Demo: Kuiper Koekange 12 december 2014

Ben er vrijdag ook natuurlijk! :D Met mijn vader. Leuk dat er veel bekenden komen,is wel gezellig altijd :D

Wij willen een schietlijst! :D

Ik ben er hopelijk ook bij :)
Ik maak me alleen zorgen om de weersvoorspellingen. Er wordt voor vrijdag zeer veel wind voorspeld: bijna storm. En ook nog eens veel regen. Zaterdag is de wind opeens weer fors afgenomen, dus het is voor nu nog onzeker hoe sterk de wind is op vrijdagavond. Maar ik raad iedereen aan om het goed in de gaten te houden en rekening te houden met mogelijk aflasten van de show. Zou het dan verplaatst worden?

Volgens mij wordt de show dan niet verplaatst helaas...ff goed in de gaten houden idd :D

Wij houden de moed erin en duimen dat het weer meevalt aanstaande vrijdag. De show wordt inderdaad niet verplaatst bij slecht weer. We hopen dat jullie je dan ook niet tegen laten houden door een beetje regen en wind!

En bij deze ook de schietlijst voor vrijdag.

6g9d3c.png

Holy Moly wat een boxen !! Top, daar gaat geen regen of wind me tegen houden. Wil eindelijk de Immortal Gold wel eens live meemaken want die maakt nog kans om besteld te worden ...

Hopen dat de storm tegen de avond afneemt. Er zijn morgen veel demo's in het land. Maar het ziet er idd niet goed uit. Ik kijk wel uit naar de demo. Ik hoop niet dat hij een dag verplaatst wordt want dan zit ik op een kerstmarkt in Dusseldorf.

verplaatst wordt ie dus niet....ik ben nu al aan het duimen iig...uiteraard ook voor de andere demo's die gehouden zullen worden! :D

Verplaatst wordt hij inderdaad niet, dus het is morgen of helemaal niet. Daarom zijn wij gewoon positief ingesteld en rekenen we er op dat we kunnen knallen!

Mocht er besloten worden dat het te gevaarlijk is om te schieten, dan horen jullie het uiteraard meteen hier in het topic! Overigens is iedereen dan alsnog van harte welkom..... :)

Ik zal er morgen gewoon zijn hoor Johan :) Indien het wel ***** weer is en het zal worden afgelast hoop ik dat het optijd bekend word gemaakt.

Iig een super dikke schietlijst.

vanavond windkracht 3 voorspelt in Koekange om 1900 uur met lichte motregen en zwaarbewolkt. Dus neem je regenjas mee.
Voor de mensen die het willen weten:
Een vuurwerkshow mag niet doorgaan bij windsnelheden sneller dan 9m/s. Dat is op dit moment het geval want dit is windkracht 5(08-10.7 m/s)
Vanavond is het windkracht 3(03.4-05.4m/s) dus als de verwachting op weeronline klopt dan zal de wind geen spelbreker zijn in die zin dat het afgelast zou kunnen worden door te harde wind.
greetzz

Camera check, paraplu check, goede zin check. Zal proberen alles goed te filmen met die wind. kan het niet indoor? hahaha

Back
Bovenaan