Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie lijst! Jammer van weer zo'n vroege schiettijd, 20u had ik wel gehaaldDan maar weer van de beelden genieten.
Prachtige finale die een tikkeltje raar eindigde ...![]()
Hoe was de primal instinct?
Weer een super mooie demo gezien gisteren. Was aan de late kant dus mooi dat ze even gewacht hebben. Weer was prima, windstil en droog, daar teken ik voor de 31e. Ik vond echt goede kwaliteit vuurwerk, weinig producten die echt slecht waren. Voor mij de toppers waren gelijk de eerste cake, cloud Burst. Lekkere cake voor de vooravond. Verder Daisy beam, al jaren goed presterend. En nog een cake die na de purple peony geschoten was maar niet op de lijst stond, welke was dit? Van boxen waren de toppers de sky Princess, colourful city, 3xheaven (1e cake uitgezonderd, die was matig) en natuurlijk de jackhammer. Finale was erg mooi qua opbouw. Jammer dat het slot niet helemaal lekker liep maar een privé show van 30 seconden 10min na de tijd kon ik ook wel waarderen ��. Bedankt voor de leuke avond!
Na de Purple Peony zag je de Lemon, Green, Red en Blue peony. Eveneens van Broekhoff.