Demo: Kuiper Koekange 12 december 2014

was een mooie show zoals altijd :D alleen wel jammer dat het niet helemaal goed ging met de volgorde , finale was zeker top !

Het was een mooie demo, de sky palms schoot alles eruit. de pangu heeft mij aangenaam verrast! de meeste doorlont bakken werden handmatig een voor een gefakkeld erg jammer.. verder een erg toffe prof finale :-D

volgens mij liepen niet alle royalboxen helemaal goed. Daarnaast hadden ze er niets aan want de omroeper raakte in de war en dus werden verkeerde namen genoemd bij bepaalde boxen.
Vind het jammer dat het gelijk weer aan royal ligt. dat terzijde.
greetzz

Haha :) Hier hadden we het nog over vanavond! :) Maar mensen, tuurlijk ligt dit niet aan Royal! Bovendien ging ook niet elke Royal Box zoals hij zou moeten!

Kuiper, en ook Johan, bedankt voor de demo! Er zijn dankzij de demo wat keuzes gevallen op producten die ik anders misschien niet zou nemen (Sky Palms en New Moon zijn toch beter dan ik dacht, terwijl ik ze vaker mee heb gemaakt)! Ook twijfelde ik aan Wonderfull World, maar ben door de Golden Power misschien wel op andere gedachten bedracht, ook een mooie cakebox!

Ik heb gisteren ook een leuke avond gehad :) Het was wel een eind rijden (thanks Mark!), door de file, door de regen, langs de Mac. We kwamen precies op tijd. Gelukkig begon het niet om stipt 19 uur. Het was wel vuil guur en koud langs het weiland, waar de wind ook nog eens vol overheen blies. Halverwege de show waaide mijn statief bijna om, zo veel wind stond er toch nog even! :shocked:
De demo zat eigenlijk prima in elkaar, gelet op de nare omstandigheden voor het opbouwen. Mooi per stuk afgestoken, goede omroepinstallatie erbij. Jammer dat zij geen Engels kon, maar ach :p Het fakkelen van de demoproducten ging in het algemeen ook erg goed. Hoewel... De cakes Vermillion Bird en Joy Ride waren omgedraaid. Dat werd tijdens de demo niet opgemerkt, maar was wel jammer. Ook de cakes Cruel Traction, Wonderful World en Immortal Gold werden flink door elkaar gegooid. Ik weet nog steeds niet wat ik daarvan gezien heb :p
De toppers waren voor mij Cruelty, Mystery Flowers, Hitmen, Sky Palms, New Moon, Immortal Gold, Wonderful World en Golden Power. Hm...alleen maar Royal en Wolff :idea:
Overigens heeft Kuiper véél te veel cakeboxen in het assortiment. Gisteravond stonden er al veertien op de schietlijst! Dat is echt kansloos, vind ik. Als winkelier zijnde moet je een paar van die cakeboxen kiezen. De meeste consumenten maak je het echt niet makkelijker met zoveel keuze in doorlontboxen die allemaal in het zelfde prijssegment zitten en veel op elkaar lijken. Flikker de Ultimate, Immortal Gold, Phantom, 6 Pack 216 en Mayhem lekker uit je assortiment. Scheelt bakken met ruimte in je bunker en niemand die ze zal missen!
De finale was een aangename verrassing! :) Deze was een stuk beter dan ik had verwacht. Het was een prachtige, korte, pyromusical! Effecten tot 3", waaronder mooie Vaccalluzzo bommetjes en leuke single shots. De knalcakes aan het einde waren ook erg plezierig. Toppie van Royal! :thumbsup: Hebben ze toch maar mooi opgebouwd in de regen.
Na afloop van de demo nog even nagepraat met wat mensen (was gezellig Willymeuf en tjopper!). En de showroom bewonderd in die gekke loods. De chocomel was lekker, Kuiper.

Hier is de finale:
De meeste producten heb ik ook gefilmd. Die komen nu in de goede producttopics te staan :)

Kan ook! Ik kon er geen touw meer aan vast knopen in dat riedeltje :p
Maar ga jij nou maar eens mijn post helemaal lezen, want in één minuut kan je niet alles gelezen hebben!

Dat klopt..maar wat Darksoul zegt kan ook best kloppen.
Want de immortal gold eindigde toch wel heel anders dan dat ik hem me kan herinneren.
Mischien dat je dat filmpje hier wil posten?
Want dat wat achter de eerste twee immortal cakes aankwam had ik nog nooit gezien,en vond ik wel heel erg fraai:cool:

Het was een leuke en gezellige demo. Alleen een klein beetje jammer,dat er producten,door elkaar werden gehaald. En zoals die mevrouw,het zo mooi verwoorde,Cruel traktation (cruel traction) whahaha! Baalde wel een beetje,dat die niet was geschoten,want het is een van de toppers,qua doorlontbakken dit jaar! Verder eindelijk Lars en Dylan eens gezien,leuk om kennis te maken! Qua producten,waren er toppers en tegenvallers. De doorlontbakken van katan,konden me totaal niet boeien. Ook van de Zena Colour Box,Phantom,Immortal Gold,Big Box,Ultimate,Zena Mayhem,Golden Power,was ik niet van onder de indruk. New moon,was erg slapjes. Maar zeker ook wat toppers,Raw Whistler,Mystery Flowers,Sweet Blossom,Cruelty,Hitmen,Heroic Strike,Vermillion Bird enz. Road Riot en Wonderful World,waren qua doorlontbakken,2 mooie exemplaren. En als toetje die heerlijke finale,geweldig gedaan Royal!

Hmmm volgens mij heb ik een andere demo als jou gezien :p. Golden power, zena colour box bijvoorbeeld vond ik erg lekker ! Zo vond ik raw whistler weer wat tegenvallen.

Zo zie je maar dat smaken verschillen... Baal er zelf ook van dat er dingen door elkaar gingen lopen. Maar een goed leermoment voor volgend jaar.

Zo ook ik was erbij (fakkelde de demo). Wat was daar verkeerd gegaan ? Toen de Cruel Tractions moest hadden we geloof ik de Inmortal Gold gepakt als ik het goed had. (stonden niet in juiste volgorde) + dat de omroepster zeer slecht te verstaan was midden op het schiet veld.

Ook de 2 zena boxen ging niet lekker omdat mevrouw na de tweede cake als zij dit was het... Daar hebben we dus beide boxen achter elkaar aan geschoten.

Voor de rest is alles volgens schema geschoten dacht ik.

De reden dat de boxen van royal elektronisch waren geschoten is heel simpel. In eerste instantie zouden we de hele demo elektronisch doen. Echter is later besloten i.v.m. de tijd dit niet te doen. Dit was niet helemaal duidelijk doorgekomen bij iedereen en toen waren de royal boxen al voorzien van ontstekers (stonden vooraan) deze hebben we dus toen wel elektronisch gedaan omdat we geen andere keuze hadden wegens geen lont meer.

Zo weer terug van de kerstmarkt in Dusseldorf.

Super demo van Kuiper. Hij doet het toch maar weer elk jaar. Ik heb leuke en minder leuke producten gezien. Wat mij opviel was dat sommige kleine losse cakes toch veel beter waren dan de grote. Ik denk dan aan Heroic en Creulty. Metallicafan had mijn film hier al geplaatst, alleen stond die in de verkeerde channel. Ik heb deze opnieuw opgeladen naar joetoeb.

Het is de volledige uncensored version. Hahah

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan