Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
We zullen weer diverse artikelen tonen uit de verschillende collecties die wij aanbieden. Zowel cakes als cakeboxen zullen getoond worden, in verschillende prijsklassen, om het publiek te laten zien dat er voor ieder wat wils is.
Er wordt zoals gebruikelijk weer een flinke finaleshow neergezet, die op zich al de moeite waard is om een kijkje te komen nemen! We verwelkomen jullie graag op vrijdag 12 december.
Twijfel hierover, wel dik 100km in totaal rijden voor een demo showtje en moet nog werken die nacht.
Komt er ook nog iets van een schietlijst beschikbaar?
Ik ben er hopelijk ook bij
Ik maak me alleen zorgen om de weersvoorspellingen. Er wordt voor vrijdag zeer veel wind voorspeld: bijna storm. En ook nog eens veel regen. Zaterdag is de wind opeens weer fors afgenomen, dus het is voor nu nog onzeker hoe sterk de wind is op vrijdagavond. Maar ik raad iedereen aan om het goed in de gaten te houden en rekening te houden met mogelijk aflasten van de show. Zou het dan verplaatst worden?