij ook al thuisZeker wel, meer of ik eerst met mn zoontjes langs de mac moet.
Er is altijd een weiland beschikbaar voor het parkeren. Beetje op tijd zijn en dan is er plek zat. Tis wel behoorlijk regenachtig de laatste tijd, dus hopelijk is het niet te drassig. Kan je na de demo auto'tjes helpen drukken. We gezellig en schept een band ...Nog tips mbt parkeren?

Toevallig dan in Breda te vinden?Ik kan er helaas niet heen (al heeft dat wel een leuke reden), hopelijk gaat er iemand filmen, want staan wel wat dingen op waar ik erg benieuwd naar ben.