Ik heb gisteren ook een leuke avond gehad

Het was wel een eind rijden (thanks Mark!), door de file, door de regen, langs de Mac. We kwamen precies op tijd. Gelukkig begon het niet om stipt 19 uur. Het was wel vuil guur en koud langs het weiland, waar de wind ook nog eens vol overheen blies. Halverwege de show waaide mijn statief bijna om, zo veel wind stond er toch nog even!

De demo zat eigenlijk prima in elkaar, gelet op de nare omstandigheden voor het opbouwen. Mooi per stuk afgestoken, goede omroepinstallatie erbij. Jammer dat zij geen Engels kon, maar ach

Het fakkelen van de demoproducten ging in het algemeen ook erg goed. Hoewel... De cakes Vermillion Bird en Joy Ride waren omgedraaid. Dat werd tijdens de demo niet opgemerkt, maar was wel jammer. Ook de cakes Cruel Traction, Wonderful World en Immortal Gold werden flink door elkaar gegooid. Ik weet nog steeds niet wat ik daarvan gezien heb

De toppers waren voor mij Cruelty, Mystery Flowers, Hitmen, Sky Palms, New Moon, Immortal Gold, Wonderful World en Golden Power. Hm...alleen maar Royal en Wolff

Overigens heeft Kuiper véél te veel cakeboxen in het assortiment. Gisteravond stonden er al veertien op de schietlijst! Dat is echt kansloos, vind ik. Als winkelier zijnde moet je een paar van die cakeboxen kiezen. De meeste consumenten maak je het echt niet makkelijker met zoveel keuze in doorlontboxen die allemaal in het zelfde prijssegment zitten en veel op elkaar lijken. Flikker de Ultimate, Immortal Gold, Phantom, 6 Pack 216 en Mayhem lekker uit je assortiment. Scheelt bakken met ruimte in je bunker en niemand die ze zal missen!
De finale was een aangename verrassing!

Deze was een stuk beter dan ik had verwacht. Het was een prachtige, korte, pyromusical! Effecten tot 3", waaronder mooie Vaccalluzzo bommetjes en leuke single shots. De knalcakes aan het einde waren ook erg plezierig. Toppie van Royal!

Hebben ze toch maar mooi opgebouwd in de regen.
Na afloop van de demo nog even nagepraat met wat mensen (was gezellig Willymeuf en tjopper!). En de showroom bewonderd in die gekke loods. De chocomel was lekker, Kuiper.
Hier is de finale:
De meeste producten heb ik ook gefilmd. Die komen nu in de goede producttopics te staan