[DEMO] Kuiper Koekange 13 december 2019

Top lijst Johan!
En in tegenstelling tot vorig jaar nu wel meerdere producten die ik zelf besteld heb. :D
Vorig jaar alleen de Event Neon Wave van Rubro, het enige product dat mij echt tegenviel. :bonk:
Laten we hopen dat nu geen enkel product tegenvalt. :)

Tot vrijdag!

Eddy.

Ook aanwezig!! Heb er zin aan en ga zeker filmen!!. Weerkaarten zijn positief veranderd vergeleken met paar dagen terug.!!

In het kader van durf te vragen en te hopen: Toevallig iemand die hier heen gaat die bij station Zwolle, Meppel of Hoogeveen mij op kan pikken voor de demo en daar weer af wil zetten na die tijd? :rolleyes::angel:

In het kader van durf te vragen en te hopen: Toevallig iemand die hier heen gaat die bij station Zwolle, Meppel of Hoogeveen mij op kan pikken voor de demo en daar weer af wil zetten na die tijd? :rolleyes::angel:
Ik wilde eigenlijk hetzelfde vragen! Ik kom uit Kampen (vlak naast Zwolle) dus voor mij zou dit ook ideaal zijn! Meppel of Hoogeveen is ook haalbaar :) Graag even PM!

Ik werk in Hoogeveen en kom op de heenweg praktisch langs het station. Terugweg is ook geen probleem, alleen even een stukje van de snelweg af voor ik verder naar huis ga. :)
Ik heb niet zo'n grote auto, zeker de achterstoelen is nogal krap. Ik kan maximaal 2 volwassenen meenemen.
Wie mee wil rijden kan mij een PM sturen (vóór morgenmiddag, dan kan ik er rekening mee houden).

Eddy.

Ik ben er ook vanavond, zin om weer even kruit te snuiven. En de lijst is ook top, veel producten die al in de aanschaf staan!

Helaas door werk kan ik hier niet bij zijn maar voor een ieder veel plezier gewenst en hoop dat het weer mee zit. Zeer benieuwd naar 2” Fall Out, MJB cake en de W-triple Layer hoop op paar leuke videos...

Hopen dat het weer meezit vanavond. Alle camera spullen heb ik al klaar staan.

Het weer lijkt vanavond wel redelijk goed te worden.
Weinig wind en fris, ongeveer 3 graden. Wel kans op wat lichte regen, maar zou niet zoveel voor moeten stellen (als het al gaat regenen). Misschien wat nevel.

Eddy.

Back
Bovenaan